< آیت الله مهدوی: فعالیت مجمع اصولگرایان اصفهان با خرد جمعی همراه بوده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

آیت الله مهدوی: فعالیت مجمع اصولگرایان اصفهان با خرد جمعی همراه بوده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

آیت الله مهدوی: فعالیت مجمع اصولگرایان اصفهان با خرد جمعی همراه بوده است

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ

انتشار فهرست‌های متعدد اشتباه است؛

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از نظر اکثریت، اظهار کرد: ممکن است در نظر شخصی برخی اولویت‌ها اولی‌تر باشد اما با اولویت اتحاد همه یک‌زبان و یکدل بگوییم «از یک لیست» حمایت می‌کنیم.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان شامگاه سه شنبه، در جمع شورای هماهنگی مجمع اصولگرایان و منتخبان مجمع، با اشاره به فعالیت‌های شورای هماهنگی و اعضای مجمع اصولگرایان اصفهان، اظهار کرد: تمام تلاش‌ها در مدت فعالیت مجمع به‌گونه‌ای بوده که با یک خرد جمعی به نتیجه نسبی مطلوب دست پیدا کنیم.
آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی با بیان اینکه انتخاب افراد برای لیست ابتدایی مجمع (۲۶ نفره) بر اساس صلاحیت و فرایندِ مدنظر صورت گرفته بود، گفت: باید خدا را به خاطر مهلتی که به ما برای خدمت می‌دهد شاکر باشیم و بدانیم نمایندگان مجمع (اشخاص حقیقی و حقوقی) به این افراد اعتماد کرده و به آن‌ها رأی دادند.
وی تأکید کرد: نکته حائز اهمیت کمک به یکدیگر برای اتحاد است، دیگر فرصتی برای تجربه حرکت‌های گذشته نیست که در قالب آن فهرست‌های متعدد ارائه می‌شد و این کار اشتباه است.
عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان با تقبیح هرگونه رفتارهایی که منجر به اختلاف می‌شود، گفت: اگر همه افراد عضو مجمع، رأی اکثریت را بر رأی شخصی خود محترم شمارند قطعاً اتحاد مطلوب ایجاد می‌شود.

در مسیر اتحاد گام برداریم
آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه افراد در خارج از جلسات باید نظر جمع را مطرح کنند نه اینکه نظر شخصی خود را، تصریح کرد: بدانید افرادی که در لیست ابتدایی قرارگرفته بودند یعنی دارای صلاحیت و مورد اعتماد بوده‌اند، پس باید با کمک به همدیگر در مسیر اتحاد گام برداریم.
وی با تأکید بر اینکه همه افراد باید از لیست واحد حمایت کنند، حال چه اسمشان در لیست باشد یا نباشد، گفت: باید با دید کلان به این جریان نظر شود نه اینکه اگر در لیست قرار گرفتند حمایت انجام دهند و اگر نه کناره‌گیری کنند یا اینکه خود را در لیست دیگری نشان دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اظهار اینکه حمایت‌ها باید از یک لیست صورت بگیرد، گفت: تمام تلاش‌ها بر این بوده اعمال‌نفوذی صورت نگیرد، البته رایزنی در همه جریانات وجود دارد، پیشنهاد داده می‌شود اما به کسی تحمیل نمی‌شود.
آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه ممکن است هر فردی از دوست یا آشنایی مورد اعتمادی در مورد انتخاب مشورت بگیرد ولی مخیر است که به حرف طرف مقابل اعتماد کند یا نکند، اظهار کرد: قطعاً افرادی که حق رأی برای لیست دارند با توجهی که خود دارند به فردی رأی می‌دهند نه اینکه بی‌اختیار یا با تحمیل چنین کاری بکنند.

عدم انتشار فهرست های متعدد/ حمایت از یک لیست
وی با تصریح اینکه اولین هدف ما باید ایجاد آرامش در سطح جامعه باشد، گفت: هرچه بتوانیم متحدتر باشیم و تلاش بر عدم انتشار فهرست‌های متعدد باشد، مردم نیز با اعتماد بیشتری می‌توانند به یک لیست واحد رأی دهند.

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان اینکه فعلاً زمانی نیست که افراد به دنبال نمایش مریدان خود باشند،‌ گفت: الآن زمان اتحاد است، باید با بصیرت، دید باز و دقت نظر به هم نزدیک‌تر شویم تا در سایه اتحاد پیشرو باشیم.

وی گفت: در صورت چنین رفتاری شاهد بازتاب خوبی در سطح شهر خواهیم بود، لذا همه با قرار گرفتن ذیل یک چتر واحد آن‌هم پرچم حسینی، همه حمایت و دفاع خود را از یک لیست انجام دهیم.
عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان اینکه هیچ‌گونه تحمیلی نسبت به افراد جداشده نداریم، تأکید کرد: جای تعجب نیست که فهرست‌های متعدد از یک جریان ماحصلش اشتباه خواهد بود.
آیت‌الله مهدوی با اظهار اینکه هر کاری امکان داشتنِ اشکال را دارد، گفت: افرادی که به فرایند اشکالاتی را وارد می‌دانند و راهکار بهتری را در نظر دارند، بیایند و آن را با صحبت مطرح کنند، البته کارهای انجام‌شده مورد تایید است.
وی بابیان اینکه ممکن است نواقصی هم در کار وجود داشته باشد، اظهار کرد: نگاه ما کلان‌تر است و به دنبال این هستیم تا مردم اعتماد کنند، برای بنده هم هیچ فرقی بین اعضا وجود ندارد، لکن به دنبال تخریب شخص نیستیم.

رضایت رهبر معظم انقلاب مد نظر است
عضو خبرگان رهبری با اظهار اینکه در فکر تقویت خود نظام هستیم، گفت: همه باید در تلاش برای بلند کردن این بار باشیم، اگر هم نواقصی وجود دارد به دلیل اتحاد از آن حمایت کنیم و تا می‌توان از فهرست‌های متعددی که بعداً امکان بیرون آمدن آن‌ها وجود دارد جلوگیری شود.
آیت‌الله مهدوی بابیان اینکه در این کار قطعاً رضایت رهبر معظم انقلاب مدنظرمان هست، اظهار کرد: بالاخره خبر عملکردمان به ایشان خواهد رسید یا شاید هم بعداً برسد، هر چه دقت را بیشتر کنیم نتیجه بهتری خواهیم داشت تا به‌تبع رضایت ولی‌فقیه و رضایت الهی را کسب کنیم.
وی تأکید کرد: همه افرادی که برای لیست انتخاب‌شده‌اند خوب هستند و می‌خواهیم به نظر اکثریت احترام بگذاریم.
عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان خاطرنشان کرد: افراد باید خود را مقید به انجام صحیح وظیفه بدانند ولی اگر برای حضور در لیست نهایی انتخاب نشدند بدانند که وظیفه‌شان را انجام و به مسئولیت خود عمل کرده‌اند و درنهایت به خاطر اتحاد از فهرست نهایی حمایت کنند.

اختلاف دلها را جریحه دار می کند/ یدالله مع الجماعه

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان اینکه «یدالله مع الجماعه» پس با اتحادی که شکل‌گرفته خود را مطیع اراده الهی می دانیم، اظهار کرد: دل به خواست خدا معطوف به جمع شود و رأی خوبی کسب شود و در آینده شاهد گرفتن تصمیم‌های خوب توسط خود افراد در شورا باشیم.
آیت‌الله مهدوی با اظهار اینکه جناح‌بندی‌ها و اختلاف‌ها دل‌ها را جریحه‌دار می‌کند، گفت: انتظار می‌رود افرادی که در یک صحن قرار می‌گیرند کنار هم قرارگرفته و از همدیگر حمایت کنید تا خدمت به شهر و شهروندان مطلوب‌تر انجام بگیرد.

به گزارش ندای اصفهان، راضیه امامی جمعه، محمد بیک، عباس حاج‌رسولی‌ها، سید مرتضی حسام نژاد، بابک حیدری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحیم زهتاب، غلامحسین صادقیان، نورالله صلواتی، وحید فولادگر، ابوالفضل قربانی، ابوالقاسم گلستان نژاد، رسول میرباقری و سردار کریم نصر اصفهانی فهرست ۱۳ نفره مورد تائید مجمع اصولگرایان اصفهان را تشکیل می‌دهند.

همچنین کاندیدای مورد تایید مجمع اصولگرایان برای مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام دکتر نصرالله سخاوتی و کاندیدای اصلح ریاست جمهوری حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی است.

  • گروه فرهنگی صبح امید

نظرات  (۱)

ممنون از شما،به امید انتخاب حسن روحانی.

کد ِکج شدَنِ تَصآویر