< دیر امور اجتماعی شهرداری اصفهان خبرداد؛ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دیر امور اجتماعی شهرداری اصفهان خبرداد؛ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

دیر امور اجتماعی شهرداری اصفهان خبرداد؛

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۳ ب.ظ

 

حضور ۷۵ هزار خانواده زن سرپرست در شهر اصفهان/ اولین مرکز اختصاصی توانمندسازی زنان اصفهان سال جاری احداث می شود

مهدویان‌فر گفت: ساختمان مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار محله امیر عرب به عنوان اولین مرکز اختصاصی شهر اصفهان براساس نیازهای ابعاد چهارگانه توانمندسازی بانوان طراحی شده است.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در حاشیه کارگاه آموزشی اصول و مبانی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 2/5 میلیون خانوار زن پرست در کشور، گفت: این آمار در شهر اصفهان به حدود 75 هزار خانوده می‌رسد که عدد قابل توجهی بوده و باید برنامه ریزی لازم برای کمک کردن به این اقشار باید صورت گیرد.

مسعود مهدویان‌فر با بیان این که گروه‌های مختلفی در این آمار حضور دارند، عنوان کرد: گروه‌های مختلف از جمله زنان خودسرپرست، بی سرپرست و زنان سرپرست در این گروه قرار می‌گیرند که به هر دلیلی متکلف خانواده شده‌اند.

توجه به ابعاد مختلف توانمندسازی زنان در شهرداری اصفهان
وی با اشاره به تصویب لایحه راهبردی آموزش توانمندسازی و افزایش توانمندی زنان سرپرست خانوار در شهرداری اصفهان در سال 93 ریال عنوان کرد: ابعاد مختلف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این لایحه مدنظر قرارگرفته است.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان این که نگاه‌های تقلیل گرایانه بحث توانمندسازی را در مباحث اقتصادی محدود می‌کند، اذعان کرد: بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این لایحه دارای چهار بعد است که ابعاد فرهنگی و معنوی، اجتماعی و حقوقی، روانی و در انتها اقتصادی را شامل می‌شود.

مهدویان فر با اشاره به حضور معاونین و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی مناطق و دستگاه‌های همکار در این کارگاه، گفت: ما به دنبال برپایی سلسله نشست‌هایی هستیم که این نشست اول بود و ماه آینده جلسه بعدی برگزار خواهد شد.

برپایی بازدیدهای آموزشی برای پرسنل درگیر با موضوع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
وی با اشاره به بازدیدهای پیش‌بینی‌شده برای شناخت پرسنل درگیر با مقوله توانمدیسازی، گفت: امیدواریم بتوانیم سلسله اقداماتی را در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان اجرا کنیم.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به اشاره به اقدامات لازم برای این زمینه، گفت: ما در 2 سال اخیر، 5 بازارچه طعم مهربانی با حضور خیریه‌ها و فعالین عرصه توانمندسازی زنان داشتیم که آخرین مورد اردیبهشت‌ماه سال جاری در منطقه 10 برگزار شد.

اختصاص 5 میلیاردریال برای کمک به مباحث توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در سال جاری
مهدویان فر با بیان اینکه در سال جاری نیز 5 بازارچه دیگر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: سال 96 مبلغ 5 میلیارد تومان برای اقدامات تواناسازی زنان اختصاص پیداکرده که سعی داریم این مبلغ را در برنامه‌های مختلف مناطق متعدد هزینه خواهیم کرد.

وی در ادامه به ایجاد 5 مرکز توانمندسازی از سال 94 تاکنون اشاره کرد و گفت: اماکن ایجادشده از جمله مراکز تغییر کاربری بوده است؛ در سال جاری اولین پروژه احداث مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در محله امیرعرب منطقه 12 را خواهیم داشت.

تکمیل بانک سمن ها و خیریه های شهر اصفهان
مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت این پروژه، عنوان کرد: ساختمان این مرکز به عنوان اولین مرکز اختصاصی شهر اصفهان براساس نیازهای ابعاد چهارگانه توانمندسازی بانوان طراحی شده است و این ساختمان در یکی از محلاتی احداث شده که در معرض آسیب بوده و بیشترین زن سرپرست خانوار را در خود دارد.

مهدویان فر اقدامات مشارکت با خیریه‌ها و انجمن‌های مدنی را یکی دیگر از اقدامات شهرداری اصفهان در این زمینه دانست و عنوان کرد: بانک اطلاعاتی خیریه‌های اصفهان و سمن‌های فعال تکمیل شده و حمایت مشترک با این سمن‌ها در دستور کار ما قرار دارد.

وی در ادامه به صدور کارت منزلت برای زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: حدود 800 کارت تاکنون صادر شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته و تا خردادماه سال جاری نیز در حدود دو هزار کارت جدید چاپ و به زنان سرپرست خانوار اهدا می‌شود.

صدور 10 هزار کارت منزلت برای زنان سرپرست خانوار در سال 96
مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تأکید کرد: صدور 10 هزار کارت برای زنان سرپرست خانوار شهر اصفهان در طول سال 96 از جمله هدف‌گذاری‌های دیگر مادر این سال است.

مهدویان فر با اشاره به خدماتی که با در اختیار داشتن این کارت ارائه می‌شود، عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های تحت تکفل آن‌ها می‌توانند با استفاده از این کارت از خدمات فرهنگی آموزشی، تفریحی، گردشگری و حمل‌ونقل عمومی با تحفیف های حداقل 50 درصد استفاده کنند که به‌ویژه در زمینه حمل و نقل اتوبوس با استقبال خوبی مواجه شده است.

انتهای پیام/گ.پ

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر