< تسلط ارتش سوریه بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

تسلط ارتش سوریه بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

تسلط ارتش سوریه بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۹ ب.ظ
آخرین گزارش‌ها از تحولات میدانی سوریه؛

ارتش سوریه فرودگاه الجراح را در حومه شرقی حلب به‌تسلط خود درآورد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش سوریه فرودگاه الجراح در حومه شرقی حلب و تعدادی از مناطق پیرامون این فرودگاه را به‌تسلط خود درآورد.
 
در راستای تقویت توافق صلح محلی در نقاط مسکونی شهر حمص، حل‌وفصل وضعیت 155 تن از معارضان مسلح در تلبیسه، الرستن و الحولة در حومه شمالی حلب به‌اتمام رسید.
 
*خاکریز داعش در دیرالزور، آماج حملات ارتش سوریه
 
تسلط ارتش سوریه بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب/ پرچم مقاومت بر فراز مناطق آزادسازی شده حمص
 
نیروهای ارتش سوریه تحرکات تروریست‌های داعش را در خاکریز شرقی فرودگاه دیرالزور، غرب تپه الصنوف، فرودگاه قدیمی شهر، المقابر، العرفی، البغیلیه و پل پانوراما هدف قرار دادند که در این عملیات شماری از عناصر تکفیری به‌هلاکت رسیدند.
 
به‌نقل از اعلام‌الحربی؛ در حمله جنگنده‌های روسی به یکی از اماکن حضور تروریست‌های داعش در منطقه «جبل ثرده» از جنوب شهر دیرالزور، سه تکفیری به‌هلاکت رسیده و چندین تن دیگر از آنان زخمی شدند.
 
*تسلط رزمندگان مقاومت بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب/ کشته و زخمی شدن بیش از 3هزار تکفیری
 
تسلط ارتش سوریه بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب/ پرچم مقاومت بر فراز مناطق آزادسازی شده حمص
 
نقشه بالا، آخرین وضعیت پیشروی‌های ارتش سوریه را در حومه شرقی حلب نشان می‌دهد. در این پیشروی‌ها نیروهای سوری موفق شدند تعدادی از روستاها را به‌کنترل خود درآورده و مساحتی در حدود 400 کیلومتر مربع را به‌تسلط خود درآورند.
 
تروریست‌های جبهه‌النصره با شلیک تعدادی گلوله خمپاره، روستای «المختاریه» در حومه شمالی حمص را هدف قرار دادند.
هم‌چنین 6 خانواده از اهالی محله الوعر شهر حمص، از شهر جرابلس در ادلب به موطن خود بازگشتند.
 
گروه‌های مسلح تروریستی حاضر در منطقه الحوله از حومه شمال غربی حمص، با استفاده از موادانفجاری، اراضی و محصولات کشاورزی اهالی روستای شنییه را به‌آتش کشیدند.
 
تسلط ارتش سوریه بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب/ پرچم مقاومت بر فراز مناطق آزادسازی شده حمص
 
ارتش سوریه ضمن ادامه و تقویت پیشروی‌های خود در شرق حلب، تعدادی از کامیون‌های بمب‌گذاری شده را در محله الوعر شهر حمص به‌کنترل خود درآورد.
 
نیروهای سوری در بیشتر جبهه‌های نبرد علیه تروریست‌های داعش و جبهه‌النصره، به پیشروی‌‌هایی دست یافتند؛ به‌علاوه دستاوردهای مهمی را در شرق حلب محقق کردند به‌گونه‌ای که در این مناطق چالش‌های وسیعی برای تکفیری‌ها به‌وجود آمده است.
 
خبرهای دریافتی از جبهه‌های شمالی سوریه حاکی از آن است که نیروهای ارتش این کشور عملیات‌های نظامی خود را در حومه شرقی حلب آغاز کرده و موفق شدند مناطق زیر را به‌تسلط خود درآورند:
فرودگاه الجرّاح، المهدوم، البیلونة، جراح صغیر، تل حسان، أم نسوره، جب علی، بنی زید، خربة حسن، الخالدیة، عطیرة، جراح کبیر، مزارع الأبقار، دروبیة، سکریة، مزیونة الجابری، الحمرا، قواص، الریحانیة، السامریة، ایستگاه سوم الناصریة، ایستگاه قطار الناصریة، العجوزیة، تل فضة، المزرن، الکناویة، محسنة الخفسة، رسم الحمام غربی، رسم الکیوان و المسعودیة.
 
لازم به‌ذکر است که این عملیات نظامی گسترده به هلاکت و زخمی شدن بیش از سه هزار تن از عناصر تکفیری داعش منجر شد.
 
نظامیان ارتش سوریه در عملیات دیگری، حمله تروریست‌های داعش را به منطقه «مراغة» در محور اثریا به خناصر، از حومه جنوب شرقی حلب خنثی کردند و شماری از عناصر مهاجم را کشته وزخمی کردند.
 
یگان‌های ویژه‌ای از ارتش سوریه، یک کامیون زرهی بمب‌گذاری شده توسط گروه‌های تروریستی را طی عملیاتی در جزیره هشتم محله الوعر شهرحمص ضبط کردند.
 
*انهدام مواضع داعش در چندین محله و روستا در حومه دیرالزور 
 
تسلط ارتش سوریه بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب/ پرچم مقاومت بر فراز مناطق آزادسازی شده حمص
 
آخرین تحولات میدانی دیرالزور حاکی از آن است که نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست‌های داعش را در منطقه «تل بروک» هم‌جوار پل رقه، روستای عیاش و هم‌چنین محله‌های الحویقة، الصناعة و الحمیدیة هدف قرار داده و تجهیزات نظامی تروریست‌ها را در جاده المالحة و الحویقة منهدم کردند.
 
وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از یگان‌های مسلح ارتش با مشارکت رزمندگان مقاومت توانستند روستا و منطقه الباردة در شرق القریتین (32 کیلومتری حومه شرقی حمص) را به‌کنترل خود درآورند.
 
به‌علاوه رزمندگان مقاومت، تسلط خود بر کوه رقاقیة خلیل در شرق الباردة را به‌اندازه 6 کیلومتر تثبیت کرده و روستای البصیری در 8 کیلومتری جنوب الباردة را زیر آتش سنگین خود قرار دادند.
 
لازم به‌ذکر است که در این عملیات نیز ده‌ها تن از تروریست‌های داعش به‌هلاکت رسیدند.  
 
تسلط ارتش سوریه بر 30 نقطه از حومه شرقی حلب/ پرچم مقاومت بر فراز مناطق آزادسازی شده حمص
 
با آزادسازی شهر حمص از شر تروریست‌های داعش، نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت به پاکسازی نواحی واقع در حومه این شهر پرداخته‌اند.
 
هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های داعش در دیرالزور و حومه، از دیگر راهبردهایی است که این روزها نیروهای سوری آن‌را دنبال می‌کنند.
 
در همین رابطه، کنترل کامل منطقه المقابر به‌عنوان یکی از محوری‌ترین نواحی شهر دیرالزور، زمینه تدوام پیشروی‌ها و تسلط بر مناطق دیگر را برای رزمندگان مقاومت فراهم می‌آورد.
 
گزارش از: وحید امیدی موحد
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر