< بایگانی خرداد ۱۳۹۶ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

بایگانی خرداد ۱۳۹۶ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

۳۰۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

روی خط همایش نهم -9

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۱ ق.ظ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۵۱
  • گروه فرهنگی صبح امید

عضو شورای عالی زنان استان اصفهان مطرح کرد؛

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۱ ق.ظ

 

رهبری قائل به آغاز اقدامات فرهنگی از پایین به بالا در جامعه هستند

حیدری گفت: رهبر انقلاب با مطرح کردن بحث آتش به اختیار بودن نیروهای انقلابی، قائل به آغاز اقدامات فرهنگی از پایین به بالا در جامعه هستند.193112_708

 

به گزارش صاحب نیوز؛ زهرا حیدری در گفت و گویی با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اینکه چگونه می توان مسئله «آتش به اختیار» را در حوزه زنان تفسیر کرد، گفت: «آتش به اختیار» کلید واژه‌ای است که امام خامنه‌ای در توصیف فشل بودن دستگاه‌های فرهنگی کشور بیان کردند به این معنی که اگر دستگاه دولتی در تشخیص اولویت‌های فرهنگی مملکت دچار آسیب باشد، افسران جنگ نرم در زمینه برطرف کردن آن، خود باید اقدام کنند که این اقدام البته باید در چارچوب قانون باشد.

وی افزود: به نظر می‌رسد ایشان با مطرح کردن بحث آتش به اختیار بودن نیروهای انقلابی، قائل به آغاز اقدامات فرهنگی از پایین به بالا در جامعه هستند و در واقع خواستار این هستند که افسران جنگ نرم با تشخیص اولویت‌های فرهنگی کشور و اقدام در این زمینه و تسری آن به کف جامعه پیش بروند.

* تشکیل جمع‌های کوچک بانوان دغدغه‌مند انقلابی
این مدرس دانشگاه و عضو شورای عالی زنان استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مصادیق آتش به اختیار بودن در حوزه امور زنان می‌تواند در حوزه مطالبه‌گری باشد که شامل چند سطح می‌شود، تصریح کرد: اولین سطح می‌تواند در زمینه مطالبه‌گری حقوقی و اجرای قوانین بر زمین مانده‌‌ حوزه زنان و خانواده از مجلس و معاونت امور بانوان دولت باشد که می‌تواند از تشکیل جمع‌های کوچک بانوان دغدغه‌مند انقلابی آغاز شود.

وی اضافه کرد: گام بعد می‌تواند مطالبه‌‌گری از حوزه علیمه باشد که مسائل حوزه‌های گوناگون امور بانوان را به محضر فقه عرضه و از این پایگاه پاسخ‌های متناسب با زمانه دریافت
کنند.

حیدری تاکید کرد: سطح بعدی آتش به اختیار بودن زنان می‌تواند در حوزه تبیین این مطالبات برای صنف‌های مختلف زنان جامعه با ادبیات هر صنف باشد که موجب ایجاد آگاهی و گسترش جریان مطالبه‌گری و تأثیر بیشتر آن می‌شود.

انتهای پیام/ آرمان زنان/گ.ف

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۵۱
  • گروه فرهنگی صبح امید

یک نما - یک شهید

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ق.ظ

شهید جواد محمدی (8)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۵۰
  • گروه فرهنگی صبح امید

روز بیست و بیست و ششم ماه رمضان

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۹ ق.ظ

26

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۹
  • گروه فرهنگی صبح امید

«آتش به اختیار» آخرین فرمان یک فرمانده

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ق.ظ
  •  
  •  
99994476

کارشناس مسایل سیاسی:

/ دولتی ها این فرمان را علیه خود گرفته اند

خلیلی گفت: شک نکنیم رهبری با ارائه این فرمان، به دنبال آن هستند گونه ای متفاوت از ولایتمداری را در جامعه نهادینه کنند و وظیفه این نهادینه سازی را بر دوش دانشجویان کنایه فهم گذاشته اند.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ کارشناس مسایل سیاسی شهرستان فلاورجان در گفتگویی با این پایگاه خبری در خصوص فرمان آتش به اختیار که چند روز قبل رهبر انقلاب در جمع دانشجویان دادند و برداشت های بعد از آن اظهار کرد: در زمان جنگ و هنگام حمله دشمن، فرماندهی مدافعان بسیار مهم است که باید حمله‌ها را رصد کند و نیروهای دفاعی را هماهنگ کند.
سهراب خلیلی ادامه داد: وقتی که قرارگاه فرماندهی از کار می‌افتد و قوه عاقله‌ای برای فرماندهی وجود ندارد، دستور آتش به اختیار صادر می‌شود و آتش به اختیار یعنی به ما حمله شده، فرمانده‌ای برای دفاع وجود ندارد و هر مدافعی به تناسب شناخت خودش از دشمن، باید جلوی او بایستد و پایداری کند.
وی اضافه کرد: فرمایش حضرت آقا درخصوص صدور فرمان آتش به اختیار به افسران مدافع جنگ نرم یک اعتراف تلخ به از کار افتادگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر قرارگاه‌های فرماندهی مقاومت فرهنگی بود.
این کارشناس مسایل سیاسی، در ادامه گفت: برخی از این فرمان دردناک، تعبیر وارونه‌ای داشته‌اند که انگار فرمان حمله به دولت صادر شده و دولت این مساله را به خود گرفته است! در حالی که آخرین فرمان دفاع فرهنگی از سوی فرمانده کل قوا، در مقابل مهاجمان فرهنگی بوده نه نیروهای جبهه خودی.
وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرموده‌اند: «در جنگ هم اگر اخلال در قرارگاه مرکزی پیش بیاید نیروها آتش به اختیار می‌شوند؛ اینکه در وضعیتی که ما اینهمه مسائل مهم فرهنگی در کشور داریم، حالا فرض کنیم فلان آهنگ قبل افطار پخش بشود یا نشود، این می‌شود مسئله اصلی، نامه‌نگاری می‌کنند؛ این پیداست که این دستگاه اختلال پیدا کرده، مسئله اصلی را از فرعی تشخیص نمی‌دهند. وقتی اینجوری دستگاه‌های مرکزی اختلال دارند، آن وقت اینجا شما آتش به اختیارید.

چه شد که آخرین فرمانِ فرمانده صادر شد؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۸
  • گروه فرهنگی صبح امید

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان:

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ق.ظ

 

بُرد موشک‌های میان‌بُرد ایران بیش از ۸۵۰ کیلومتر است/ مشکل کم‌آبی به ضعف مدیریتی برمی‌گردد

سردار فدا اظهار کرد: بُرد موشک‌های میان‌بُرد ایران بیش از ۸۵۰ کیلومتر است این در حالی است که مواضع گروه‌های تروریستی داعش که مورد اصابت موشک‌های نقطه زن میان‌برد ایران قرار گرفت ۶۵۰ کیلومتر بود.سردار مجتبی فدا

 

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان امشب در جمع قشر بسیج مهندسین با اشاره به پرتاب اخیر موشک‌های نقطه زن میان‌برد ایران به سمت مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه، گفت: برد این موشک‌هایی که پرتاب شد بیش از 850 کیلومتر بوده است.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا بابیان اینکه فاصله از ایران تا سرزمین‌های اشغالی حدود 920 کیلومتر است، اظهار کرد: امروز توانمندی ما به‌گونه‌ای شده است که در فواصل دور مواضع دشمنان را به‌صورت دقیق هدف قرار می‌دهیم.

وی در ادامه بر اهمیت تأمین امنیت غذایی برای مبارزه با استکبار تاکید کرد و گفت: اگر نتوانیم این توانمندی را در خود ایجاد و تقویت کنیم خدای‌ناکرده در عرصه مبارزه با استکبار ضربه‌پذیر خواهیم شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خشک‌سالی و کم‌آبی را دو مشکل اساسی در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: مشکل کم‌آبی بیشتر به ضعف مدیریتی برمی‌گردد.

سردار فدا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مشکل آب زاینده‌رود را در سطح مدیریت مرتفع نمایید و مسائل را به سطح مردم نکشانید.

انتهای پیام/پ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۷
  • گروه فرهنگی صبح امید

روی خط مطبوعات- 34

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ق.ظ

از سومین روز سکوت آمریکا تا سفر استراتژیک حیدرالعبادی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۵
  • گروه فرهنگی صبح امید

بازداشت بیش از 50 قاضی و وکیل متخلف در سال

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ق.ظ
 
حجت الاسلام محسنی اژه ای در نشست خبری مطرح کرد؛

معاون اول قوه قضاییه گفت: سال گذشته بیش از 50 قاضی، کارمند، وکیل و کارشناس دستگیر و 185کار چاق کن و دلال بازداشت شدند.

برنامه‌های هفته قوه قضاییه تشریح شد/ بازداشت بیش از 50 قاضی متخلف و 185 کارچاق کن در سال95به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در نشست خبری که امروز(سه شنبه) به منظور اعلام برنامه‌های هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه روز قدس قرار داریم و انشاالله خداوند توفیق دهد همه بتوانیم در این روز همبستگی ملی شرکت کنیم و بتوانیم وظیفه ملی و دینی خود را انجام دهیم .


سخنگوی قوه قضاییه گفت: بنده از تمام کسانی که امنیت کشور را تامین کردند از جمله سپاه، بسیج، قوه قضاییه و وزارت اطلاعات تشکر می‌کنم و باید به طور ویژه از سپاه پاسداران به خاطر پرتاب به هنگام موشک ها به مقر تروریست های تکفیری تشکر کنیم که دل مردم را شاد کردند.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: ما هر سال برنامه هایی در این هفته برگزار می کنیم و از رسانه ها درخواست داریم ما را در رسانه ای کردن برنامه ها و اقدامات قوه قضاییه کمک کنند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: هفته قوه قضاییه هر سال از ابتدای تیر ماه آغاز و تا روز شهادت شهید بهشتی ادامه دارد. این هفته فرصتی است تا قوه قضاییه اقدامات سال گذشته خود را مرور کند و آنها را به گوش مردم و مسئولان برساند و مروری بر برنامه های سال آینده داشته باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۳
  • گروه فرهنگی صبح امید

روحانی در ضیافت افطار با علما و روحانیون:

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ق.ظ
 

رییس جمهور با تأکید بر اینکه اقدام موشکی سپاه کاملاً درست، بجا و ضروری بود، گفت: اگر از یک مرکز، گروهکی ‏افرادی را اعزام کند و با پررویی می خواهد به عظمت جمهوری اسلامی ایران صدمه وارد کند، مسلماً پاسخ ‏قاطع دریافت خواهد کرد.‏

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی شامگاه سه شنبه در ضیافت افطار با علما و روحانیون ‏گفت: بخشی از مسائل ما اعتقادی است و از دیدگاه دین مبین اسلام، همه بحثهای اعتقادی، برهان، دلیل، ‏بینه و استدلال دارد. در این بخش اعتقادی، بحث رای مردم و آرای مردم اصلا مطرح نیست، آنجا ‏عقل، استدلال، بینه و دلیل مطرح است و به همین دلیل هم این مباحث تقلیدی نیست.‏

 روحانی ادامه داد: مباحث توحید، نبوت، امامت و عدل الهی، مسائلی نیست که بخواهیم درباره ‏اینها بگوییم کسی درباره امامت امام بیاید رای بدهد. اصلا بحث رای مطرح نیست؛ بحث علمی، ‏نظری، عقلی و استدلالی است. مساله علمی ارتباطی به رای مردم ندارد.‏

رییس جمهور اظهارداشت: رسول خدا بار نبوت و رسالت را در مکه بر عهده گرفت، اما نتوانست ‏حکومت اسلامی را در مکه تشکیل دهد. در مکه عده محدودی اطراف پیامبر بودند که همین افراد ‏محدود نیز به شدت تحت فشار بودند و حتی نماز خواندن آنها به سختی امکانپذیر بود و جمعی از آنان ‏ناچار به هجرت هم می شوند. حالا در این وضعیت آیا پیامبر می تواند بیاید بگوید چون من پیامبرم، ‏حکومت شبه جزیره باید در اختیار من باشد؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۲
  • گروه فرهنگی صبح امید

قدر حشدالشعبی را بدانید

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ق.ظ
 

حضرت آیت‌الله خامنه ای در دیدار با نخست وزیر عراق تاکید کردند: به آمریکایی‌ها اعتماد نکنید؛ منتظر فرصت برای ضربه‌زدن هستند آنها به دنبال ریشه‌کنی داعش نیستند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست وزیر عراق و هیأت همراه با تجلیل از #وحدت و انسجام همه جریانهای سیاسی و مذهبی عراق در مبارزه با #داعش، «نیروهای مردمی» را پدیده‌ای مهم و مبارک و عامل اقتدار در عراق خواندند و با تأکید بر لزوم حفظ یکپارچگی سرزمین عراق، گفتند: باید در مقابل آمریکایی‌ها هوشیار بود و به هیچ وجه به آنها اعتماد نکرد زیرا امریکا و اذناب او، مخالف «استقلال، هویت و وحدت عراق» هستند.


ایشان با اشاره به حضور نیروهای داعش تا نزدیکی بغداد در یک مقطع از زمان، خاطرنشان کردند: اکنون داعش در حال فرار و خروج از عراق است و این موفقیت تحسین برانگیز، نتیجه وحدت و انسجام درونی در عراق و همچنین سیاست درست دولت عراق در اعتماد به نیروهای جوان و مؤمن عراق و حضور آنها در وسط میدان است.


رهبر انقلاب اسلامی به مخالفت آمریکا و اذناب او با «حشدالشعبی» یا همان نیروهای مردمی، اشاره کردند و افزودند: مخالفت آمریکایی‌ها با نیروهای مردمی به این علت است که آنها می‌خواهند عراق، عامل مهم اقتدار خود را از دست بدهد.


حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: به هیچ وجه به آمریکایی‌‎ها اعتماد نکنید زیرا آنها منتظر فرصت هستند تا ضربه خود را وارد کنند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

ما در همایش

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ق.ظ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۵۰
  • گروه فرهنگی صبح امید

مسیرهای پنج‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اصفهان

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ق.ظ

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد

روز جهانی قدس

مسیرهای پنج‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اصفهان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان مسیرهای پنج‌گانه راهپیمایی مردم شهر اصفهان در روز جهانی قدس اعلام شد.

مسیر شماره یک این راهپیمایی، گلستان شهدا، میدان بسیج مستضعفین، خیابان آزادگان، چهارراه فرایبورگ، خیابان مصلا به سمت میعادگاه نماز جمعه اصفهان است.

مسیر شماره دو راهپیمایی امت حزب‌الله اصفهان در روز قدس از مسجد موسی ابن جعفر (ع)، خیابان حکیم نظامی، خیابان نظر شرقی، خیابان میر، خیابان مصلا، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان هست.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۸
  • گروه فرهنگی صبح امید

سکوت امیرالمومنین برای حفظ اصل ولایت بود

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ق.ظ
 
 IMG18235528

مدیر حوزه‌های علمیه کاشان:

/ سخنان رئیس جمهور حرکت اعتراضی حضرت زهرا را زیرسوال می برد

حجت الاسلام فرجی گفت: سکوت امیرالمومنین (ع) هیچگاه به معنای تمکین به رأی مردم نبود، بلکه حضرت برای جلوگیری از چند قطبی شدن جامعه و پیشگیری از به وجود آمدن چند صدایی، سکوت کردند؛ سکوت امیرالمومنین (ع)، نه از روی تمکین به رأی مردم بلکه برای حفظ اصل ولایت بود.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ سخنان اخیر رئیس جمهور در مراسم دیدار و ضیافت افطار جمعی از پزشکان و اساتید دانشگاه درباره منشأ حکومت، موجی از انتقادات و اظهار نظرها را در پی داشته است. روحانی با اشاره به اینکه اهتمام به خواست مردم، متن اسلام است، گفت: «مبنای حکومت از دیدگاه علی (ع) نیز انتخاب و نظر مردم بود.»

این سخنان روحانی بازتاب‌هایی میان روحانیون، عالمان دینی و همچنین برخی سیاستمداران داشته است. رئیس مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان، حجت الاسلام و المسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار ما نسبت به این اظهارات رئیس جمهور موضع گرفت.

نظر شما در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور در رابطه با خطبه‌ای از نهج‌البلاغه، که بازتاب وسیعی در رسانه‌ها و جامعه داشته، چیست؟

حضرت علی(ع) در این خطبه که بعد از قتل عثمان است، به 25 سال گمراهی مردم اعتراض می‌کنند. یعنی مردمی که به سراغ ابابکر، عمر و عثمان رفتند، مسیر اشتباهی را انتخاب کردند و به صورت اعتراضی می‌گویند که حالا هم کس دیگری را انتخاب کنید و سراغ من نیایید. حالت اعتراضی حضرت نسبت به وضع جامعه، در این خطبه به طور کامل روشن است. حضرت، حقیقت آنها را می‌بیند که چیزی جز فتنه و فساد نیست و نمی‌تواند به بیعت آنها اعتماد کند.

این خطبه، چهار خط بیشتر نیست و هر کس به آن نگاهی بیندازد، خواهد دید که در اعتراض به وضع موجود است، نه تایید وضعیت موجود؛ حضرت این حقیقت را به آنها متذکر می‌شود که شما کسی غیر از مرا می‌خواهید تا روال موجود را جلو ببرد و اگر من سر کار بیایم طبق رأی خود عمل خواهم کرد. شما من را برای ولایت نمی‌خواهید بلکه مرا برای هوس‌های خودتان می‌خواهید. اگر من بخواهم طبق نظر خودم عمل کنم، شما مرا نمی‌پذیرید.

اگر رئیس جمهور محترم دقت می‌کردند، این بدترین وضعیت موجود است. چرا که حضرت به انتخاب قبلی مردم که انتخاب غلطی بوده است، اعتراض می‌کنند. و این مسیر 25 ساله را که بر اساس انتخاب مردم شکل گرفته است، راه غلطی می‌دانند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۷
  • گروه فرهنگی صبح امید

نماینده مردم سمیرم عنوان کرد:

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۶ ق.ظ

82358161-71270835

 

بی آبی باغ های سمیرم را تهدید می کند/ ۷۰ میلیارد ریال به بخش آب و فاضلاب اختصاص یافت

سلیمی در جلسه ای با حضور مسئولان ارشد وزارت نیرو گفت: افزون بر ۱۳هزار هکتار از باغ های سمیرم در حال خشک شدن یا مواجه با تنش شدید آبی است.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای با حضور مسئولان بالادستی وزارت نیرو و آب و فاضلاب استان اصفهان، به بیان تعدادی از مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: افزون بر ۱۳هزار هکتار از باغ های سمیرم در حال خشک شدن یا مواجه با تنش شدید و بی سابقه آبی است.

اصغر سلیمی اظهار کرد: تا همین چند سال قبل روستاهای سمیرم مأمن آب و قنات و سرسبزی بود اما امروز و در نبود آب و سبزی، مهاجرت نیز بر بی روح شدن و خمودی این روستاها دامن زده است.

 وی بخشی از مشکلات خشکسالی و مهاجرت روستاییان را ناشی از بی مدیریتی ها عنوان کرد و افزود: اگر همین سد حنا که ۵۴ میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره ای دارد با مطالعه احداث شده بود امروز نباید کمتر از پنج میلیون متر مکعب آب داشته باشد و کارایی خود را هم از دست بدهند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور احداث سد برای جمع آوری آب های رهای فصل زمستان در این خطه را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز حتی شهرداری شهر سمیرم آب برای آبیاری فضای سبزی شهری خود ندارد.

نماینده سمیرم در خانه ملت نازیبایی و وخامت نبود شبکه فاضلاب دو محله قلعه و کوشک سمیرم را زیبنده این شهر ندانست و از مسئولان آبفا خواست برای این مشکل اقدام و اعتبار فوری در نظر بگیرند.

وی همچنین به تعریف و تهیه سیمای آب سمیرم اشاره و عنوان کرد: این موضوع تعریف و انجام و به استان اعلام و ارسال شده که کارشناسان استانی در حال کار روی آن هستند.

معاون وزیر نیرو و مدیرعامل مهندسی آب و فاضلاب کشور در این نشست، تاکید کرد: اولویت اصلی و محور کار در این وزارتخانه تامین آب شرب عموم مردم است.

حمیدرضا جانباز با اشاره به کاهش منابع آب و ادامه خشکسالی ها در بسیاری از مناطق و استان های کشورمان اظهار کرد: این موضوع حتی در مناطقی مانند سمیرم که به ظاهر آبی هم هستند مشاهده می شود.

به گفته این مسئول، با وجود این شرایط در یک تقسیم بندی باید در سه مرحله، کوتاه، میان و بلند مدت برای حل مشکلات آبی چاره جویی و برنامه ریزی کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم در بلند مدت برای مشکلات آبی حوضه سمیرم کاری اساسی صورت گیرد راهش این نیست بخشی را فدای بخش دیگری کرد بلکه باید هر موضوع را در بخش خودش بررسی و برای رفع مشکل در همان بخش تصمیم گرفت.

جانباز با اشاره به موضوع ها و مسائل اشاره شده در این نشست از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ میلیارد ریال اسناد خزانه به شهرستان سمیرم خبر داد و از مسئولان آبفای استان اصفهان خواست تا ابتدای سال ۹۷ نسبت به تکمیل دو مجتمع آبی این خطه اقدام و برنامه ریزی کنند.

فرماندار سمیرم سپس، جمعیت ۷۴هزار نفری سمیرم به اضافه ۳۰هزار جمعیت عشایری آن را یادآوری کرد و افزود: ۱۷ طرح اصلی آبی در سمیرم داریم و سال گذشته از مجموع ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی شهرستان افزون بر ۴۰ میلیارد ریال آن را به بخش آب سمیرم اختصاص دادیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان نیز در این جلسه به احداث و اجرای دو مجتمع آبی حاجی آباد و ۲۱ روستای پادنا در سمیرم اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا زمان حاضر در مجتمع آب حاجی آباد سمیرم هزینه شده و یک میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

قرائتی خاطر نشان کرد: یک میلیارد و ۷۴ میلیون تومان در مجتمع ۲۱ روستای پادنا صرف شده و برای تکمیل این طرح آبی نیز حدود دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

هاشم امینی مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان اصفهان هم از مسئولان آب منطقه ای و مدیریت بحران  درخواست کرد چهار چاه مدیریت بحران در بخش وردشت سمیرم را در مواقع بحرانی که همین امسال را هم شامل می شود در اختیار آبفای شهری و برای تامین آب شرب مردم قرار دهند.

بر این اساس، در این جلسه علاوه بر معاون وزیر نیرو و مدیرعامل مهندسی اب و فاضلاب کشور ، مدیرکل بودجه و برنامه ریزی آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی استان اصفهان و معاون شرکت اب منطقه ای استان اصفهان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ سمیرم خبر/ پ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۶
  • گروه فرهنگی صبح امید

زور قهرمان آسیا به قهرمان جهان نرسید

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ق.ظ
جام کنفدراسیون های 2017

در ادامه رقابتهای جام کنفدراسیون های 2017 ، تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی به مصاف استرالیا قهرمان آسیا رفت که با نتیجه سه بر دو موفق شد حریفش را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه رقابتهای جام کنفدراسیون های 2017 ، تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی به مصاف استرالیا قهرمان آسیا رفت که با نتیجه سه بر دو موفق شد حریفش را شکست دهد.

برای ژرمن‌ها لارس استیندل 5، دراکسلر 43 (پنالتی) و لئون گورزکا 48 و برای استرالیا روجیک 43 و تامی جوریچ 56 گلزنی کردند.

در این گروه شیلی و کامرون هم حضور دارند و با این پیروزی آلمان پشت سر شیلی در رده دوم ایستاد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۴
  • گروه فرهنگی صبح امید

وزیر خارجه قطر: ایران عبور هواپیماهای قطری را تسهیل می‌کند

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ق.ظ

 

وزیر امور خارجه قطر در سخنانی گفت: ایران در صورت ادامه بحران ایجاد شده ، عبور هواپیماهای قطری را تسهیل می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیاالیوم ؛  شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی ، وزیر امور خارجه قطر گفت: قطر در صورت ادامه بحران با کشورهای عرب و همسایه، بر ترکیه، کویت و عمان تکیه خواهد کرد و کشور ایران نیز عبور هواپیماهای قطری را تسهیل می‌کند.

وزیر امور خارجه قطر تاکید کرد این کشور حاضر به مذاکره بر سر سیاست خارجی خود و شبکه الجزیره نیست. قطر هرگونه گفتگو را پیش از لغو تحریم منتفی می داند.


شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی افزود: ایران برای ما کریدوری برای عبور هواپیماها ایجاد کرده است. اگر این بحران ادامه پیدا کند از روابط با ترکیه، عمان و کویت استفاده خواهیم کرد. پیش از آغاز هر نوع مذاکره ای باید تحریم ها علیه قطر برداشته شود.  

 وزیر خارجه قطر افزود: کشورهایی که روابط خود با قطر را قطع کرده اند توافقنامه عدم دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه را نقض کرده اند.
 
وی افزود: هیچ کشوری مدارک دخالت دوحه در امور داخلی دیگر کشورها و حمایت از تروریست ها را ارائه نداده است. هیچ کسی نمی تواند نظام حاکم بر قطر را تغییر دهد.  
 
وزیر خارجه قطر خاطرنشان کرد: محاصره ای که از سوی برخی کشورها بر دوحه تحمیل شده اقدامی خصمانه است.
 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۳
  • گروه فرهنگی صبح امید

حمله موشکی سپاه با هماهنگی کشورهای سوریه ، عراق و روسیه انجام شد

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ق.ظ
سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

 

مسئول روابط عمومی سپاه گفت: حمله موشکی قاطع سپاه برای تنبیه کسانی که عملیات تروریستی کوری را در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) انجام داده بودند صورت گرفت.

حمله موشکی سپاه با هماهنگی کشورهای سوریه ، عراق و روسیه انجام شدسردار "رمضان شریف "مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌های تکفیری اظهار داشت: حمله موشکی قاطع سپاه برای تنبیه کسانی که عملیات تروریستی کوری را در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) انجام داده بودند صورت گرفت.

مسئول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه فرمانده سپاه در همان روز اعلام کرده بود که انتقام سخت و سنگینی را از مسببان این گروه های تروریستی خواهیم گرفت افزود: با توجه به تصمیماتی که از قبل گرفته شده بود و شناختی که نسبت به مواضع تروریست‌های تکفیری داشتیم و با اشراف اطلاعاتی که حاصل شده بود مشخص شد که بخش عمده اتاق‌های فکر و عملیات هدایت تروریست‌های در دیر‌الزور سوریه است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: در عملیات دیشب با 6 فروند موشک ذوالفقار و با برد حدود 700 کیلومتر مواضع مدنظر مورد اصابت موشک‌های سپاه قرار گرفت.

رمضان شریف تصریح کرد: طبق گزارش‌های دریافتی، تلفات سنگینی به تجهیزات و تروریست‌های تکفیری وارد شد.

سردار رمضان شریف در پاسخ به این سوال که آیا هماهنگی لازم با کشورهای سوریه و عراق و روسیه برای این حمله موشکی صورت گرفته بود خاطر نشان کرد: بدون شک هماهنگی لازم با کشورهای همراه ما به ویژه سوریه برای این اقدام صورت گرفته بود.با توجه به اینکه این موشک‌ها از آسمان کشور عراق عبور می‌کرد قطعا کشورهای عراق و روسیه نیز از این اقدام سپاه مطلع بودند.

انتهای پیام /

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۲
  • گروه فرهنگی صبح امید

هدف سعودی‌ها در منطقه، مقابله با مقاومت فلسطین است

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ق.ظ
 
ابوشریف در نشست خبری باشگاه خبرنگاران جوان:

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران، گفت: رژیم صهیونستى در اقدامات خود کاملا آزاد است و توطئه‌های کشورهای عربی علیه فلسطین بیشتر از حمایت‌هایشان از این کشور است.

حمله موشکى ایران به اماکن داعش، مورد تایید و حمایت ما بود/ هیچ حمایتى از سوی کشورهاى عربى و اسلامى از فلسطین صورت نمی‌گیرد/ مواضع عربستان علیه ایران، طرحی جاسوسی با محوریت آمریکاستبه گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، با حضور اصحاب رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی در محل باشگاه خبرنگاران جوان آغاز شد.

ابوشریف در ابتدای این نشست خبری با اشاره به مسئله فلسطین و روز قدس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با گروه‌های تروریستی، قدس و فلسطین را اشغال و بدین شکل به مردم فلسطین و قدس سیطره پیدا کرد.

وی با بیان اینکه قدس و فلسطین به عنوان سمبلی برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید، افزود: قدس و فلسطین به عنوان دو پارامتر برای رژیم صهیونیستی قابل توجه است و این رژیم از طریق استعمار و مسائل دینی طرح و اهداف خود را به مرحله اجرا می‌گذارد.

ابوشریف ادامه داد: اندیشه رژیم صهیونیستی بر این مبناست که بر قدس و مسجدالاقصی زمانی می‌تواند مسلط شود که به یهودی‌سازی قدس بپردازد، لذا در واقع این طرح رژیم صهیونیستی‌ بوده و از سال 1967 میلادی روند یهودی سازی به شکل گسترده‌ای آغاز شد و اخراج ساکنان قدس از سرزمین فلسطین و اراضی قدس نیز صورت گرفت تا این رژیم بتواند اهداف اصلی خود یعنی یهودی‌سازی کامل شهر قدس را محقق کند.

نماینده جبنش جهاد اسلامی فلسطین در تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی هیچ کمکی به مسئله قدس و فلسطین نمی‌کنند و با اینکه براساس قوانین بین المللی و قطع‌نامه تقسیم، قدس منطقه بین المللی‌ است و باید زیر نظر سازمان ملل اداره شود، اما با رژیم صهیونیستی توجهی به این قطع‌نامه‌ها ندارد و در تلاش است به شهر قدس سیطره پیدا کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۱
  • گروه فرهنگی صبح امید

هلاکت یک سرکرده اصلی داعش در حملات سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در سوریه

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ق.ظ
 
 

 

یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش با تابعیت سعودی، در حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور سوریه به هلاکت رسیده است.

هلاکت یک سرکرده اصلی داعش در حملات سپاه پاسداران به سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گفته منابع میدانی، یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش به نام «سعد الحسینی» معروف به «ابوسعد» با تابعیت سعودی در حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور به هلاکت رسیده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته 6 فروند موشک میان‌برد به مقرهای گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور سوریه شلیک کرد. این حملات موشکی خسارات گسترده‌ای به عناصر داعش وارد کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد حملات روز یکشنبه به تلافی حملات تروریستی اخیر تهران انجام شد که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

سپاه روز دوشنبه با هشدار به گروه تروریستی داعش اعلام کرد هرگونه حمله‌ به ایران در آینده با قدرت و شدت بیشتری پاسخ داده خواهد شد.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۳۹
  • گروه فرهنگی صبح امید

کسانی که با دشمن همکاری می‌کنند محارب یا مفسد فی الارضند

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ق.ظ
آیت الله آملی لاریجانی مطرح کرد؛

رئیس قوه قضاییه گفت: نیرو‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و سپاه باید توجه داشته باشند که چه کسانی از داخل به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند.

کسانی که با دشمن همکاری می‌کنند برخی محاربند و برخی مفسد فی الارضند/ نیرو‌های امنیتی همه ابعاد نفوذ را تحت نظر داشته باشند/ روز قدس نماد مظلومیت یک ملت استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به سپری شدن روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره مندی از ایام باقی مانده این ماه تأکید و اظهار داشت: وصول به فضل الهی نیازمند اقتضائات و استعداد‌هایی است چنان که خداوند نیز می‌فرماید «و ان لیس للانسان الا ما سعی» بنابراین امید می‌رود که با تلاش برای بهره مندی از فیوضات این ماه در ایام باقی مانده همانطور که در شب‌های قدر نیز تلاش شد مواهبی از این شب‌ها عاید شود و بتوانیم هر چه بیشتر به فضل و عنایت الهی دست یابیم.

رئیس قوه قضاییه ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای تهذیب نفس و نورانیت باطن توصیف کرد و با اشاره به مضامین قرآنی دعا‌های وارده در این ماه، افزود: همه این مناجات‌ها و راز و نیاز‌ها مقدمه‌ای است برای یاد حقیقی خداوند و ایمان به حاکمیت مطلق او، زیرا ریشه بسیاری از مشکلات به همین عدم توجه خاص انسان و غفلت او از سیطره مطلق حق تعالی بر همه عوالم باز می گردد. اگر انسان ایمان قلبی پیدا کند که هر آنچه در این عالم وجود دارد قائم به حق تعالی است بسیاری از خودپرستی‌ها و خود محوری‌ها از بین خواهد رفت.

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، این روز را نماد اعلام مظلومیت ملت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی برشمرد و اظهار کرد: امروز کشور‌های سلطه تلاش می‌کنند که با ایران هراسی، توجه جهان اسلام را از دشمن قدیمی و واقعی اش یعنی رژیم صهیونیستی برگردانند و نگاه‌ها را معطوف به ایران کنند. این جنایتی است که توسط آمریکا و اذناب آن در جهان اسلام صورت می‌گیرد. بر همین اساس همگی موظفیم با گرامیداشت روز جهانی قدس و حضور باشکوه در راهپیمایی این روز، توطئه رژیم صهیونیستی و کشور‌های سلطه را خنثی کنیم و این روز را به عنوان نماد عظیم وحدت جهان اسلام در برابر دشمن حقیقی مسلمانان مطرح کنیم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۳۹
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر