< کارشناس و محقق تاریخ در دومین جلسه کافه نقد: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

کارشناس و محقق تاریخ در دومین جلسه کافه نقد: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

کارشناس و محقق تاریخ در دومین جلسه کافه نقد:

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ

 

غارت ۳۰ هزار لوح هخامنشی توسط آمریکا/ فساد مدیران شوروی را به نابودی کشاند

خسرو معتضد معتقد است: فساد مدیران شوروی و مشکلات اقتصادی شدید همراه با وعده های آمریکا و همچنین تهدید با ابزار جنگ ستارگان، عامل فروپاشی شوروی بود.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ دومین جلسه از فصل پنجم کافه نقد شامگاه یکشنبه در کتابخانه شهرداری اصفهان با اکران فیلم مستند «پرزیدنت آکتور سینما» و سخنان خسرو معتضد برگزار شد.

معتضد در ابتدای این برنامه به کلیپی که از بازتاب جلسه سال قبلش در کافه نقد توسط شبکه من و تو پخش شده بود واکنش نشان داد و گفت: فرهنگ، شاخصه اصلی مردم اصفهان است و همین فرهنگ اصفهانی ها باعث شده آن طرف دنیا بنشینند و برنامه های شما اصفهانی ها را نقد کنند.

این کارشناس تاریخ روی آوردن مردم به شبکه های خارجی نظیر من و تو را نتیجه کم کاری مسئولان مربوطه در داخل از کشور خواند و افزود: ما توجه نمی کنیم و همین باعث می شود من و تو برایمان فیلم بسازد.

وی ادامه داد: اظهارات مجری من و تو خنده دار است چرا که من در زمان طاغوت ممنوع القلم و ممنوع الخروج بوده ام.

در ادامه «پرزیدنت اکتور سینما» که روایتی از یک پیروزی بدون جنگ در شوروی بود اکران شد و گوشه ای از تاریخ کمونیست ها در اتحاد جماهیر شوروی و بدعهدی آمریکاه در مذاکرات طرفین است به نمایش گذاشته شد.

پس از آن معتضد به بیان وقایع تاریخی مرتبط با این فیلم پرداخت و گفت: اشتراک اولیه مردم نیا همیشه وجود داشته است و همین ریشه کمونیسم است.

وی به ظهور افکار تند اشتراکی سوسیالیستی مارکس یهودی اشاره کرد و ادامه داد: زمانی که کتاب مارکس منتشر می شود 25 کشور متحد و امپراتوری آلمان را تشکیل می دهند که ثمره اش شکست کمون پاریس و تخریب اموال سرمایه داران بود.

معتضد فساد مدیران شوروی و مشکلات اقتصادی شدید همراه با وعده های آمریکا و همچنین تهدید با ابازر جنگ ستارگان را عامل فروپاشی شوروی دانست.

این روزنامه نگار به تفاوت کمونیست ها با تمدن ایرانی اشاره کرد و افزود: در ایران 30هزار لوح هخامنشی وجود داشته که همه را آمریکا غارت کرده است و در آنها به حقوق مردم و کارگر اشاره شده است.motazed

وی حکومت ردماندوف در روسیه را دارای افکار تند افراطی خواند و ادامه داد: روسیه با آمدن نیهیلیست ها و باتیک ها بسیار خشن شد و انقلاب بورژوازی توسط طبقه متوسط ها در این کشور ایجاد شد.

معتضد روابط روس ها با میرزا کوچک خان را بسیار کوتاه خواند و گفت: رفتارهای روس ها تمام این ارتباط ها را از بین برد.

وی ادامه داد: دولت روس در ابتدا به شدت آرمانگرا بود تا جایی که با آمدن لنین بیانیه ای خطاب به مسلمانان شرق صادر شد و به آنها گفت: تمام قراردادهای قبلی ملغی و آزادی هایی به مردم داده شد.

روزنامه نگار با سابقه کشورمان، مرگ استالین را مشکوک عنوان کرد و افزود: حکومت وی حکومت وحشت بود تا جایی که بیشتر سازمان های جاسوسی نظیر ک گ ب  در این دوران متولد شدند.

معتضد گفت: برای ایران با ظهور حزب توده برنامه داشتند اما مرگ استالین و ظهور هیات حاکمه جدید در شوروی تمام برنامه های آنها را نقش بر آب کرد.

وی افزود: فرهنگ ایران با شوروی تفاوت دارد از جمله اینکه ایرانی ها مجمع الاقوام نیستند که بصورت اجباری در کنار هم جمع شده باشند بلکه همه اقوام در هر خانواده ای حضور دارند.

معتضد درد مردم دنیا را دموکراسی خواند و گفت: در انتخابات ایران دو طرف با هم رقابت می کنند و فارغ از نتیجه شور و هیجانی برپا می شود در حالی که قبل از انقلاب اصلا چنین وضعیتی وجود نداشت.

وی در ادامه به نقش یهودیان در انقلاب کمونیستی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که استالین دستور اعدام یهودیان را اعلام نکرده بود اساس قدرت در شوروی در دست آنها بود.

معتضد در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان پیرامون روابط فعلی ایران و روسیه گفت: روس ها در اولین برخوردشان با ایران در سال 300 هجری اولین حمله را به ما می کنند.

وی افزود: بر اساس تاریخ تجارب الامم روس ها ابتدا بردعه یا همان باکو را تسخیر می کنند چرا که خوی مهاجم داشته اند و سلاحشان هم چکش بوده است.

محقق و استاد تاریخ کشورمان ادامه داد: در زمان صفویه آنها به ما بسیار کمک کردند و تا الان نیز این روابط ادامه داشته است چرا که سیاست های پوتین استفاده از تکنوکرات ها در قدرت و سازندگی در این کشور است.

انتهای پیام/ هنرما/ پ

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر