< مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد؛ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد؛ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد؛

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ب.ظ

 

دستپاچگی جبهه استکبار از مشارکت گسترده مردم در انتخابات/ اصفهانی ها مردان شرایط سخت هستند

سردار قربانی بابیان اینکه استان اصفهان طلایه‌دار دفاع از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: بستان، خوزستان، کردستان، غرب کشور و سیستان بلوچستان یا هرجایی که بحرانی به وجود آمده رزمندگان اصفهانی برای دفاع از کیان کشور حاضر شده اند.

 

به گزارش خبرنگار صاحب‌نیوز، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  ظهر امروز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان اظهار کرد: تقدیم بیش از 23 هزار و 500 شهید از استان اصفهان برگ زرینی از افتخارات در دوران دفاع مقدس است.

سردار مرتضی قربانی بابیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرارگرفته‌ایم، گفت: ملت ایران در انتخابات با حضور باشکوه خود در ماه شعبان قلب دوستداران نظام، امام زمان (عج) و نائب بر حق ایشان را شاد کردند.

وی ماه رمضان را ماه نزول قرآن عنوان کرد و ادامه داد: در این ماه باید حقایق، ارزش‌ها و نفس خودمان را بشناسیم و برای قرب بیشتر به درگاه الهی تلاش کنیم، ماه رمضان ماه مهمانی خدا است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به‌افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس، گفت: انتخابات امثال همزمان با سالروز آغاز مرحله چهارم عملیات بیت‌المقدس بود و مردم دوباره یادآور رشادت‌ها و گوش‌به‌فرمانی ولایت‌فقیه را منصه ظهور رساندند.

سردار قربانی بابیان اینکه مشارکت بیش از 40 میلیونی امت ایران در انتخابات مشتی بر دهان استکبار بود، تصریح کرد: ترامپ که سردرگم شده بود و دستپاچه به عربستان آمد و با برخی از کشورهای مرتجع منطقه اقداماتی را انجام داد؛ این نشان از استیصال آن‌ها دارد.

وی  بابیان اینکه استان اصفهان طلایه‌دار دفاع از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: بستان، خوزستان، کردستان، غرب کشور و سیستان بلوچستان یا هرجایی که بحرانی به وجود آمده رزمندگان اصفهانی برای دفاع از کیان کشور حاضر شده اند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  تأکید کرد: ملت ایران در دفاع و جهاد فی سبیل الله بافرمان امام راحل حضور پیدا کردند، مردم اصفهان در این زمینه هم پیشگام بوده‌اند؛ پیشکسوتی و شهادت‌طلبی و حضور درصحنه‌های سخت دفاع مقدس از افتخارات فرماندهان و رزمندگان اصفهان بوده است.

سردار قربانی بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای براندازی نظام نقشه کشیدند، گفت: استان‌های اصفهان، چهارمحال، فارس، همدان و تهران ازجمله مکان‌هایی بود که برای اجرای کودتا در نظر گرفته بودند؛ با هوشمندی و اخلاص نیروهای سپاه نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب و عوامل کودتاهای نافرجام دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دشمن سپس به تحمیل جنگ نظامی علیه ایران روی آورد، گفت: دشمنان فکر می‌کردند ایران پس از پیروزی انقلاب توانمند نیست ولی آن‌ها علما و مردم فداکار ایران را دست‌کم گرفتند و این بود که پس از شروع جنگ تحمیلی از حضور مردم ایران متعجب شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه همان شبی که جنگ آغاز شد بچه‌های اصفهان دورهم جمع شدند و آماده رفتن به جبهه‌های حق علیه باطل شدند، اظهار کرد: اولین شهید روحانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضاییان که در روز نوزدهم از آغاز جنگ شهید شد از اصفهان بوده است.

سردار قربانی بابیان اینکه ناگفته‌های زیادی از دوران دفاع مقدس باقی‌مانده است، گفت: امام (ره) شکستن حصر آبادان را تکلیف کرده بودند، رزمندگان اصفهانی با چنگ، دندان و خون نگذاشتند حرف امام راحل بر زمین بماند و پس از 367 روز محاصره، محاصره شکسته شده است.

وی تصریح کرد: به بچه‌ها امکانات نمی‌دادند و با دست‌خالی و کمبود تجهیزات جنگ می‌کردیم، سه لشکر 14 امام حسین (ع)، 8 نجف اشرف و کربلا حصر آبادان را شکستند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  تقدیم 23 هزار شهید را افتخاری بزرگ برای اصفهان دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند ای‌کاش من هم پاسدار بودم؛ 60 درصد فرماندهانی که در آن جلسه حضور داشتند توفیق شهادت پیدا کردند.

سردار قربانی با اشاره به افتخارآفرینی‌ها در عملیات بیت‌المقدس، گفت: 20 هزار اسیر و 20 هزار تلفات از دشمن در این عملیات گرفته شد، این کار کمی نبوده است.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر