< کشف ۱۵میلیاردی اموال مسروقه از باند سارقان منزل :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

کشف ۱۵میلیاردی اموال مسروقه از باند سارقان منزل :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

کشف ۱۵میلیاردی اموال مسروقه از باند سارقان منزل

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ

اخبار انتظامی استان؛

/ دستبند پلیس بر دستان سارق موتورسیکلت

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت منزل در عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس در شمال کشور و کشف ۱۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان خبر داد.

پلیس1

به گزارش صاحب نیوز؛ سرهنگ ستار خسروی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در منطقه شرق شهر اصفهان مبنی بر وقوع سرقت از منزل وی موضوع در دستور کار کارآگان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه کارآگاهان باانجام تحقیقات وسیع و اقدامات علمی و تخصصی دریافتند که این سرقت ها توسط اعضای یک باند خانوادگی سابقه دار که از سارقان حرفه ای داخل خودرو نیز هستند، انجام گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: در ادامه یک دستگاه خودرو زانتیا متعلق به سارقان که از آن در سرقت ها استفاده کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفت و با یک کار ویژه علمی خودرو مذکور هنگام تردد در محدوده اتوبان شهید اقارب پرست و پارک صفه مشاهده شد.

سرهنگ خسروی تصریح کرد: بلافاصله دو اکیپ از کارآگاهان این پایگاه به محل اعزام اما زمانی که به این خودرو نزدیک شدند ،متهمان به صورت خلاف جهت بزرگراه تغییر مسیر داده و پس از تصادف با یک خودرو ریو و یک دستگاه نیسان از محل گریختند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بلافاصله ماموران از مسیرهای اطراف به تعقیب متهمان پرداختند و سرانجام خودرو زانتیا مسروقه که توسط سارقان رها شده بود شناسایی و از داخل آن مقادیری اموال مسروقه و همچنین وسایل و ابزار آلات مربوط به سرقت مانند دستکش ،دیلم ،ماسک و … کشف شد.

خسروی گفت: تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه 48 ساعت بعد با انجام یک سری اقدامات پیچیده علمی و تخصصی مخفیگاه این افراد در شهر بندرانزلی شناسایی شد که بلافاصله ماموران با اخذ نیابت از مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمان دو برادر و فرد سوم نیز یکی از اقوام آنان بوده که در سرقت ها همکاری می کردند اظهار داشت: در ادامه سارقان به ده ها فقره سرقت منزل در محدوده شهراصفهان و شهرستان های لنجان ،فلاورجان ،مبارکه ،برخوار ،شاهین شهر و … به ارزش 15 میلیارد ریال اقرار کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه و منازل متهمان در اصفهان اموال مسروقه زیادی شامل تلویزیون ال سی دی ،ساعت ، لوازم برقی، فرش ،نقره ،طلاجات و … کشف وتحویل مال باختگان شد.

سرهنگ خسروی عنوان داشت: با شناسایی تمامی مال باختگان و تنظیم شکایت، متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. #

برخورد پیکان و با پراید، 5 مصدوم برجای گذاشت
براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با پراید در محور سه راهی گاز جاده اصفهان – شهرکرد، سه نفر از سرنشینان پیکان و دو نفر از سرنشینان پراید به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ حسین پور قیصری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان  اظهارکرد: ساعت 12 ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری پیکان با خودروی پرایدی در محور سه راهی گاز جاده اصفهان _ شهرکرد با هم برخورد کردند که بلافاصله کارشناسان این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری پیکان که هر سه کودک خردسال چهار، پنج و 10 ساله بودند به همراه راننده و یکی از سرنشینان خودروی پراید به شدت مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: کارشناسان تصادفات حاضر در صحنه علت این حادثه را دور زدند در محل ممنوعه از سوی راننده سواری پیکان عنوان کردند.

سرهنگ پورقیصری، عدم استفاده از صندلی مخصوص کودک و نبستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب و جلو را باعث شدت صدمات وارده در این حادثه عنوان کرد و گفت: رانندگان می بایست علاوه بر بستن کمربند ایمنی خود نسبت به بستن کمربند ایمنی توسط سایر سرنشینان نیز دقت لازم را به عمل آورند تا از وقوع خسارت های جانی بیشتر در تصادفات جلوگیری به عمل آید.

 

کشف 5 کیلو هرویین از منزل شرور قداره کش
رمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به دستگیری یک شرور قداره کش توسط ماموران این فرماندهی از کشف پنج کیلوگرم هرویین در بازرسی از منزل وی خبرداد.

سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در بیان این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر وقوع یک مورد درگیری توسط شرور قانون شکن بلافاصله ماموران کلانتری کلیشاد به منظور برقراری نظم و آرامش در محل حاضر شدند

وی افزود: ماموران در محل فرد شروری را مشاهده کردند که با استفاده از سلاح سرد در حال درگیری با تعدادی از افراد بود که بلافاصله وارد عمل شده و فرد مذکور را دستگیر کردند.

اینمسئول با اشاره به کشف یک قبضه قداره از فرد مذکور گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی از منزل این فرد شررو بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه مقدار پنج کیلوگرم هرویین، یک دستگاه گوشی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ نیکبخت، با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این فرد از افراد با سابقه در زمینه سرقت و توزیع مواد مخدر است گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف محموله 3 میلیاردی چای قاچاق در خمینی شهر
در پی اجرای طرح کنترل انبارهای حاشیه ای توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر محموله بزرگ چای خارجی به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: به منظور مقابله با توزیع کالاهای خارجی قاچاق طرح ویژه نظارت و کنترل بر انبارهای حاشیه این شهرستان توسط پلیس آگاهی این فرماندهی انجام گرفت.

وی افزود: در این طرح تعدادی از انبارهای نگهداری کالا با همراهی کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مورد بازدید قرار گرفت که در بازرسی از یکی از انبارها محموله بزرگ جای خارجی که فاقد هرگونه مدارک مثبتی گمرکی بود کشف شد.

این مسئول، ارزش ریالی این محموله را سه میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ جعفری نژاد، بر اجرای مستر و مداوم طرح کنترل انبارهای نگهداری کالا در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت : از شهروندان می خواهیم هرگوهه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان کالا دارند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دستان سارق موتورسیکلت
در پی گشت زنی هدفمند ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد فردی که اقدام به سرقت موتورسیکلت می کرد توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد  اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در سطح حوزه به یک نفر که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زدن در خیابان بوده مشکوک و ضو ع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار می دهند.

وی افزود: متهم که از افراد سابقه دار بوده به محض مشاهده ماموران از محل متواری می شود، که با هوشیاری ماموران انتظامی استان و طی یک عملیات غافلگیرانه و شگردهای خاص پلیسی متهم دستگیر و موتورسکلت توقیف می شود.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه در استعلام انجام شده مشخص شد که موتورسیکلت همراه فرد مذکور سرقتی است گفت:متهم در تحقیقات صورت گرفته سرقت موتور سیکلت مربوطه اعتراف کرد.

این  مسئول گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ت.ت

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر