< نویسندگان شهرستان با اهدای یک نسخه از کتب خود، مردم شهرضا را با این کتب آشنا کنند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

نویسندگان شهرستان با اهدای یک نسخه از کتب خود، مردم شهرضا را با این کتب آشنا کنند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

نویسندگان شهرستان با اهدای یک نسخه از کتب خود، مردم شهرضا را با این کتب آشنا کنند

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ
چاپ خبر۱۳۹۵/۰۶/۱
poor-khaghan
رئیس اداره کتابخانه های شهرضا:

۶هزار و ۸۳۵ نفر عضو کتابخانه های عمومی شهرستان هستند /

رئیس اداره کتابخانه های شهرضا گفت: شهرضا در حال حاضر دارای 10 باب کتابخانه عمومی است که ۴ باب از آن ها کتابخانه های نهادی و 6 باب نیز جز کتابخانه های مشارکتی است.

به گزارش شهرضانیوز، فاطمه پورخاقان در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی از منظر اسلام و مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری در صحبت های خود مکرر اشاره کرده اند که در کتاب خواندن عقب

افتاده ایم، کتاب خواندن به یک کار تخصصی برای قشری خاص تبدیل شده است و این درحالی است که معارف، هنر و تمام اقدامات فرهنگی به تمام مردم مربوط می شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اعتقاد دارند که امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی بلکه یک واجب دینی است و از همه بیشتر جوانان و نوجوانان باید در این زمینه احساس وظیفه کنند.

رئیس اداره کتابخانه های شهرضا تصریح کرد: شهرضا در حال حاضر دارای ۱۰ باب کتابخانه عمومی است که ۴ باب از آن ها کتابخانه های نهادی و ۶ باب از آن ها نیز جز کتابخانه های مشارکتی هستند.

پورخاقان ادامه داد: تمام کتابخانه های مشارکتی شهرستان به قفل نمایه مدیریت کتابداری مجهز شده اند و کتابداران آن نیز توسط اداره کتابخانه ها  آموزش دیده اند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده در جهت ساخت کتابخانه منظریه، خاطرنشان کرد: زمین این کتابخانه در سال ۹۱ نهاد کتابخانه های کشور واگذار شده است و اقدامات اولیه برای ساخت آن نیز انجام شده و ساختمان این کتابخانه به مرحله سقف رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث کابخانه در منظقه سروستان شهرضا، عنوان کرد: پیگیری ومکاتبه ساخت این کتابخانه با فرماندارمحترم انجام شده است و اقداماتی در جهت جذب بودجه با همکاری هیات امنای حسینیه ریحانه النبی و هیئت مدیره تعاونی مسکن انجام شده است تا طبقه دوم حسینیه ریحانه النبی برای این کار اختصاص یابد.

رئیس اداره کتابخانه های شهرضا با بیان این که تعدادعضو فعال کتابخانه های عمومی شهرستان ۶۸۳۵ هستند، گفت: البته لازم به یادآوری است که در کنار کتابخانه های عمومی، کتابخانه های تخصصی و دانشگاهی زیادی در سطح شهرستان فعالیت می کنند که آمار آن مجموعه ها و نیز شمار اعضای آن ها برای دست یابی به تعداد منابع شهرستان و سرانه مطالعه آن باید به آمار کتابخانه های عمومی اضافه شود.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در کتابخانه های عمومی شهرستان، اظهارکرد: مجهز نمودن کتابخانه ها به برنامه نرم افزاری سامان و استفاده از اینترانت در کلیه کتابخانه ها به منظور دسترسی آسان اعضاء به منابع مورد تقاضا و آشنایی با بانک اطلاعاتی منابع و کتابخانه های عمومی کشور با توجه به نرم افزار تحت وب از جمله خدمات ارائه شده در کتابخانه های شهرستان است.

پورخاقان افزود: در کتابخانه های شهرستان اعضا می توانند از طریق فضای مجازی به جستجوی کتاب  بپردازند.

وی ادامه داد: در کتابخانه های عمومی شهرستان از کودکان و نوجوانان تا افراد سالمند همه عضو هستند و  امکانات و منابع استفاده برای تمام سنین وجود دارد.

وی با اشاره به طرح جمع آوری کتب نویسندگان شهرضا در کتابخانه های شهرستان، گفت: از تمام نویسندگان و مولفان شهرضایی درخواست داریم که یک نسخه از کتب خود را در اختیار ما قرار دهند تا مردم شهرستان نیز از این کتب استفاده کنند.

پورخاقان با بیان این که کمک های شایسته ای از جانب بسیج سازندگی در راستای اجرای طرح هجرت در شهرستان شهرضا به کتابخانه های شهرضا شده است، گفت: اداره کتابخانه های عمومی شهرضا با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اقدامات مهمی در راستای آشنایی دانش آموزان بسیجی با کتابخانه و همچنین استفاده از پتانسیل خواهران و برادران بسیجی انجام داده است.

وی ادامه داد: اداره کتابخانه های شهرضا و ناحیه مقاومت بسیج تعاملات خوبی با یکدیگر در زمینه های مختلف دارند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر