< آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۹ ب.ظ
 
در حال بروز رسانی

انفجار در معدن زغال سنگ یورت چشمه منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از کارگران شد و فرآیند نجات بدون وقفه در معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ظهر دیروز چهارشنبه ‌ساعت 12:05 انفجاری در معدن زمستانه یورت آزاد شهر واقع در استان گلستان انفجاری شدیدی رخ داد و سبب تخریب بخشی از این معدن شد که تعدادی از کارگران کشته و مجروح و تعداد زیادی در تونل‌های معدن محبوس شده‌اند که اطلاع دقیقی از وضعیت آنها در دسترس نیست.
بر اثر این حادثه دردناک 3 روز عزای عمومی در استان گلستان اعلام شده است.
امداد رسانی ها همچنان ادامه دارد.
 
سرپرست اورژانس کشور اسامی مصدومین حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر که به  بیمارستان های گلستان منتقل شدند را اعلام کرد.
 
 
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان از شناسایی پیکر ۲۰ نفر از قربانیان حادثه معدن آزادشهر خبرداد.
 
**امدادرسانی یگان های ارتش به حادثه دیدگان معدن گلستان
 
جانشین تیپ ۲۳۰ نیروی زمینی ارتش گقت: تیپ ۲۳۰، ۱۳۰، پادگان های نوده و گنبد با اعزام گردان امداد و نجات و تجهیزات اعم از بیل میکانیکی، کامیون و تیم پزشکی به منطقه حادثه اعزام شدند.‎
 
**ریزش در معدن حین آوار برداری 
انتهای معدن یورت حین آوار برداری ریزش کرد.
مدیر کل مدیریت بحران گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛گفت ؛لحظاتی قبل انتهای معدن یورت حین آوار برداری ریزش کرد و تیم هی امدادی در حال انجام اقدامات فوری هستید. 
مقدم افزود ؛صد متر انتهایی معدن ریزش آوار شده است.
 
**حضور تیم سلامت روان در محل حادثه معدن آزادشهر/استقرار دستگاه تشخیص گاز CO در محل حادثه انفجار معدن آزاد شهر 
پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: با توجه به وقوع انفجار در معدن زغال زمستان یورت در استان گلستان از افزایش شمار مصدومان خبر داد و افزود: شمار مصدومان این حادثه به 72 تن رسیده است.
 
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت:30 نفر نیز از خدمات سرپایی اورژانس بهره‌مند شدند.کولیوند از حضور تیم سلامت روان وزارت بهداشت در محل حادثه خبر داد و گفت: تیمی از کارشناسان سلامت روان و روانپزشکان از سوی وزارت بهداشت به محل حادثه اعزام شدند. این افراد به بازماندگان حادثه، مصدومان و ساکنان منطقه خدمات دهی می‌کنند.
 
سرپرست اورژانس کشور هم‌چنین یادآور شد: برای تشخیص سریع و به موقع مسمومیت معدنچیان و مصدومان به گاز مونوکسید کربن دستگاه تشخیص مسمومیت CO در محل مجهز شده که سریعا مصدومان دچار مسمومیت را تشخیص و فرد سریعا به بیمارستان منتقل و خدمات تخصصی را دریافت می‌کند.
 
ریزش های متوالی در معدن زمستان یورت کار را سخت کرده است.
مدیر کل مدیریت بحران گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ برای رسیدن به نقطه اصلی انفجار با دقت بالا باید ایمن سازی کنیم و در مسیر رسیدن به آن نقطه دایم با ریزش های متوالی مواجه می شویم.
 
مقدم افزود ؛ تلاش میکنیم کار را با حساسیت انجام دهیم تا حین آواربرداری حادثه ای نداشته باشیم و جان افرادی که عملیات امداد و آواربرداری را انجام می دهند نیز به خطر نیفتد.
 
وی گفت ؛ تجهیزات کافی است اما کار باید با دقت انجام شود و وجود گار مونواکسید کربن روند کار را کند کرده است.
 
کار آواربرداری در کارگاه شماره 2 معدن زمستان یورت آغاز شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  گفت: پس از خارج کردن پیکر بیست دومین جانباخته معدن از کارگاه شماره ۱ کار بر روی گارکاه شماره ۲ با جدیت در دست پیگیری است. 
 
رضا مروتی افزود؛ به دلیل احتمال ریزش در دیوارهای کارگاه شماره ۲ هنوز دسترسی به این مسیر، امکان پذیر نیست به همین منظور و بابت تسریع در امر امداد رسانی، دو طرح به طور همزمان در دست اجرا است.
 
رضا مروتی در این خصوص افزود: ما به طور همزمان از یکسو در حال پوشش دادن تونل این کارگاه هستم تا به نقطه‌ای که در آن ریزش صورت گرفته است برسیم و از سوی دیگر سعی در ایجاد مسیری جدید برای دست رسی به انتهای معدن داریم.
 
**امدادرسانی به 83 مصدوم انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر/ بستری 52 تن از مصدومان در بیمارستان  
 
 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در حادثه انفجار معدن آزادشهر 117 امدادگر و نجاتگر تاکنون خدمات امدادی لازم را به 83 مصدوم انتقالی این حادثه ارایه کرده اند. 
 
مرتضی سلیمی با اشاره به اینکه تاکنون 52 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، افزود: با توجه به گزارش مدیریت بحران استان بین 6 تا 13 تن در داخل معدن محبوس شده اند.
 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام 25 تیم عملیاتی از پایگاه‌های شعب استان گلستان به منطقه حادثه، بیان کرد: به علاوه به منظور امدادرسانی، سیستم‌های تنفسی آتش‌نشانی با بالگرد هلال‌احمر به منطقه حادثه منتقل شد.
 
وی به اعزام 2 قلاده سگ جست و جو و نجات اشاره و گفت: به منظور خدمت رسانی به مصدومان 13 دستگاه آمبولانس و 8 دستگاه خودروی کمک دار به کار گرفته شده و 2 تیم واکنش سریع از خراسان شمالی و یک تیم از سمنان به محل حادثه اعزام شده است.
 
**تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید /سرنوشت 13 کارگر معدن نامعلوم است
رضا مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل حادثه معدن آزادشهر اظهار داشت:تا ساعت 2 بامداد امروز 21 پیکر از زیر آوار معدن زغال سنگ خارج شد و ساعتی قبل نیز پیکر یک نفر دیگر از معدن چیان نیز پیدا شد که تعداد کل اجساد بیرون کشیده شده به 22 نفر رسید .اجساد خارج شده از داخل تونل به خارج سبب شد فرایند امداد و نجات راحت‏‌تر انجام شود و بی‌‏وقفه این کار در حال انجام است.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 13 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ تصاویر
 
معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد:به دلیل بالا بودن غلظت گاز مونوکسید کربن در داخل تونل معدن شعاع دید کاهش و فرایند کار را سخت کرده و قدرت و شعاع دید نیروهای امدادی کمتر شده است.
رضا مروتی افزود:با همکاری گروه های امدادی که از استان های همجوار چون سمنان و مازندران به این منطقه اعزام شده اند امیدوارهستیم تا به نتایج خوبی برسیم.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 13 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ تصاویر
 
هم اکنون هنوز فرآیند اکسیژن دهی به درون تونل در حال انجام است و امید آن است که 13 نفر از افرادی که در درون تونل همچنان محبوس شده اند هنوز زنده باشند.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
وی افزود: جنس و نوع کار سخت است و انفجار داخل تونل سبب شده که یک بخش از محوطه تونل مسدود شود.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
مروتی گفت: براساس آمار شیفت‌‏ها و آنچه پیش‌‏بینی شده مجموع کل محبوس‌شدگان 35 نفر است که تاکنون اجساد 22 نفر آنها خارج شده و احتمال می‏‌رود 13 نفر در آن محوطه گرفتار باشند.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
وی اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر و دیگر ادارات مربوط از استان گلستان و دیگر استان‌‏ها و متخصصان معدن در محل حضور دارند و امیدواریم که در انتهای تونل با افراد زنده روبه‌رو شویم.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: عملیات امدادرسانی تا مرحله نهایی رسیدن به آخرین نفر ادامه خواهد داشت.
 
مروتی معاون استاندار گلستان در تشریح بیشتر در خصوص این حادثه ادامه داد: حادثه در معدن آزاد شهر  دارای دو بعد است یکی انفجار و دیگری پخش گاز متان و منواکسید کربن در داخل معدن است.
 
وی در رابطه با علت حادثه گفت: هنوز نمی توان به درستی تشخیص داد اما انچه که تا در حال حاضر می توان بیان کرد گسترش گاز متان در حجم زیاد و ایجاد یک جرقه است.
 
معاون استاندار گلستان بیان داشت:در حال حاضر  نیروهای زبده از کرمان، البرز شاهرود در منطقه حضور دارند و این نیروهای فنی و تخصصی هستند و از همان ابتدا انتظامی و سپاه پاسداران و امدادگران در محل حضور پیدا کردند.
 
مروتی گفت: در حال حاضر در حال اکسیژن رسانی به داخل معدن هستیم تا غلظت گاز دی اکسید کربن و متان را در کاهش دهیم.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
تاکنون اجساد 22 نفر از کارگران جان‌باخته در اثر این حادثه از معدن خارج شده‌اند.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 13 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ تصاویر
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/22 کشته در حادثه انفجار معدن+ تصاویر
 
**اسامی جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ اعلام شد
 مدیرکل پزشکی استان گلستان گفت: تاکنون 21 نفر از جانباختگان حادثه روز گذشته انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر با حضور خانواده ها در محل پزشکی قانونی شهرستان شناسایی و به آنها تحویل شده است.
 
۱ - بهرام هدایتی کرد
 ۲ -مهدی مشهدی
 ۳ - عباس طاهردوست
 ۴ -حسن سنچولی
 ۵ -محسن گنجی وطن
 ۶ -حسین خلیلی
 ۷ -صادق منصوری رضی
 ۸ -محمد مهران پور
 ۹ -علی جعفری فر
 ۱۰-حمید میردار
 ١١ -حمزه گیلکی
 ١٢ -نوراله سوسرایی
 ١٣ -مجتبی سوسرائی
 ١٤ -جعفر علیخانی
 ۱۵ علی مسعودی
 ۱۶ -سید محمود حسینی
 ۱۷ -ناصر نوروزی
 ۱۸ -علی اکبر شهمرادی
۱۹ -قاسم برآبادی
۲۰-محمود میردار 
 ۲۱-رضا کیلکی
 
 
معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر تعطیل خواهد شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه عیادت از معدنچیان زمستان یورت آزادشهر که در بیمارستان شهید مطهری گنبد بستری هستند گفت: این معدن تا اطلاع ثانوی برای بررسی علت دقیق سانحه تعطیل خواهد شد.
محمدرضا نعمت‌زاده افزود: این بررسی را یک تیم ویژه پس از پایان کار جست و جو و امدادو نجات انجام خواهد داد.
 
همچنین علی ربیعی  وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه جلسه شورای تامین استان در آزادشهر  از تعطیلی 6 ماهه معدن زغال سنگ زمستان یورت خبر داد وگفت: برای نحوه پرداخت حقوق و بیمه بیکاری کارگران معدن در مدت تعطیلی، شنبه تصمیم‌گیری می‌شود.
 
 
**معدن‌کاران به عمق ۱۴۰۰متری معدن یورت رسیدند
مقدم،‌ مدیرکل بحران گلستان در تشریج امداد رسانی به معدن کاران گرفتار در تونل گفت:معدن‌کاران به قسمت ریزشی تونل در عمق ۱۴۰۰متری و محل انفجار روز گذشته رسیده اند. در حال حاضر مشکل ریزش آرک بالاست که به دلیل انفجار سست شده است. به همین دلیل معدن‌کاران برای امن کردن تونل و منطقه تلاش می کنند تا امدادگران به کارگاه شماره دو برسند. آنان با انتقال الوار به داخل تونل تلاش میکنند تا نانع از ریزش اوار شوند.ضخامت اوار بر اساس ارزیابی ها 8 متر طولی برآورد شده است.
 
وی ادامه داد:یکی از معضلات اصلی ما وضعیت گاز هست هرچند با هوادهی، غلظت متان و منوکسید کربن پایین آماده، اما همچنان خطرناک هست.
 
معدنکار از سمنان، کرمان، مازندران، طبس و خراسان شمالی به کمک آمده اند. چون شرایط تونل و غلظت گاز بالاست، نیروهای محدودی می‌توانند همزمان کار کنند و به همین دلیل باید چند شیفت آماده وجود داشته باشد.
 
تاکنون مالک معدن که بخش خصوصی است،‌ آمارهای مختلفی درباره کارگران محبوس ارائه داده است،‌ آخرین آمار، ۳۵ معدنکار است که با توجه به شناسایی و خروج ۲۲ پیکر، در تلاش برای رسیدن به ۱۳ نفر دیگر هستیم.
 
**خطر انفجار دوباره در معدن آزادشهر 
 
 رئیس اداره عملیات هلال‌احمر گلستان:خطر انفجار دوباره در معدن وجود دارد، بیش از ۱۰۰ نجات‌گر در معدن یورت حضور دارند.
به علت وجود گاز متان و مونوکسیدکربن در داخل تونل فرایند بسیار سخت است.
 
**20 مصدوم حادثه دیده معدن آزادشهر از بیمارستان مرخص شدند
 
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گلستان گفت : اکنون 49  نفر در بیمارستان های شهرستان گنبدکاووس و آزادشهرتحت درمان هستند.
 
وی افزود :2 نفر از مصدومان در بخش  ICU  بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بستری هستند.
 
وی گفت : تاکنو ن پیکر 22 معدنچی که در حادثه معدن جان باخته  از معدن بیرون آورده و تحویل پزشکی قانونی شد.
 
براثر انفجار ظهر گذشته در معدن زمستان یورت آزادشهر 35 معدن چی در معدن گرفتار شدند که پیکر 22 نفر آنان بیرون آورده شد و تلاش برای جستجوی دیگر معدنچیان ادامه دارد.
 
 
انفجار در معدن زغال سنگ منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از کارگران شد و فرآیند نجات بدون وقفه در حال انجام است.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 13 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ اسامی جانباختگان و تصاویر
 
مقام معظم رهبری در پیامی جان‌باختن جمعی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن گلستان را تسلیت گفتند.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 13 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ اسامی جانباختگان و تصاویر
 
رئیس جمهوری در پیامی جانباختن تعدادی از معدنچیان آزادشهر را تسلیت گفت.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ تصاویر
 
وزاری کار و صنعت و معدن از معدنچیان عیادت کردند.
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 14 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ تصاویر
 
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 13 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ تصاویر
 
آخرین جزییات از انفجار معدن زغال سنگ/ سرنوشت 13 کارگر معدن نامعلوم است/ تعداد جان‌باختگان به 22 نفر رسید+ اسامی جانباختگان و تصاویر
 
انتهای پیام/پ
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر