•  
  •  
hasanati

امام جمعه نجف آباد:

 

حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد اظهار کرد: بر خود لازم می دانم از سوی مردم شهید پرور این دیار و خانواده گرانقدر شهید محسن حججی، از رهبر معظم انقلاب که پیوسته با رهنمودهای خود، باغ عظیم ظفر و فتح را بر روی امت اسلام گشوده اند، تشکر کنم.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ امام جمعه نجف آباد با اشاره به نمایندگی آیت الله طباطبایی نژاد از جانب رهبری معظم انقلاب، در رساندن پیام ایشان به این مراسم، گفت: باید از تمام عزیزانی که با پیام های خود و با حضور در منزل شهید، ارادت خود را به مقام شهادت اعلام کردند تشکر کرد.
حجت الاسلام مصطفی حسناتی، ادامه داد: رهبرا مردم نجف آباد هم چنان که از قبل از انقلاب با امام راحل و عظیم الشان عهد و پیمان بسته و تا پیروزی انقلاب مردانه ایستادگی کردند، در هشت سال دفاع مقدس جانانه حضورپیدا کرده و شهید، آزاده و جانباز و ایثارگر تقدیم نظام کردند، امروز هم با این حضور یکپارچه در این مراسم، اعلام کردند بر عهد و پیمان اولیه با اسلام، قرآن، امام زمان و رهبر انقلاب مانده اند.
حجت الاسلام حسناتی تاکید کرد: ما در کنار شهید محسن عزیز تا آخرین لحظه خواهیم ماند و نمی گذاریم سلاح او زمین بماند؛ تک تک جوانان این دیار آمادگی حضور و از خود گذشته در هرکجا که آزادی خواهان و مظلومان عالم نیاز به دفاع داشته باشند، دارند.
وی ادامه داد: این حضور خودجوش و این قلب های متحول شده پیامی دارد که هرگز شهیدان نمرده اند؛ چه زنده ای بیشتر از شهید محسن حججی که همه را منقلب کرد و حالت عاشورایی و کربلایی در کشور ایجاد کرد.