< نماینده مردم سمیرم عنوان کرد: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

نماینده مردم سمیرم عنوان کرد: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

نماینده مردم سمیرم عنوان کرد:

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۶ ق.ظ

82358161-71270835

 

بی آبی باغ های سمیرم را تهدید می کند/ ۷۰ میلیارد ریال به بخش آب و فاضلاب اختصاص یافت

سلیمی در جلسه ای با حضور مسئولان ارشد وزارت نیرو گفت: افزون بر ۱۳هزار هکتار از باغ های سمیرم در حال خشک شدن یا مواجه با تنش شدید آبی است.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای با حضور مسئولان بالادستی وزارت نیرو و آب و فاضلاب استان اصفهان، به بیان تعدادی از مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: افزون بر ۱۳هزار هکتار از باغ های سمیرم در حال خشک شدن یا مواجه با تنش شدید و بی سابقه آبی است.

اصغر سلیمی اظهار کرد: تا همین چند سال قبل روستاهای سمیرم مأمن آب و قنات و سرسبزی بود اما امروز و در نبود آب و سبزی، مهاجرت نیز بر بی روح شدن و خمودی این روستاها دامن زده است.

 وی بخشی از مشکلات خشکسالی و مهاجرت روستاییان را ناشی از بی مدیریتی ها عنوان کرد و افزود: اگر همین سد حنا که ۵۴ میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره ای دارد با مطالعه احداث شده بود امروز نباید کمتر از پنج میلیون متر مکعب آب داشته باشد و کارایی خود را هم از دست بدهند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور احداث سد برای جمع آوری آب های رهای فصل زمستان در این خطه را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز حتی شهرداری شهر سمیرم آب برای آبیاری فضای سبزی شهری خود ندارد.

نماینده سمیرم در خانه ملت نازیبایی و وخامت نبود شبکه فاضلاب دو محله قلعه و کوشک سمیرم را زیبنده این شهر ندانست و از مسئولان آبفا خواست برای این مشکل اقدام و اعتبار فوری در نظر بگیرند.

وی همچنین به تعریف و تهیه سیمای آب سمیرم اشاره و عنوان کرد: این موضوع تعریف و انجام و به استان اعلام و ارسال شده که کارشناسان استانی در حال کار روی آن هستند.

معاون وزیر نیرو و مدیرعامل مهندسی آب و فاضلاب کشور در این نشست، تاکید کرد: اولویت اصلی و محور کار در این وزارتخانه تامین آب شرب عموم مردم است.

حمیدرضا جانباز با اشاره به کاهش منابع آب و ادامه خشکسالی ها در بسیاری از مناطق و استان های کشورمان اظهار کرد: این موضوع حتی در مناطقی مانند سمیرم که به ظاهر آبی هم هستند مشاهده می شود.

به گفته این مسئول، با وجود این شرایط در یک تقسیم بندی باید در سه مرحله، کوتاه، میان و بلند مدت برای حل مشکلات آبی چاره جویی و برنامه ریزی کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم در بلند مدت برای مشکلات آبی حوضه سمیرم کاری اساسی صورت گیرد راهش این نیست بخشی را فدای بخش دیگری کرد بلکه باید هر موضوع را در بخش خودش بررسی و برای رفع مشکل در همان بخش تصمیم گرفت.

جانباز با اشاره به موضوع ها و مسائل اشاره شده در این نشست از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ میلیارد ریال اسناد خزانه به شهرستان سمیرم خبر داد و از مسئولان آبفای استان اصفهان خواست تا ابتدای سال ۹۷ نسبت به تکمیل دو مجتمع آبی این خطه اقدام و برنامه ریزی کنند.

فرماندار سمیرم سپس، جمعیت ۷۴هزار نفری سمیرم به اضافه ۳۰هزار جمعیت عشایری آن را یادآوری کرد و افزود: ۱۷ طرح اصلی آبی در سمیرم داریم و سال گذشته از مجموع ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی شهرستان افزون بر ۴۰ میلیارد ریال آن را به بخش آب سمیرم اختصاص دادیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان نیز در این جلسه به احداث و اجرای دو مجتمع آبی حاجی آباد و ۲۱ روستای پادنا در سمیرم اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا زمان حاضر در مجتمع آب حاجی آباد سمیرم هزینه شده و یک میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

قرائتی خاطر نشان کرد: یک میلیارد و ۷۴ میلیون تومان در مجتمع ۲۱ روستای پادنا صرف شده و برای تکمیل این طرح آبی نیز حدود دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

هاشم امینی مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان اصفهان هم از مسئولان آب منطقه ای و مدیریت بحران  درخواست کرد چهار چاه مدیریت بحران در بخش وردشت سمیرم را در مواقع بحرانی که همین امسال را هم شامل می شود در اختیار آبفای شهری و برای تامین آب شرب مردم قرار دهند.

بر این اساس، در این جلسه علاوه بر معاون وزیر نیرو و مدیرعامل مهندسی اب و فاضلاب کشور ، مدیرکل بودجه و برنامه ریزی آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی استان اصفهان و معاون شرکت اب منطقه ای استان اصفهان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ سمیرم خبر/ پ

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر