< ما همه عزت و استقلال‌مان را مدیون شهدا هستیم :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ما همه عزت و استقلال‌مان را مدیون شهدا هستیم :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

ما همه عزت و استقلال‌مان را مدیون شهدا هستیم

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ق.ظ
 
سردار سلیمانی:‌

 

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما همه عزت، تمامیت ارضی و استقلال‌مان را مدیون شهدا هستیم.

ما همه عزت و استقلال مان را مدیون شهدا هستیمبه گزارش   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  مراسم یادواره ١٣٠ شهید محله کن که در حسینیه نوری این منطقه برگزار شد با اشاره به لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدا عنوان داشت: ما تمامیت ارضی و استقلال و عزت خودمان را مدیون شهدا هستیم و اگر شهدا نبودند و از خانواده خود نمی گذشتند امروز عزت کشور ما پایدار نبود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک الگو برای همه ماست، افزود : دوران دفاع مقدس تجربه موفقی است که ما برای همه دوره های انقلابمان به آن نیاز داریم. ما برای تربیت جامعه و حفظ منافع و استقلال کشور نیاز به برپایی دفاع مقدس در همه دوران داریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: اگر بخواهیم نگرانی فرهنگی را رفع کنیم باید به ارزش های دفاع مقدس توجه کنیم که حاکمیت دین یکی از ویژگی های جنگ بود.

سردار سلیمانی ادامه داد:  اگر جامعه ای می خواهد منزه بشود اولین چیزی که در آن تاثیر دارد مدیران جامعه هستند، اگر اعتقادات به صورت عملی بر رفتار مدیران حاکم باشد آنها موفق می شوند. 

وی با اشاره به داستان حضرت ابراهیم گفت: تمام کفار در مقابل حضرت ابراهیم ایستادند و بعضی سرمایه خود را برای خرید هیزم و سوزاندن حضرت ابراهیم هزینه کردند. در همین داعش دیدم که افرادی از اینکه نوبت عملیات انتحاری آنها به تاخیر افتاده ناراحت هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: فرهنگ شهید جز موثرترین کار های فرهنگی است و ما برای اینکه جامعه مان به حقیقت خودش باز گردد باید این فضا رابرای همه نوع افراد آماده کنیم.

سردار سلیمانی با تبیین ابعاد شخصیتی شهدای دفاع مقدس همچون شهید همت و شهید باکری گفت: شهید همت در همه خصائص تربیتی ممتاز بود، این انسان که مسئولیت یک لشکر چند صد هزار نفری را برعهده داشت در ابعاد مختلف تربیتی برجسته بود و در سختی بیشترین بار را به دوش می کشید. 

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر