< جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه:

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

تبیین سخنان رهبر انقلاب از الزامات دوران معاصر است/ بیان اینکه برجام مانع جنگ شد، فریبکاری است

معلمی با بیان اینکه ما با آمریکا اختلاف نداریم، تاکید کرد: اختلاف را می توان با مذاکره و… حل کرد که در این سال ها اختلافات ما با بسیاری از کشورها حل شده است اما باید دانست که آمریکا با ما اختلاف ندارد بلکه دشمنی دارد و آرزوی نابودی ما را در سر می پروراند بنابراین مذاکره با این کشور جواب نمی دهد.

به گزارش صاحب نیوز به نقل از فریدن نیوز، همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج فریدن عصر روز گذشته در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با حضور معلمی جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه و برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
محمود معلمی در این همایش توجه به سخنان رهبری و تبیین فرمایشات ایشان را یکی از الزامات عصر حاضر بیان کرد و گفت: از آنجایی که به اعتقاد من تمامی سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری برگرفته از قرآن است باید تمام ائمه جماعت و فرماندهان بسیج در تبیین آن برای دیگران تلاش کنند.
این تحلیل گر سیاسی بند بند سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را پاسخ به برخی افکار عنوان کرد و افزود: اکنون بیش از هر زمانی باید در تبیین سخنان مقام عظمای ولایت کوشید چون برخی می خواهند افکار دشمنان را در جامعه اشاعه بدهند.
معلمی با بیان اینکه در سخنرانی های اخیر رهبر انقلاب، ایشان بر روی برخی واژه ها تاکید بسیار دارند، اظهار کرد: ما باید به دنبال این باشیم که چرا این روزها، امام امت بر روی این واژه ها اصرار می ورزند بنابراین آن ها را برای خود و دیگران تبیین کنیم.
وی ادامه داد: انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن یکی از نکاتی است که در جامعه امروز ما رهبری بر آن تاکید بسیار دارد زیرا ایشان شاهد این امر هستند که برخی از انقلابیون سابق، تسلیم افکار دشمنان می شوند بنابراین باید در برابر این افکار دشمن روشنگری کرد تا استحاله نشویم.
واژه نفوذ، کلمه بعدی بود که این تحلیل گر سیاسی به آن اشاره کرد و افزود: شهید مطهری دو راه را برای نفوذ دشمن برشمرده، اول نفوذ به واسطه عامل های دشمن که مستقیمأ وارد کشور می شوند و دوم دوستان انقلابی که مجذوب افکار دشمن می شوند که دومی از اولی بسیار خطرناک تر است.
معلمی تصریح کرد: برای مثال اکنون آمریکا هفت برجام را برای کشور ما طراحی کرده و اصرار دارد آنها را اجرای کند، حال اگر یک دوست انقلابی با دیدن بد عهدی های آمریکا در برجام اول، اصرار بر اجرای برجام های بعدی دارد و حل تمام مشکلات را در مذاکره با آمریکا می بیند این خود یک نفوذی است.
جانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه واژه بعدی را که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر آن بسیار تاکید دارد، واژه جهاد کبیر دانست و گفت: جهاد کبیر همان تبعیت نکردن از دشمنان است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما با آمریکا اختلاف نداریم، تاکید کرد: اختلاف را می توان با مذاکره و… حل کرد که در این سالها اختلافات ما با بسیاری از کشورها حل شده است اما باید دانست که آمریکا با ما اختلاف ندارد بلکه دشمنی دارد و آرزوی نابودی ما را دارد بنابراین مذاکره با این کشور جواب نمی دهد.
کارشناس مسائل سیاسی گذراندن چند مرحله را باعث تبعیت از دشمن دانست و بیان کرد: مرحله اول تبری نکردن از دشمن یعنی دوری نجستن، مرحله دوم رفتار سازش گونه با آن است به مانند اینکه ما با دشمنان مدارا کرده ولی منتقدان داخلی را بی سواد خطاب کنیم.
معلمی افزود: مرحله سوم اتخاذ دشمن به عنوان دوست است که می بینیم برخی می آیند و در تلویزیون می گویند که« دیگر آمریکا گرگ نیست» خب پس حتما آمریکا میش شده و اما مرحله چهارم ترس از دشمن است یعنی بگوییم با آمریکا اگر مدارا نکنیم جنگ می شود اما بدانیم همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند:« یکی از برکات دفاع مقدس این بود که حداقل تا ۵۰ سال آینده هیچ کشور خارجی به ایران حمله نخواهد کرد»
این تحلیل گر سیاسی با بیان اینکه مردم را فریب ندهید و دائم در تلویزیون اعلام نکنید که برجام جنگ را منتفی کرد، اظهار کرد: ما شاهد این هستیم که حضور ایران در کشورهای همسایه امروزه باعث شده دشمنانمان در این کشورها زمین گیر شوند بنابراین آنها با مشاهده قدرت ایران و عبرت گیری از دفاع مقدس جرأت حمله به ایران را نخواهند داشت.
وی دروغگو، بد عهد، بد ذات، منع کننده از خیر، تند خو و بی اصل و نصب بودن را از صفات دشمن دانست و عنوان کرد: اگر کمی دقت کنید می بینید که این صفات در رژیم منحوس صیهونیست و دولت مردان آمریکا بسیار روشن و واضح است.

 

IMG_5010
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهر داران نیز به سخنرانی پرداخت و بیان کرد: ائمه جماعت با رفتار نیکو باید در مسجدهایی که حاضر هستند محور باشند و باعث حضور پرشور مردم در مساجد شوند.
وی با بیان اینکه مسجد باید روح انقلابی داشته باشد و در آن تعامل به چشم بیاد، گفت: ائمه جماعت باید دغدغه مردم را داشته باشند و برای رضای خداوند کار کنند.
حجت الاسلام سیاوشی افزود: حال اگر با بیان مشکلات توسط روحانی افرادی خوششان آمد یا افرادی ناراحت شدند هیچ مشکلی ندارد زیرا روحانی فقط باید در راستای رضایت خدا قدم بردارد.
تعدادی  از ائمه جماعت و مساجد برتر در سطح شهرستان  دراین همایش تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر