< عربستان در مورد پرداخت دیه حادثه منا هنوز به جمع‌بندى نرسیده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

عربستان در مورد پرداخت دیه حادثه منا هنوز به جمع‌بندى نرسیده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

عربستان در مورد پرداخت دیه حادثه منا هنوز به جمع‌بندى نرسیده است

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ
 
نوبخت در نشست خبری:

سخنگوی دولت گفت: در نظام بانکی نتوانستیم همزمان با کاهش نرخ تورم، نرخ سود بانکی را کاهش دهیم، این مسئله باید با اقدام دولت برطرف شود.

نشست‌خبری نوبخت آغاز شد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خور با اصحاب رسانه که امروز سه‌شنبه (12 اردیبهشت ماه) در در ساختمان کوثر ریاست‌جمهوری برگزار شد، گفت: با پیشنهاد دولت در لایحه برنامه ششم مبنی بر همسازی حقوق بازنشستگان اولین گام در این راستا برداشته شد و در جهت افزایش حقوق بازنشستگان اقدامات لازم را صورت داده‌ایم.
 
نوبخت ادامه داد: این اقدامات به صورتی شکل گرفته تا گروه‌های شغلی پایین از امتیاز بیشتر برخوردار شوند به این منظور امتیاز گروه شغلی یک و دو، دو هزار و 785 امتیاز و گروه 20، به میزان 700 افزایش یافت؛ لذا این نخستین گام برای همسازی حقوق بازنشستگان بود که در فروردین ماه انجام شد. 
 
وی با اشاره به افزایش یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تصریح کرد: یارانه کسانی که 71 هزار تومان بود به 240 هزار تومان افزایش یافت و این رویه در فروردین ماه پرداخت شد باید اعلام کنم این خانوارها 26 فروردین ماه یارانه خود را دریافت کردند و این یارانه به طور متوسط 3.4 برابر نسبت به گذشته افزایش یافته است.
 
سخنگوی دولت ادامه داد: برای این‌که بتوانیم در طول برنامه ششم نرخ بیکاری را تک رقمی کنیم لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کردیم که بر اساس آن بتوان سابقه 765 هزار نفر را وارد بازار کار کرد، بر این اساس مطابق پیشنهاد دولت بایستی سالانه 955 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم تا 765 هزار ورود به بازار کار پاسخ داده شود و به این شکل بتوان از تعداد بیکاران کاست و نرخ بیکاری را کاهش داد.
 
نوبخت تصریح کرد: به منظور ایجاد 955 هزار فرصت شغلی باید 770 هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص دهیم تا آن‌ها بتوانند در راستای اشتغال‌زایی جوان‌های گام‌های موثری بردارند.
 
وی خاطرنشان کرد: استفاده ازمنابع و سرمایه‌گذاری خارجی یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شناخته می‌شود بر این اساس میزان این سرمایه‌گذاری در سال گذشته شش هزار میلیارد تومان گزارش شد که بر اساس مصوبه مجلس این میزان باید به 195 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
 
سخنگوی دولت با اشاره به طرح کاج گفت: این طرح، طرح کارورزی افراد بیکار است که تحت عنوان کارورزی جوانان شناخته می‌شود، بر این اساس کارفرمایان کارگران را جذب می‌کنند و برخی از درآمد آن‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود، این طرح در پنجم بهمن ماه به تصویب رسید و اکنون نیز در حال اجراست.
 
نوبخت درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته اضافه کرد: حقوق بازنشستگان از خزانه به وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده و در هفته معلم تمامی مطالبات کاملا تکمیل خواهد شد.
 
وی با اشاره به مباحث مربوط به تبلیغات آن اضافه کرد: نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات در انتخابات استفاده کرد، یکی از همکاران از حضور خود در دولت استعفا داد و فعالیتش را در ستاد انتخابات آ‌غاز کرد.
 
نوبخت درباره کار و امنیت شغلی کارگران اظهار داشت:‌ دولت و وزارت کار حساسیت خاصی نسبت به بهبود شرایط کار کارگران دارند، همچنین در این زمینه استدلال‌هایی وجود دارد که در مجلس شورای اسلامی مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا قانون مربوط به این حوزه و حقوق کارگران و کارفرمایان مورد توجه واقع شود.
 
سخنگوی دولت در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی براینکه زمان تعلیق تحریم های ایران توسط اوباما در پایان اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید با توجه به شخصیت ترامپ، اگر این تحریم ها برای بازه زمانی معین دیگر تعلیق نشود برنامه ایران چه خواهد بود، اظهار داشت: برجام قرارداد ایران و پنج کشور خارجی‌ است و همه باید نسبت به آن پایبند باشند، اگر کسی بخواهد از این توافق سرباز بزند نحوه برخورد و واکنش با کشور نقض کننده در برجام پیش‌بینی شده و قطعا در این زمینه از ظرفیت‌های برجام استفاده می‌شود به هرحال از حقوق خود نسبت به برجام کوتاه نمی‌آییم و هرگونه مسئله و مشکل را پیگیری می‌کنیم.
 
وی با اشاره به پیگیری حادثه منا و پرداخت غرامت جان باختگان از سوی کشور عربستان تصریح کرد: عربستان هنوز برای پرداخت غرامت به کشورمان به جمع‌بندی نرسیده اما در حادثه جرثقیل که منجر به جان باختگان تعدادی از هموطنانمان شد و قرار است مبالغی را پرداخت کند.
 
نوبخت درباره روابط ایران و روسیه در سال‌های دور گفت: رابطه راهبردی خود با روسیه را نمی‌توان به سابقه تاریخی دو کشور تعمیم داد، در حافظه تاریخی کشورمان نقطه‌های تاریکی با کشور روسیه وجود دارند اما آن‌چه در حال شکل‌گیری است این‌گونه نیست چرا که در حال حاضر بازار روسیه در اختیار ایران قرار دارد و روابط ما با این کشور شفاف است به هرحال تعیین می‌کنم در برهه‌ای از تاریخ رابطه مطلوبی با روسیه نداشته‌ایم.
 
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: اقدامى از سوى دولت براى فیلتر شدن تلگرام انجام نشده است.
 
وی ادامه داد: در نظام بانکى موفق نشدیم با کاهش نرخ تورم، نرخ سود بانکى را کاهش دهیم دولت باید بدهى خود را به نظام بانکى پرداخت کند تا نرخ سود‌ها کاهش یابد.
 
نوبخت در واکنش به افزایش نظرسنجى‌ها به نفع جهانگیرى و اینکه آیا روحانی به نفع وی کنار خواهد رفت، گفت: هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و جهانگیرى با انگیزه حضور دارد، شنونده باید عاقل باشد.
 
سخنگوی دولت در واکنش به کشف کالاى قاچاق در منزل دختر یکی از وزاری دولت، بیان داشت: انتظار داریم این مسئله همانطور که در قوه قضائیه مطرح شده بررسی و پیگیرى شود و در صورت رسیدن به نتیجه، اطلاع‌رسانى صورت گیرد چراکه دولت موافق شفاف سازى است.
 
نوبخت افزود: کاندیداى واحد جریان اصلاحات و اعتدال روحانى است ممکن است یک اصلاح طلب برجسته و توانا در این عرصه بصورت مستقل وارد شود و این جمع بندى نهایی ما نیست.
 
سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر اینکه روحانی در مناظره انتخابات از تکمیل مسکن مهر را تا پایان دولت فعلی خبر داده است با توجه به اینکه هنوز 270 هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده است، آیا این وعده رئیس جمهور قابل اجرا است؟ تأکید کرد: بخش قابل توجهی از پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم تحویل و تکمیل شد و در این زمینه برای کمک به خانوارها از دو مسیر اقدام کردیم.

نوبخت بیان داشت: در سال 95 بالغ بر هزار میلیارد تومان از سوی دولت به مسکن مهر کمک کنیم که 800 میلیارد آن به وزارت نیرو اختصاص داده شد تا تأسیسات آب و فاضلاب را از متقاضیان اخذ نکند. همچنین این موضوع در برنامه صد روزه آتی نیز مطرح خواهد شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: سیاست مسکن مصرف‌گراست و نمی‌توانیم به عنوان کالای سوداگری آن را در بازار عرضه کنیم، تکمیل مسکن مهر، مسکن حمایتی، مسکن روستایی و اجتماعی از طرح‌های آتی دولت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افزایش میزان یارانه‌ها و منابع تأمین کننده آ‌ن‌ها اضافه کرد: کسانی که معتقدند مبالغ یارانه‌ای که به خانوارها پرداخت می‌شود باید افزایش یابد ضروری‌ست که اعلام کنند این میزان از چه طریق و از چه منابعی باید تأمین شود اگر بخواهیم مبلغ یارانه‌ها را به 250 هزار تومان افزایش دهیم قیمت‌ حامل‌های انرژی باید رشد 6 درصدی را تجربه کند.

نوبخت درباره فیلتر شدن تماس صوتی تلگرام افزود: نظر دولت توسط وزیر ارتباطات پیش از این بیان شد، مسدود شدن تلگرام از سوی دولت انجام نشده است به هرحال آن‌چه در توان دولت بود انجام شد و امیدوارم مشکلات مربوط به این حوزه مرتفع شود.

سخنگوی دولت با اشاره به وضعیت و رشد اقتصادی کشور تأکید کرد: قبل از شروع به کار دولت یازدهم رشد اقتصادی منفی 6.8 درصد گزارش شد، بنابراین در شرایط سخت توانستیم اقتصاد کشور را به 3.5 درصد رشد برسانیم اما گاها شاهدیم نظرات مختلفی از جمله "تکنیک دره عمیق" از سوی برخی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما درباره رشد اقتصادی کشور مطرح می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در نظام بانکی نتوانستیم همزمان با کاهش نرخ تورم نرخ سود بانکی را کاهش دهیم، این مسئله باید با اقدام دولت برطرف شود بر این اساس دولت موظف است بدهی خود را به نظام بانکی پرداخت کند تا میزان نرخ سودهای بانکی کاهش یابد.

نوبخت ادامه داد: خوشبختانه 13 هزار و 250 میلیارد از مطالبات بانک‌ها توسط دولت کاهش یافت و به این شکل دولت بدهی خود به نظام بانکی را پرداخت کرد، در عین حال توانستیم سرمایه بانک‌ها را 29 هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

سخنگوی دولت درباره موضع‌گیری جدید حماس برای به رسمیت شناختن مرزها اضافه کرد: مبادی رسمی از سوی وزارت کشور پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به موضوع استخدام نیروی انسانی بیان داشت: تعداد نیروی انسانی رسمی دولت در حال کاهش است و هر سال به تناسب خروجی‌ها و نیاز دستگاه‌ها استخدام صورت می‌گیرد در سال گذشته حدودا چهار و پنج هزار نیروی استخدامی جدید در دستگاه‌ها مشغول فعالیت شدند.

نوبخت در واکنش به اینکه گفته می‌شود جهانگیری در مناظرات شمار زیادی از آرای نظرسنجی‌ را به خود اختصاص داده و تا پایان در انتخابات حضور خواهد داشت، افزود: هنوز تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ نشده، جهانگیری با انگیزه در انتخابات حضور دارد و شنونده باید عاقل باشد.

نوبخت درباره کشف کالای قاچاق در منزل دختر وزیر دولت فعلی گفت: انتظار داریم این موضوع همان‌طور که در قوه قضاییه مطرح شده مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد، در صورت رسیدن به نتیجه نهایی مراتب اطلاع‌رسانی اعلام شود چرا که دولت موافق شفاف‌سازی می‌باشد.

سخنگوی دولت با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان تصریح کرد: ایجاد 955 هزار فرصت شغلی باید در شرایط ابر و مه و باد و خورشید و فلک ایجاد شود، بر این اساس باید تمامی ظرفیت‌ها و امکانات را برای تحقق دستورهای ابلاغ شده به دولت به کار گرفت اما شرایط به گونه‌ای است که اگر بخواهیم از میزان تعیین شده 2 میلیون شغل بیشتر ایجاد کنیم قادر به انجام چنین کاری نخواهیم بود چرا که فراهم‌سازی این امر وجود ندارد.

وی در ادامه پیرامون موضوع استخدام و حقوق‌های میلیونی در مترو اظهار داشت: این موضوع به سازمان بازرسی اعلام شد و وزارت اطلاعات و مرکز آمار به آن ورود کرده است در نهایت یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری متهم شناخته شده البته بنده تمایلی ندارم به این موضوع ورود کنم اما به خاطر دارم خبرنگاری این مسئله را بررسی و برخی آمار مربوط به آن را منتشر کرد و بازداشت شد، به هرحال فضا شفاف است و پاسخ‌گوی سوالات مربوط به این حوزه خواهم بود.

نوبخت درباره کاندیداتوری جهانگیری در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: کاندیدای واحد جریان اصلاحات و اعتدال روحانی‌ بوده، ممکن است یک اصلاح طلب برجسته و توانا(جهانگیری) در این عرضه به صورت مستقل وارد شود اما این جمع بندی نهایی ما تلقی نمی‌شود.

 

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر