< پنتاگون حمله پیشگیرانه به کره شمالی را با جزئیات کامل آماده کرده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

پنتاگون حمله پیشگیرانه به کره شمالی را با جزئیات کامل آماده کرده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

پنتاگون حمله پیشگیرانه به کره شمالی را با جزئیات کامل آماده کرده است

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ
ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد؛

 

ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد وزارت دفاع آمریکا طرح حمله پیشگیرانه آمریکا به پایگاه‌های موشکی کره شمالی را تهیه کرده است.

پنتاگون حمله پیشگیرانه به کره شمالی را آماده کرده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی نیوز، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برنامه‌ای را برای حمله پیشگیرانه به پایگاه‌های موشکی کره شمالی تهیه کرده است تا در صورت دستور ترامپ، به سرعت آن را عملیاتی کند.

دو مقام بلندپایه نظامی آمریکا به ان بی سی نیوز اعلام کردند نقطه کلیدی در این برنامه، حمله با بمب‌افکن‌های بی-1بی (B-1B) است که از پایگاه هوایی اندرسن آمریکا در جزیره گوام برخواهند خاست.

از اواخر ماه مه سال جاری میلادی تاکنون، دو بمب‌افکن آمریکایی بی-1بی، 11 مانور برای عملیات این‌چنینی را انجام داده اند. بر اساس گفته‌های مقامات آمریکایی، این تمرین‌ها از ماه مِه افزایش یافته اند. در صورت انجام ماموریت واقعی، این بمب‌افکن‌های غیرهسته‌ای توسط ماهواره‌ها و پهپادها و نیز سوخت‌رسانی هوایی و هواپیماهای مجهز به تجهیزات الکترونیکی پشتیبانی خواهند شد.

یک تحلیلگر نظامی در این‌باره ادعا کرد: «از تمام گزینه‌های پیش روی دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – این یکی از 3 سناریویی است که دستکم موجب تشدید شرایط کنونی نخواهد شد.»

بر اساس اطلاعات منتشر شده از جانب نیروی هوایی آمریکا، اکنون 6 بمب‌افکن بی-1بی در گوام و در فاصله حدود 3500 کیلومتری از کره شمالی مستقر شده اند. منابع نظامی خاطر نشان کرده اند این بمب‌‎افکن‌ها در درگیری‌های افغانستان و عراق امتحان خود را پس داده اند و اکنون مدرن‌تر و به روزتر شده اند.

چند منبع آگاه اعلام کردند اهداف این حملات احتمالی، نزدیک به 12 پایگاه پرتاب موشک، مناطق آزمایش موشکی و تجهیزات پشتیبانی از آن‌ها در کره شمالی خواهد بود. این مقامات در گفتگو با ان بی سی نیوز ابراز اطمینان کردند چند هدف مشخص در کره شمالی به دقت شناسایی شده است. آن‌ها اعلام کردند تنش‌های چند ماهه میان کره شمالی و دولت ترامپ، و نیز فعالیت پیونگ یانگ و آزمایش چند نوع متفاوت از موشک‌ها از ماه ژانویه، به آمریکا کمک کرده است آگاهی خود از شبکه‌های تاسیسات موشکی کره شمالی را گسترش دهد.

روز چهارشنبه، پنتاگون بیانیه‌ای از جانب جیمز متیس - وزیر وفاع آمریکا - منتشر کرد که در آن بار دیگر آمادگی نظامی آمریکا برای دفاع و حمله بیان شده بود.

هنگامی که از این دو مقام آمریکایی درباره برنامه حمله بمب‌افکن‌ها به کره شمالی پرسیده شد، آن‌ها اعلام کردند این تنها یکی از گزینه‌های در حال بررسی است. این منابع اعلام کردند گزینه‌های دیگر، می‌تواند حمله‌های زمینی، دریایی و نیز سایبری باشد.

یک مقام بلندپایه امنیتی آمریکایی که در طرح این برنامه علیه کره شمالی نیز دخیل بوده است در گفتگو با ان بی سی نیوز گفت: «هیچ گزینه مناسبی وجود ندارد.» با این حال، وی ادعا کرد حمله یک جانبه به وسیله بمب‌افکن‌های آمریکایی بدون دخالت و همکاری از جانب کره جنوبی می‌تواند «در میان گزینه‌های بد، بهترین باشد.»

پنتاگون حمله پیشگیرانه به کره شمالی را آماده کرده است

با این حال، کارشناسان هشدار داده اند حمله به کره شمالی می‌تواند خطر واکنش پیونگ یانگ و هدف قرار دادن سئول - که تنها 65 کیلومتر با مرزهای کره شمالی فاصله دارد - و نیز حمله موشکی به گوام را به همراه داشته باشد.

یک تحلیلگر سیاسی در این‌باره گفت: «استفاده از بمب‌افکن‌های بی-1 برای بمباران و نابودسازی زیرساخت‌های کره شمالی و کشتار شهروندان این کشور می‌تواند شرایط را به مراتب وخیم‌تر کند. کیم جونگ اون – رهبر کره شمالی – مجبور به نشان دادن واکنش خواهد شد. در این صورت وی دستکم به کره جنوبی حمله خواهد کرد و یا اهداف دورتری مانند جزیره گوام را هدف قرار خواهد داد. این‌ها پیامدهای ناگواری است که با آن‌ها روبرو خواهیم بود.»

با این حال، مقامات نظامی در مصاحبه با ان بی سی نیوز ادعا کردند توجیه داخلی برای انجام حملات با بمب‌افکن وجود دارد و این برنامه نه تنها عملی، بلکه حساب شده نیز خواهد بود.

یک مقام بلندپایه در ارتش آمریکا که در بررسی این حمله نقش داشته است، معتقد است دلیل تصمیم برای استفاده از بمب‌افکن‌های بی-1 این بوده است که این هواپیماها قابلیت حمل تسلیحات هسته‌ای را ندارند. استراتژیست‌های ارتش آمریکا معتقدند این امر به چین، روسیه و پیونگ یانگ پیامی مبنی بر این خواهد رساند که واشنگتن خواستار تشدید شرایط وخیم کنونی نیست.

همچنین، این استراتژیست‌ها باور دارند برخاستن بمب‌افکن‌های آمریکایی از منطقه‌ای خارج از شبه جزیره کره، خطر حمله پیونگ یانگ به کره جنوبی را کاهش خواهد داد.

روز دوشنبه، بمب‌افکن‌های بی-1 برای یازدهمین بار مانور نظامی انجام دادند. یکی از خلبان‌های این بمب‌افکن‌ها گفت: «ما آنگونه که می‌جنگیم، تمرین می‌کنیم. هرچه بیشتر با متحدان خود در تعامل باشیم، امشب برای مبارزه آماده‌تر خواهیم بود.»

یک روز پس از آن، دونالد ترامپ به کره شمالی هشدار داد و گفت به هرگونه تهدید از جانب دولت کره شمالی با «آتش و خشم» پاسخ داده خواهد شد.

روز چهارشنبه، کره شمالی به اظهارات رئیس جمهور آمریکا پاسخ داد و اعلام کرد حمله موشکی به پایگاه نظامی اندرسن آمریکا در گوام را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر