< امسال به هیچ وجه نباید بحث ورود غیر قانونی به عراق صورت گیرد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

امسال به هیچ وجه نباید بحث ورود غیر قانونی به عراق صورت گیرد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

امسال به هیچ وجه نباید بحث ورود غیر قانونی به عراق صورت گیرد

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ب.ظ
 
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
 
ذوالفقاری در نشست ستاد مرکزی اربعین:

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: دست‌هایی در کار است که می‌خواهند میان زائران اشکالاتی به‌وجود بیاورند.

امسال به هیچ وجه نباید بحث ورود غیر قانونی به عراق صورت گیرد/دست‌هایی می‌خواهند میان زائران مسئله به‌وجود بیاورندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در حاشیه نشست مشترک ستاد مرکزی اربعین و ستاد اربعین مستقر در عراق در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بعد از اتمام اربعین سال گذشته فعالیت های ستاد برای اربعین امسال آغاز شد و حتی در ایام انتخابات هم جلسات ما برقرار بود.

وی ادامه داد: اصول و سیاست های اربعین مورد بازنگری قرار گرفت و آسیب ها و اشکالاتی که در سال گذشته وجود داشت ارزیابی شد و براساس آن برنامه ریزی صورت گرفت.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: بخشی از اقداماتی که باید انجام بدهیم تکمیل زیر ساختها بوده که در حال انجام شدن است. اگر بتوانیم مرزها را زیادتر کنیم تا فشار روی مرز مهران کمتر شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه وزیر کشور عراق هفته آینده به ایران سفر می کند، گفت: امیدواریم در این سفر بتوانیم بازگشایی مرز خسروی را نهایی کنیم و بخشی از زائرین از این طریق اعزام شوند.

وی اضافه کرد: در بخش صدور روادید هم تلاش ما با هیات عراقی این بود که زمان صدور روادید را زودتر آغار کنیم.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور به بحث ورود غیرقانونی به عراق برای سفر اربعین اشاره کرد و در آین مورد گفت: سال گذشته مهمترین مشکل ما همین بحث ورود غیرقانونی بود برای آن برنامه‌ریزی گسترده انجام شده است و این موضوع به هیچ وجه نباید صورت گیرد.

وی درباره نحوه خدمات رسانی به زائرین در عراق، گفت: مردم و دولت عراق میزبان زائرین هستند آنچه که در عراق انجام می دهیم انتقال نذورات مردم ایران برای زائرین امام حسین (ع) است اگر در مورد این موضوع توجه نکنیم دو مشکل بوجود می آید و تصور می شود که تمام آسمان و تغذیه زائرین ایرانی در عراق باید توسط ایران انجام شود که ما چنین مسأله ای نداریم.

ذوالفقاری اضافه کرد: در عراق نمی خواهیم تفکیکی میان زائرین ایرانی و غیر ایرانی قائل شویم بخش هایی از موکب ها را ادغام می کنیم و برخی از امکانات را در اختیار موکب های عراقی قرار می دهیم.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دست هایی در کار است که می خواهند میان زائرین اشکالاتی به‌وجود بیاورند، گفت: بحث آموزش و توجیه مردم بیشتر از سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است این موضوع برای امنیت زائران، رعایت مقررات عراق و سنت ها و ارزش های مردم این کشور باید سرلوحه کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان دهی‌ها برای سفر اربعین امسال بهتر از گذشته انجام خواهد شد، بیان کرد: خدمات دهی که در عراق انجام می دهیم باید در چارچوب هماهنگی سفارت کشورمان در عراق صورت گیرد این مسئولیت سنگین و افتخار بزرگ متوجه دولت و مردم عراق است.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در مورد آموزش هایی که باید به زائران داده شود، اضافه کرد: آنچه که می تواند این مشکل را حل کند اعزام کاروانی است زمانی که اعزام در قالب کاروان انجام می شود می توان مسئول آموزش، کارشناس مسائل خدماتی، روحانی قرار دارد.

ذوالفقاری اظهار داشت: مسئله راهپیمایی اربعین به گونه ای نیست که بتوانیم از قبل ثبت نام کنیم اما قرار است که سازمان حج و زیارت آن تعدادی که قابل سازمان دهی هستند را انجام دهد.

ذوالفقاری از مردم درخواست کرد تا از امروز اقدامات لازم را برای سفر اربعین انجام دهند و کارها را به لحظه آخر واگذار نکنند و افزود: آموزش های ما از طریق رسانه ها و تدوین کتابچه هایی به مردم ارائه خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حرکت کاروان‌ها از چه زمانی آغاز می شود، گفت: سال گذشته 2 میلیون و چهارصد هزار نفر اعزام شدند برآورد ما برای امسال این است که این تعداد افزایش داشته باشد اما به صورت دقیق نمی توان برآورد کرد که چه تعداد از مردم تصمیم به سفر می گیرند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور خاطر نشان کرد: باید اقدامات انجام بدهیم که تعداد قابل قبولی زائر راهی اربعین شوند و تاکید دوستان عراقی این است که کیفیت بالا برود و زیارت از نظر شکلی و معنوی بهتر صورت گیرد.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر