< اصفهان امن‌ترین استان در سطح کشور است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اصفهان امن‌ترین استان در سطح کشور است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

اصفهان امن‌ترین استان در سطح کشور است

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ق.ظ

فرمانده انتظامی استان در پاسخ به صاحب‌نیوز:

/ کاهش ۷ درصدی جرائم خشن در دوماهه ابتدایی سال

سردار آقاخانی در مورد وضعیت امنیت استان اصفهان به‌ویژه پس از حوادث تروریستی در تهران، اذعان کرد: تا این لحظه استان اصفهان به‌عنوان امن‌ترین استان در سطح کشور بوده است.

 

به گزارش خبرنگار صاحب‌نیوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه انتخابات 29 اردیبهشت 96 را یکی از مأموریت‌های مهم ناجا عنوان کرد و گفت:  بر اساس ارزیابی‌ها بهترین وضعیت عملکرد را داشته ایم.

سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه استان اصفهان در مورد انتخابات با امتیاز 100 درصد مورد ارزیابی کیفی و کمی انجام گرفت، گفت: حتی یک نقطه منفی در امنیت انتخابات نداشته‌ایم.

وی مشارکت بیش از 70 درصدی  مردم در انتخابات را ضامن امنیت بیان و اظهار کرد: همکاری دستگاه‌های مختلف برای برگزاری و پس از انتخابات  یکی دیگر از نقاط قوت قابل ذکر است، همچنین شاهد نظم و انضباط خوبی از مردم پای صندوق‌های اخذ رأی بوده ایم.

* کاهش 25 درصدی وقوع انواع جرائم در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تأثیر معنوی ماه مبارک رمضان بر کاهش جرائم، اظهار کرد:  وقوع انواع جرائم در این مدت از ماه مبارک رمضان نسبت به مدت مشابه 25 درصد کاهش داشته است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه اشرافیت کامل اطلاعاتی و رصد بر تحرکات مجرمان در ایام لیالی قدر به‌خوبی انجام گرفت، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت همه دستگاه‌ها شاهد پیشرفت روزافزون بیش از پیش جامعه اسلامیمان باشیم.

وی اظهار کرد: برخورد با کانون‌های جرم پس از ماه مبارک رمضان در اولویت کار قرار خواهد گرفت؛ بیش از 93 درصد مردم پشتیبانی خود را از فعالیت ناجا در این زمینه اعلام کرده‌اند.

*  برخورد جدی با اراذل‌واوباش و مزاحمان خیابانی

فرمانده انتظامی استان اصفهان دیگر اولویت خود را برخورد با اراذل‌واوباش و مزاحمان خیابانی عنوان کرد و گفت: با اشرافیت خوب پلیس این افراد هیچ‌گونه تحرک ضد قانون نداشته و نخواهند داشت.

سردار آقاخانی با بیان اینکه برخورد با معتادین ولگرد و توزیع‌کنندگان خرد مواد مخدر را در دستور کار جدی قرار داده‌ایم، تأکید کرد: عزم جدی پلیس اصفهان برخورد با اینگونه جرائم برای افزایش امنیت عمومی است.

وی برخورد با قاچاق کالا و ارز را از دیگر دستورات ویژه خود عنوان کرد و ادامه داد: در دوماهه ابتدایی سال شاهد کاهش هفت درصدی جرائم خشن در استان اصفهان بوده ایم.

* راه اندازی ابتکاری سامانه ارتباطی ناشنوایان با پلیس 110 اصفهان برای اولین بار در کشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان ایجاد سامانه برای ارتباط ناشنوایان با مرکز 110 را یکی از ابتکارات استان اصفهان بیان کرد و گفت: ناشنوایان می‌توانند با شماره تلفن 09011010110 ارتباط پیامکی با سامانه 110 داشته باشند که در حال حاضر در شهر اصفهان راه‌اندازی شده است وپس از بررسی عملکرد در سایر نقاط استان نیز اجرایی می شود.

سردار آقاخانی از راه‌اندازی یک ایستگاه پلیس راهور در مبارکه خبر داد و افزود: در دوماهه ابتدایی سال آدم‌ربایی 57 درصد، قتل 54 درصد و تجاوز به عنف 28 درصد کاهش داشته‌اند که درمجموع با اقدامات پلیس  هفت درصد کاهش جرائم خشن را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: 320 هزار تماس از ابتدای سال تاکنون با سامانه 110 برقرارشده و در تماس با سامانه 197 شش درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در مورد کالای قاچاق، گفت: دستگیری در رابطه با پرونده های کالای قاچاق چهار درصد رشد، 30 درصد افزایش دستگیری سارقان، افزایش یک‌درصدی برخورد با مفاسد، کاهش 20 درصدی تصادف فوتی درون شهری و در برون‌شهری سه درصد کاهش تصادف فوتی داشته‌ایم.

سردار آقاخانی تأکید کرد: بعد از ماه مبارک رمضان برخورد با مجرمان بیش‌ازپیش انجام خواهد گرفت.

* امنیت مثال زدنی اصفهان

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار صاحب‌نیوز در مورد وضعیت امنیتی استان به‌ویژه پس از حادثه تروریستی در شهر تهران، تأکید کرد: تا این لحظه استان اصفهان به‌عنوان امن‌ترین استان در سطح کشور بوده است، البته یکی دو مورد گزارش مردمی همچون سیتی سنتر به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با همراهی دستگاه‌های مربوطه و نیروهای آماده خود بررسی صورت گرفت که درنهایت مشخص شد مورد خاصی نبوده است.

* فعالیت قرارگاه ماه رمضان فرماندهی انتظامی استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه در رصد قرارگاه ماه مبارک رمضان شاهد کاهش روزه‌خواری در سال جاری بوده‌ایم، اظهار کرد:‌ 30 تیم بررسی روزه‌خواری توسط فرمانده انتظامی به‌کارگیری شده‌اند.

سردار آقاخانی گفت: مردم باید در موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر حضورداشته باشند.

* سارقان در پوشش تکدی گری

وی در مورد موضوع تکدی گری و تخلفاتی که با این موضوع انجام می‌گیرد، اظهار کرد: برخی از سارقان با این ترفند اقدام به سرقت می‌کنند، در دوماهه گذشته 43 مورد دستگیری مرتبطدبا این موضوع انجام‌شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان وظیفه اصلی دستگیری و برخورد با تکدی گران را بر عهده شهرداری عنوان و اظهار کرد: اگر در این زمینه جرمی وجود داشته باشد پلیس به جد ورود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/پ

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر