< بایگانی آذر ۱۳۹۵ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

بایگانی آذر ۱۳۹۵ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

۲۸۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

در یلدای انتظارت باز هم من عقبم؟

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ

افسران - چهرک منتظران به مناسبت شب یلدا

  • گروه فرهنگی صبح امید

یلدا حدیث میلاد عشق است

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ

داشت/

 

ریشه کلمه یلدا متعلق به زبان سریانی است و به معنای تولد یا میلاد است و ایرانیان معتقد بودند که شب یلدا خوبی بر بدی غلبه می کند و در میان مردم اصفهان دو شب، شب چله برگزار می شده است.

 

صاحب نیوز- مهدی مشتاقی/ بلندترین شب اول زمستان شب یلدا است یعنی نخستین شب دی ماه یا چنانکه امروز اصطلاحاً به آن شب چله گفته می شود با چندین هزار سال سابقه در ایران و افسانه ها که اسطوره های ایرانی آن را حدیث میلاد عشق نامیده و هر سال این خرم روز تکرار می شود.

ایرانیان ایران باستان به دی ماه خورماه (خورشید ماه) می گفتند که نخستین روز آن خرم روز نام داشت و ماهی بود با برگزاری آئین های بسیار و از آنجا خرم روز بلندترین شب سال را پشت سر می گذاشتند و پیوند آن با خورشید معنایی ژرف داشت و از پس یلدا که بلندترین شب است خورشید از نو زاده می شود.

ریشه کلمه یلدا متعلق به زبان سریانی است و به معنای تولد یا میلاد است و ایرانیان معتقد بودند که شب یلدا خوبی بر بدی غلبه می کند و در میان مردم اصفهان دو شب، شب چله برگزار می شده است.

شب سی ام آذر که حالت تأنیت به آنها می دهند به آن چله زری می گویند و شب اول دی که آن حالت مذکر است  و به آن عمو چله می گویند و ایرانیان معتقدند که آسمان پایین می آید و برای بچه ها هدیه می آورد (همان بابانوئل است) که در فرنگ از آن تلقی می شود.

 شب چله رسم است هندوانه خوردندچون گرد است و نمادی از خورشید و هندوانه  و انار دو میوه ای هستند که یادآور خورشید است زیرا سرخ فام هستند.

 تنقلاتی که در شب چله در شهرستان اردستان تناول می شده چای، میوه های فصل به ویژه هندوانه، شیرینی، قیسی خشک، آلوچه خشک، نخودچی، آجیل، کشمش، تخمه، گردو، بادام،  فندق، چغندرپخته، انگور، انار، توت خشک و انجیرخشک بوده است.

خانم های خانه دار از اول پائیز به فکرجمع کردن تنقلات شب چله بودند و در گذشته زن ها مقداری انار سالم را در جای خشک  و خنک به قصد استفاده در شب چله نگهداری می کردند.

ابتدای این شب اقوام  و گروه های مختلف مردم گرد هم جمع می شوند و با روشن کردن آتش، میوه های فصل زمستان و میوه هایی دیگر را می خورند که در طول تابستان آن راخشک کرده اند.

گذشته ها جوان ترها به دیدن بزرگتر ها می رفتند و دور هم جمع می شدند و علاوه برخوردن تنقلات گوناگون درباره مسائل با موضوعات مختلف صحبت می کردند.

مراسمی هایی دیگر که در شب یلدا برگزار می شود قصه گویی یا شعرخوانی توسط پیران و کهنسالان مجلس بوده که قصه گویی در میان ایرانیان پیشینه و قدمت دیرینه ای دارد با قصه های ایرانی با رویکردهای ملی، اخلاقی، حماسی  و مذهبی تاثیر ژرفی بر اکثر مردم داشته است.

انتهای پیام/صبح اردستان/ع

  • گروه فرهنگی صبح امید

اهدای ۱۰۰۰ بسته شب یلدایی بین خانواده‌های نیازمند اصفهانی + تصاویر

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ
  •  
  •  
1

در آستانه بلندترین شب سال

 

مدیرعامل جامعه خیریه امام محمدباقر علیه‌السلام اصفهان از توزیع یک هزار بسته میوه و آجیل در آستانه شب یلدا بین ۱۰۰۰ خانواده‌ آبرومند، نیازمند و آسیب‌پذیر اصفهانی خبر داد.

  • گروه فرهنگی صبح امید

پای قند سخن بزرگترها در شب چلُه؛

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ
  •  
  •  
571618

 

خاطرات اساطیری، گنجینه شب های یلدایی

همین شب های بلند زمستان بود که مادربزرگ سر درددلش باز می شد، خاطراتی که در شب های بلند زمستان هر وقت حوصله مان می کشید و خدا می زد پس کله مان پای آنها می نشستیم برایمان تعریف می کرد.

 

صاحب نیوز- لیلا حسینی/ همیشه سر صحبت که باز می شد یاد قدیم ها را می کرد، می گفت آن قدیم ترها که بچه ها کوچک تر بودند، یعنی مثلا 10 – 11 ساله، مجبور بودیم با بچه ها، پاییز و زمستان زمین های کمر همین باغ جلوی خانه را صاف و یکدست کنیم، در هوای سرد و سوزناک زمستان ها، بچه ها بالاپوش درست و حسابی هم که نداشتند، قدیم ها هم این طور بود که لباس برای بچه ها کمتر می خریدند و بیشتر خرید لباس برای شب عید بود آن هم با چند شماره بیشتر تا برای چند سال لباس مهمان تن بچه ها باشد.

می گفت وصله روی وصله می انداختم تا بچه ها از سرمای زمستان جان به در ببرند، زمستان ها از بس برف می بارید، با یکی دو بار پارو کردن، برف تا نزدیک پشت بام بالا می آمد، آن وقت سور و سات شادی و بازی بچه ها و حتی بزرگ ترها فراهم می شد، از بالای پشت بام و ایوان آدم ریز و درشت بود که می جست وسط برف ها.

از بس برف زیاد بود هر وقت می خواستیم به مسجد برویم از درب خانه تا درب مسجد تونل برفی درست می کردیم و تا بهار و گرم شدن هوا گاهی این تونل دوام داشت.

مادربزرگ همیشه به این بخش از صحبت هایش که می رسید صدایش یک چیز می گفت و چشمانش چیز دیگری، آدم نمی توانست بفهمد این قسمت ها او را خوشحال کرده یا غمگین.

  • گروه فرهنگی صبح امید

واکنش ترامپ به ترور سفیر روسیه + عکس

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ
 
 

 

رئیس جمهور منتخب آمریکا در پیامی توییتری ترور سفیر روسیه در ترکیه را محکوم کرد.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از ترور سفیر روسیه در ترکیه پیامی در توییتر منتشر و این اقدام را محکوم کرد. وی در این پیام نوشت: "امروز چند حمله تروریستی در ترکیه، سوییس و آلمان اتفاق افتاد. اوضاع روز به روز بدتر می‌شود. دنیای متمدن باید فکرش را تغییر دهد".

یادآوری می‌شود عصر روز گذشته یک شهروند تُرک در اقدامی تروریستی به سمت سفیر روسیه که در حال بازدید از یک گالری بود شلیک کرد و وی را از پای درآورد. در اقدام تروریستی دیگری در آلمان، راننده یک کامیون به سمت مردمی که در بازار مشغول خرید کریسمس بودند هجوم برد و تعداد زیادی را کشته و زخمی کرد. در مرکز اسلامی سوییس نیز بر اثر یک حمله تروریستی تعدادی کشته و مجروح شدند.



یب

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

"آندری کارلوف" که بود؟

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۵ ب.ظ
 
گزارش/
ضارب که احتمالاً با تکفیری‌ها در ارتباط بوده؛ حین کشتن سفیر روسیه در ترکیه، جملاتی درباره حلب مطرح کرده است.
به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شب گذشته، خبری درباره کشته شدن سفیر روسیه در ترکیه در آنکارا منتشر شد.
 
ضارب که احتمالاً با تکفیری‌ها در ارتباط بوده؛ حین کشتن سفیر روسیه در ترکیه، جملاتی را درباره حلب مطرح کرده است. 
 
تلویزیون ان‌تی‌وی ترکیه به نقل از یک شاهد عینی اعلام کرد: "آندره گناویوویچ کارلوف" سفیر روسیه در آنکارا که در مراسم افتتاحیه یک نمایشگاه هنری شرکت کرده بود، حین سخنرانی، توسط یک فرد بیست و پنج ساله مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.
 
بر پایه این گزارش، ضارب در حین شلیک گفته است: انتقام "حلب" را خواهیم گرفت.
 
***"آندری کارلوف" کیست؟
 
کارلوف متولد 4 فوریه سال 1954 (15 بهمن 1332) در مسکو متولد شد و سال 1976 توانست مدرک خود را از مؤسسه ملی روابط بین‌الملل این شهر دریافت کند. وی از همان سال فعالیت‌های دیپلماتیک خود را در اتحاد جماهیر شوروی آغاز نمود و در کنار این فعالیت‌ها در سال 1992 از آکادمی دیپلماسی وزارت خارجه روسیه فارغ‌التحصیل شد.
 
 
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کی روش و تیم ملی ایران زیر ذره بین کنفدراسیون فوتبال آسیا

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ
 
 

 

پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا موفقیت تیم ملی فوتبال ایران را نتیجه خردمندی سرمربی پرتغالی دانست.
موفقیت تیم فوتبال ایران پیامد خِردمندی کی روشبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تیم های آسیایی در میانه های راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه قرار دارند، شاهد رقابت هایی جذاب تر در گروه های 1 و 2 خواهیم بود.
 
در گروه نخست تیم ملی ایران صدرنشین است و این در حالی است که تیم ملی عربستان در گروه دوم با 10 امتیاز در جایگاه نخست به سر می برد و در آرزوی بازگشت دوباره به جام جهانی است.
  • گروه فرهنگی صبح امید
 
جمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

 

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی ۱6 مورد شکایت صادقی در جلسه صبح امروز این هیئت خبر داد.
جمالی
محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه صبح امروز هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: در جلسه امروز به 16 مورد از شکایات که مربوط به آقای صادقی (نماینده تهران) بود، رسیدگی شد.
  • گروه فرهنگی صبح امید

ادعای مضحک واشنگتن: سفر سردار سلیمانی به سوریه نقض قطعنامه 2231 است!

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ
 
 

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی مضحک سفر سردار سلیمانی به سوریه را نقض قطعنامه 2231 دانست!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری شب گذشته وزارت امور خارجه آمریکا به پرسشی درباره سردار قاسم سلیمانی پاسخ داد.
 
خبرنگاری از جان کربی پرسید: عکس هایی از قاسم سلیمانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حلب دیده شد که زیاد هم بود. این نخستین بار نیست که او برخلاف ممنوعیت بین المللی سفر، به خارج سفر کرده است. آیا این چیزی است که شما قصد داشته باشید در هر سطحی آن را مطرح کنید یا اینکه شما از اجرای این طرح دست برداشته اید؟
  • گروه فرهنگی صبح امید

نظرات ایران به آمانو گوشزد شد/

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ
 
کمالوندی در نشست خبری باشگاه خبرنگاران جوان؛
سخنگوی سازمان انرژی اتمی، در نشست خبری باشگاه خبرنگاران جوان با عنوان «توان هسته‌ای ایران پس از برجام» شرکت کرد.
 
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، صبح امروز، با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن بازدید از گروه‌های مختلف خبری در این خبرگزاری، در نشست خبری با عنوان «توان هسته‌ای ایران پس از برجام» نیز شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
 
 
قبل از برجام، محدویت‌های زیادی داشتیم/ به ایتر خواهیم پیوست/ نظرات ایران به آمانو گوشزد شد/ طرف مقابل می‌داند خشم ایران شدید است/ تمدید تحریم‌ها نقض برجام است
 
در ادامه، مشروح این نشست را بخوانید؛
  • گروه فرهنگی صبح امید

کجا بریم هیأت: اصفهان - شیخ طوسی شرقی- ک سیدالشهدا(25)

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ

  • گروه فرهنگی صبح امید

موعظه تصویری؟1

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

 

 

  • گروه فرهنگی صبح امید

موعظه خوبان:33

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ

افسران - از تمام شدن نمازت لذت بردی

  • گروه فرهنگی صبح امید

پاتوق شبه:3

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ
 
 
این روزها که شاهد گسترش اسلام در کشورهای دور و نزدیک هستیم، این پرسش وجود دارد که یک مرد مسلمان می‌تواند با یک زن اهل کتاب ازدواج کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچه می گذرد، بر گسترش دامنه اسلام در جهان افزوده می شود. این روزها، گسترش ارتباطات موجب شده در روزترین نقاط جهان نیز نشانی از اسلام باشد؛ اما این گسترش، با مسائل خاص خود نیز همراه شده است.
 
یکی از این موارد، مربوط به ازدواج است. آیا یک مرد مسلمان می توان با یک زن اهل کتاب، ازدواج دائم کند؟ این پرسشی است که در سال های اخیر زیاد شنیده شده است. اما مروری بر نظر مراجع عظام تقلید، می تواند راهگشای این موضوع باشد.
 
قبل از هر چیز، باید اشاره داشت که اهل کتاب، عبارتی است در قرآن و منظور از آن کسانی است که به یکی از ادیان یهود، مسیحیت، زرتشتی و صابئین باور دارند.
  • گروه فرهنگی صبح امید
  •  
  •  
رسول زرگرپور استاندار اصفهان 1

استاندار اصفهان:

 

زرگرپور گفت: براساس ابلاغ ریاست جمهوری شهرداری ها باید ۱۰ درصد از بودجه ی فرهنگی خود را برای اجرای برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر اختصاص دهند.

 

به گزارش صاحب نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست دکتر رسول زرگرپور برگزار گردید که در دستور کار اول نتایج تحقیقات یک ارگان نظامی در ارتباط با مواد مخدر ارائه شد.

  • گروه فرهنگی صبح امید

به این ۷ دلیل در شب یلدا، انار بخورید!

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۲ ب.ظ
 
 

 

سرچشمه میوه انار به سرزمین ایران برمی‌گردد و از زمان‌های باستان در منطقه مدیترانه و شمال هند نیز کشت می‌شده است.

به این ۷ دلیل در شب یلدا، انار بخورید!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرچشمه میوه انار به سرزمین ایران برمی‌گردد و از زمان‌های باستان در منطقه مدیترانه و شمال هند نیز کشت می‌شده است.

این میوه در اواخر قرن ۱۶ به دست مهاجران اسپانیایی به آمریکا وارد شد. امروزه انار در سرتاسر خاورمیانه و منطقه قفقاز، شمال آفریقا و مناطق استوایی قاره آفریقا، آسیای مرکزی، بخش‌هایی از مدیترانه و حتی در بخش‌هایی از ایالت‌های کالیفرنیا و آریزونای آمریکا کشت می‌شود. انار در نیمکره شمالی زمین معمولا در فاصله شهریور تا بهمن رشد می‌کند و در نیمکره جنوبی زمین در فاصله اسفند تا اردیبهشت. در چند سال اخیر مصرف انار در اروپا و نیمکره غربی رواج بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. انار، جزو میوه‌های بسیار پرطرفدار در ایران است که جایگاه‌ ویژه‌ای هم در برخی مناسبت‌های سنتی ما مانند شب یلدا دارد. از این رو تصمیم گرفتیم تا باتوجه به نزدیک بودن شب یلدا، در این قسمت به بررسی مهم‌ترین فواید مصرف این میوه خوش‌طعم بپردازیم.

  • گروه فرهنگی صبح امید

پیامبری که در اولین روز تولدش به داخل تنور آتش انداخته شد

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۱ ب.ظ
 
 

 

نوزادی که روزی خداوند او را به پیامبری برگزید، در روز تولدش در داخل آتش انداخته شد تا دست ماموران حاکم جبار به او نرسد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نام مبارک حضرت موسی(ع) 126 بار در 36 سوره قرآن آمده است؛ از این رو می توان گفت قرآن توجه و عنایت ویژه ای به زندگی حضرت موسی(ع) دارد.
 
این پیامبر اولوالعزم الهی 240 سال عمر کرد و از نوادگان ابراهیم(ع) و فرزندان بنی اسراییل بود.
 
 قبل از اینکه این پیامبر الهی متولد شود، فرعون هم دوره موسی(ع) خواب دید که آتشی از شام شعله ور شد و زبانه کشید و به طرف مصر آمد وهمه آنها را سوزاند.سپس کاخ ها و باغ های آنها را فراگرفت و همه را به خاکستر و دود تبدیل کرد.
 
در ادامه زمانی که فرعون خواست خوابش را تعبیر کنند، دانشمندان تعبیرخواب به اوگفتند:به نظر می رسد فرزندی متولد خواهد شد و تخت و تاج تو را نابود خواهد کرد.
  • گروه فرهنگی صبح امید

جدال نفت و استقلال در شب یلدا/

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ
 
مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فردا (سه‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها استقلال میهمان نفت تهران است .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فردا (سه‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها استقلال میهمان نفت تهران است .
  • گروه فرهنگی صبح امید

"منشور حقوق شهروندی" خط مشی دولت یازدهم است/

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ
 
روحانی در همایش "قانون اساسی و حقوق ملت":

 

رئیس جمهور گفت: اسفند امسال اولین خودرو مشرک ایران و فرانسه که فقط 30درصد آن صادراتی است رونمایی می شود و مردم می بینند که چرخ اقتصاد در کشور به حرکت در آمده است.


به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در همایش "قانون اساسی و حقوق ملت" و رونمایی از منشور حقوق شهروندی که امروز دوشنبه (29 آذرماه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، سخنرانی کرد.
  • گروه فرهنگی صبح امید

احضار سفرای انگلیس و ترکیه به وزارت خارجه

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ب.ظ
 
قاسمی در نشست خبری مطرح کرد؛
نشست سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه فردا در مسکو برگزار می‌‎شودسخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نشست سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه فردا در مسکو برگزار می‌‎شود.
 
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، پیش از ظهر امروز در محل وزارت امور خارجه و با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر