< بلند قامتان :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

بلند قامتان :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

بلند قامتان

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۴ ق.ظ
گزارش «باشگاه خبرنگاران جوان» از حضور ایران در لیگ جهانی 2017؛

تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود در لیگ جهانی را با سرمربی جدید مونته نگرویی خود، تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین تورنمنت رسمی تیم ملی والیبال ایران در سال 96 رقابت‌های لیگ جهانی 2017 است. مسابقاتی که پنجمین حضور بلندقامتان ایران در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.
 
 تیم ملی والیبال ایران در شرایطی مسابقات لیگ جهانی در سال 2017 را تجربه خواهد کرد که برای اولین بار با «ایگور کولاکوویچ» سرمربی جدید خود در یک تورنمنت رسمی شرکت می‌کند و این رقابت‌ها بستری را فراهم خواهد کرد که هم کولاکوویچ عیار بازیکنان ایران را بسنجد و هم بازیکنان ایران به شناخت بهتری از سرمربی جدید خود دست پیدا کنند. 
 
بلندقامتان ایران بامداد روز گذشته راهی ایتالیا شدند تا هفته نخست لیگ جهانی را در این کشور و در نبرد با تیم‌های برزیل، لهستان و ایتالیا تجربه کنند. سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری 14 بازیکن انتخابی ایگور کولاکوویچ هستند که باید درهفته نخست در ترکیب تیم ملی به میدان بروند. سید محمد موسوی، مدافع روی تور تیم ملی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو در این هفته تیم ملی را همراهی نمی‌کند.
 
مردان والیبال ایران در این دوره از مسابقات لیگ جهانی مانند چهار  دوره قبل حضورشان، در سطح اول، با حریفان خود رقابت می‌کنند. سطحی که به جز ایران یازده تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا با یکدیگر در گروه‌های متفاوت و در سه هفته مسابقه می دهند. 
 
شاگردان ایگور کولاکوویچ در سه هفته‌ای که مسابقات لیگ جهانی 2017 برگزار می‌شود باید با هشت تیم مختلف از سطح نخست دیدار کنند. ایتالیا، برزیل، لهستان، بلژیک، صربستان، آرژانتین ، امریکا و روسیه حریفان ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی 2017 خواهند بود.
 
 
بلندقامتان ایران در آستانه پنجمین لیگ جهانی / چالش نخست «ایگور» /////خزاعلی ویژه////
 
 
**ایتالیا، برزیل، لهستان حریفان ایران در سرزمین چکمه
 
ملی پوشان ایران در هفته نخست این مسابقات که دوم تا چهارم ژوئن (12  تا 14 خرداد 96)  در ایتالیا برگزار می‌شود به مصاف تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان در گروه A می‌روند. 
 
 ایتالیا نخستین حریف ایران در پنجمین دوره لیگ جهانی خواهد بود. تیمی که ملی‌پوشان ایران در سال گذشته دو بازی با این تیم برگزار کردند. آن‌ها در هفته سوم لیگ جهانی 2016 مقابل این تیم به میدان رفتند و با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شدند. در مسابقات المپیک هم تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا دیدار کرد و در آن دیدار هم تن به شکست داد.
 
‌ تیم ملی والیبال ایتالیا در حال حاضر در رنکینگ چهام فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد. شاگردان «لورنزو بلنجینی» در المپیک 2016 تا فینال رسیدند اما با قبول شکست مقابل برزیلِ میزبان، از رسیدن به مدال طلا بازمانده و به مدال نقره رسیدند. آن هم در شرایطی که در لیگ جهانی 2016 چهارم شده بودند. تیم ملی ایران که در سال گذشته موفق به شکست دادن لاجوردی‌پوشان نشده است این بار در تلاش خواهد بود ضمن شکست دادن این تیم ، برای نخستین بار لیگ جهانی را با پیروزی آغاز کند. 
 
 دومین حریف ایران در هفته اول مسابقات تیم برزیل است. تیمی که در رنکینگ نخست فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و در حال حاضر با قهرمانی در المپیک ریو ، قدرت اول والیبال جهان به شمار می‌رود. مردان والیبال ایران در سال 2016 دو بار در لیگ جهانی و یک بار در المپیک با برزیل دیدار کردند. 
 
تیم ملی ایران که خود را برای مسابقات المپیک ریو آماده می‌کرد، در هفته اول لیگ جهانی با حساب سه بر صفر مغلوب برزیلی‌ها شد و در هفته دوم با حساب سه بر یک مقابل زردپوشان تن به شکست داد. تیم ملی برزیل در المپیک هم بلندقامتان ایران را شکست داد تا بلندقامتان والیبال ایران، سال قبل مقابل قهرمان المپیک کارنامه درخشانی نداشته باشند.
 
سومین حریف ایران در هفته اول لیگ جهانی تیم لهستان است. لهستانی‌ها در سال 2016 روزهای خوبی را سپری نکردند. نتایج ضعیف این تیم در المپیک موجب شد تا فدراسیون والیبال لهستان عذر استفان آنتیگای فرانسوی را بخواهد و برای یافتن سرمربی جدید تلاش کند. در نهایت «دی‌جورجی» مربی 55 ساله ایتالیایی به عنوان سرمربی لهستانی‌ها معرفی شد. تیم ملی لهستان در سال 2016 دو دیدار با تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک برگزار کرد که حاصل این دو دیدار یک شکست در مسابقات انتخابی المپیک و یک پیروزی در ریو مقابل شاگردان لوزانو بود. 
 
بلندقامتان ایران در آستانه پنجمین لیگ جهانی / چالش نخست «ایگور» /////خزاعلی ویژه////
 
** دیدار با صربستان، آرژانتین و بلژیک در سالن 12هزارنفری
 
تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ جهانی 2017 میزبان گروه D است. هفته‌ای که در آن تیم‌های صربستان، آرژانتین و بلژیک به تهران خواهند آمد. هفته دوم ‌مسابقات از 9 تا 11 ژوئن   (19 تا 21 خرداد 96) برگزار می‌شود. 
 
نخستین حریف ایران در تهران و در سالن 12هزار نفری آزادی، تیم ملی والیبال بلژیک است. تیمی که در رنکینگ هجدهم فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد. این تیم در لیگ جهانی 2016 به عنوان نهمی دست پیدا کرده است و یک تیم معمولی اروپایی به شمار می‌رود. تیم ملی والیبال ایران در سال گذشته دیداری با بلژیک برگزار نکرد. 
 
آخرین رویارویی دو تیم ایران و بلژیک در مسابقات قهرمانی جهان لهستان، در سال 2014 بود که تیم ملی ایران با هدایت اسلوبودان کواچ، موفق شد این تیم را سه بر یک شکست دهد. این بار تیم ملی والیبال ایران با هدایت کولاکوویچ مقابل این تیم به میدان می‌رود.
 
20 خرداد ایگور، شاگردانش را به مصاف تیم صربستانی می‌فرستد که سال‌ها هدایت آن تیم را بر عهده داشته است. تیم ملی صربستان در المپیک 2016 حضور نداشت اما در لیگ جهانی با درخششی خیره کننده با شکست تیم ملی فرانسه در دیدار فینال، به مقام قهرمانی رسید. 
 
صرب‌ها در رنکینگ جهانی فدراسیون والیبال دهم هستند و قطعا در تلاش خواهند بود از عنوان قهرمانی خود در لیگ جهانی 2016 دفاع کنند. به نظر می‌رسد دیدار ایران و صربستان به دلیل شناخت خوب سرمربی جدید و مونته‌نگرویی تیم ملی ایران از حریفش ، بازی خوبی برای مردان ایران از آب دربیاید.
 
سومین مسابقه تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ جهانی 2017 و در سالن 12 هزارنفری آزادی، نبرد با شاگردان خولیو ولاسکو است. ولاسکویی که سال قبل دو بار مقابل تیم ملی ایران به میدان رفت. ابتدا در لیگ جهانی مقابل شاگردان سابقش تن به شکست 3 بر 2 داد  و پس از آن در رقابت‌های المپیک و در بازی نخست موفق شد مردان ایران را 3 بر صفر شکست دهد.
 
بلندقامتان ایران در آستانه پنجمین لیگ جهانی / چالش نخست «ایگور» /////خزاعلی ویژه////
 
 تیم ملی آرژانتین یک رده از ایران در رنکینگ جهانی بالاتر است و در جایگاه ششم قرار دارد. شاگردان ولاسکو  در لیگ جهانی 2016 ، در مرحله مقدماتی به عنوانی بهتر از نهمی دست پیدا نکردند. البته این تیم در تاریخ مسابقات لیگ جهانی هم کارنامه درخشانی ندارد و بهترین عنوانی که موفق به تصاحب آن شده پنجمی در سال‌های 2009 و 2010 است. 
 
 دو تیم ایران و آرژانتین در حالی آخرین دیدار هفته دوم گروه D‌ را برگزار می‌کنند که نبرد این دو تیم به دلیل رویارویی ولاسکو با تیمی که چند سال قبل هدایت آن را برعهده داشت همواره از جذابیت‌هایی برخوردار است. ملی‌پوشان والیبال ایران قطعا با تمام انگیزه در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند تا با پیروزی مقابل آرژانتین، توانمندی خود را به مربی پیشین‌شان اثبات کنند.
 
** مصاف با آمریکا، لهستان و روسیه در هفته سوم
 
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی 2017 با تیم های امریکا، روسیه و لهستان در گروه H همگروه است و از 16 تا 18 ژوئن (25  تا 28 خرداد) در لهستان و در شهر کاتوویسه به مصاف حریفانش می‌رود. 
 
اولین مسابقه شاگردان «ایگور کولاکوویچ» نبرد با تیم ملی آمریکا است. آمریکایی‌ها که در آخرین دوره مسابقات جام جهانی که در سال 2015 برگزار شده بود، عنوان قهرمانی را کسب کردند  و در حال حاضر در رده سوم رنکینگ جهانی بعد از تیم‌های برزیل و لهستان قرار دارند. شاگردان «جان اسپرو» در حال حاضر یک از قدرت‌های والیبال جهان هستند.
 
یانکی ها هرچند در المپیک به مدال برنز بسنده کردند و از رسیدن به فینال بازماندند اما این تیم به دلیل سبک و سیاق خاصی که دارد بی‌شک سرسخت‌ترین حریف ایران در مرحله مقدمانی لیگ جهانی به شمار می‌رود. تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2016 مقابل آمریکا به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد. این تنها نبرد دو تیم ایران و آمریکا در سال 2016 بود.
 
 نخستین حریف ایران در هفته سوم لیگ جهانی 2017 تیم آمریکا خواهد بود که شاگردان ایگور قطعا کار سختی مقابل این تیم جوان و قدرتمند دارند.
 
دومین حریف ایران در هفته پایانی دور مقدمانی مسابقات، لهستان است. لهستانی که در هفته اول و در مسابقاتی که به میزباتی ایتالیا برگزار می‌شود هم حریف ایران است. بازی سوم هفته سوم برای بلندقامتان ایران نبرد ایران و روسیه خواهد بود. روسیه یکی از تیم‌های پرافتخار در ادوار مختلف لیگ جهانی است. 
 
تیمی که در حال حاضر در رده پنجم رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد و در المپیک ریو با قبول شکست مقابل تیم امریکا به مقام چهارمی دست پیدا  کرد و از رسیدن به مدال بازماند. آن هم در حالی که تیم ملی روسیه درالمپیک 2012 لندن موفق شده بود به مدال طلا دست پیدا کند.
 
 پرونده مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی با دیدار مقابل روسیه بسته خواهد شد و باید دید نتایج کسب شده توسط بلندقامتان ایران به نحوی رقم خواهد خورد که این تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی 2017 راه پیدا کند یا خیر.
 
بلندقامتان ایران در آستانه پنجمین لیگ جهانی / چالش نخست «ایگور» /////خزاعلی ویژه////
 
**نحوه گروه‌بندی تیم‌های سطح یک لیگ جهانی 2017 
 
گروه A میزبان ایتالیا: برزیل، ایتالیا، لهستان و ایران
گروه B میزبان صربستان: صربستان، آمریکا، کانادا و بلژیک
گروه C میزبان روسیه: فرانسه، روسیه، بلغارستان و آرژانتین
 
**برنامه مسابقات لیگ جهانی 2017  در سطح A
 
هفته دوم از نهم تا یازدهم ژوئن:
گروه D میزبان ایران: صربستان، آرژانتین، بلژیک و ایران
گروه E میزبان بلغارستان: برزیل، لهستان، کانادا و بلغارستان
گروه F میزبان فرانسه: فرانسه، روسیه، آمریکا و ایتالیا
 
هفته سوم، 16 تا 18 ژوئن:
گروه I میزبان آرژانتین: صربستان، برزیل، بلغارستان و آرژانتین
گروه H میزبان لهستان: امریکا، روسیه، لهستان و ایران
گروه L میزبان بلژیک: فرانسه، ایتالیا، کانادا و بلژیک 
 
**برنامه مسابقات تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی 2017 به شرح زیر است:
 
هفته نخست به میزبانی شهر پیسارو - ایتالیا
 
جمعه (12 خرداد) : ایتالیا – ایران
شنبه (13 خرداد) : ایران – برزیل
یکشنبه : (14 خرداد) : ایرن – لهستان
 
هفته دوم به میزبانی شهر تهران – ایران
 
جمعه ( 19 خرداد) :ایران - بلژیک
شنبه (20 خرداد) : ایران - صربستان
یکشنبه (21 خرداد) : ایران - آرژانتین
 
هفته سوم به میزبانی شهر کاتوویسه – لهستان
 
پنج‌شنبه(25 خرداد) :ایران - آمریکا
شنبه (27 خرداد) : لهستان - ایران
یکشنبه (28 خرداد) : ایران - روسیه
 
انتهای پیام/
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر