< رضاییان از ما نیست و نمی تواند در جشن قهرمانی حضور داشته باشد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

رضاییان از ما نیست و نمی تواند در جشن قهرمانی حضور داشته باشد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

رضاییان از ما نیست و نمی تواند در جشن قهرمانی حضور داشته باشد

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۲ ب.ظ
 
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رضاییان حتی دو سال کامل هم در پرسپولیس نماند، وی دیگر عضو باشگاه ما نیست و نمی تواند در جشن قهرمانی شرکت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده در ابتدا  ضمن تسلیت حادثه سیل در آذربایجان شرقی اظهار کرد: بابت همکاری و دنبال کردن کارمان از خبرنگاران تشکر می کنم که حمایت خوبی داشتند و اقداماتمان را دنبال کردند. بعضا ناراحتی و دلخوری بوده و این مسائل قشنگی همکاری های ما محسوب می شود.

البته این خطر وجود دارد که نتوانیم نمایش همیشگی خود را ارائه دهیم ولی من به بازیکنانم اعتقاد دارم و خوشبین هستم و آنها به من این اطمینان را می دهند برابر تماشاگرانمان و به عنوان قهرمان ایران بازی خوبی را ارائه دهیم.
 
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: احترام خاصی برای تیم پدیده قائل هستیم، این تیم در یک ماه اخیر نتایج خوبی کسب کرده داشته تیم با ثبات و با کیفیتی بوده است اما با توجه به سفر تیم به عمان می خواهیم با هواداران پرسپولیس جشن قهرمانی را برگزار کنیم.
 
وی درباره وضعیت محرومان و مصدومان تیم پرسپولیس تصریح کرد: همه بازیکنان آماده هستند و تنها محسن مسلمان محروم است و در دیدار با پدیده حضور نخواهد داشت.
 
برانکو همچنین با اشاره به شوخی بازیکنان پرسپولیس در آیتمی که در برنامه نود پخش شد گفت: بازیکنان باید برای شوخی های خود مرزی قائل شوند و ما در مورد این مسئله با آنان صحبت خواهیم کرد.
 
سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات فصل آینده تیمش عنوان کرد: پس از بازی با الهلال به آنالیز بازیکنان می پردازیم و سعی می کنیم با در نظر گرفتن امکانات و نیازهای تیم، اقدام به جذب بازیکن کنیم.
 
وی افزود: در حال حاضر قصدی برای تغییردر کادر فنی نداریم زیرا آن ها خیلی عالی کار می کنند و من از آنان به خاطر کار تیمی که انجام دادیم، تشکر می کنم.
 
برانکو در مورد حضور علی کریمی در جشن قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: من از کریمی تشکر می کنم که واقعا همیشه کنار ما بودند و همه ما و بازیکنان را تشویق می کردند. همچنین از آقایان میناوند و بزیک نیز قدردانی می کنم.
 
وی با اشاره به شایعه ای که گفته می شود یک بازیکن پرسپولیس ممنوع الخروج است، خاطرنشان کرد: سروش رفیعی و سید جلال حسینی محرومان ما برابر الهلال هستند ولی من مربی هستم و هرچند پدرم پلیس بود اما من پلیس نیستم که از ممنوع الخروجی بازیکنان اطلاع داشته باشم.
 
برانکو ادامه داد: بعد از بازی با الهلال در مورد جذب بازیکن تصمیم خواهیم گرفت و اکنون تنها تمرکز تیم ما روی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد این که آیا در بازی فردا از بازیکنانی چون حامد آقایی و رضا کرملا چعب در ترکیب این تیم استفاده می کند یا خیر گفت: آیا بازی کرملاچعب در پرسپولیس را دیده اید وی در کل 3 دقیقه مقابل نفت تهران بازی کرده اگر شما یک بازی از این بازیکن دیده اید، من هر روز تمرینات رضا را زیر نظر دارم و باید بگویم تمام بازیکنان پرسولیس برای قرار گرفتن در ترکیب مقابل پدیده تلاش می کنند. به نظر شما علی علیپور و مهدی طارمی بازیکنان مسنی هستند که من از آنها بگذرم و به کرملاچعب جوان بازی بدهم؟ 
 
وی در خصوص قرارداد 5 ساله با پرسپولیس گفت: طبیعی است که باید دید برنامه دراز مدت پرسپولیس به چه شکل خواهد بود و چه اتفاقاتی طی روزهای آینده می افتد، من یک سال دیگر قرارداد دارم و در این مدت مذاکرات خود را با باشگاه ادامه خواهم داد.
 
برانکو درباره موفقیت تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: ما از تیم ملی حمایت می کنیم و من برای حضور ملی پوشان ایرانی در جام جهانی روسیه آرزوی موفقیت می کنم. همان طور که می دانید تیم هلند که جام جهانی را از دست داده است یا آرژانتین  که تقریبا به نوعی معلق است دچار شوک هستند.
 
وی ادامه داد: تلاش می کنیم ملی پوشان فعلی پرسپولیس حفظ شوند و حتی نفرات بیشتری به تیم ملی بدهیم. آن چیزی که ما را خوشحال می کند، راهیابی قاطعانه تیم ملی به جام جهانی است و تفکر من این بوده در حال حاضر ایران، تیم ملی خوبی دارد و بین سه تیم ملی برتر آسیا دیده می شود. حالا چطور به دور بعد جام جهانی راه خواهد یافت، باید از کی روش بپرسید.
 
سرمربی پرسپولیس افزود: پرسپولیس باید به پیشکسوتانی همچون مهدوی کیا، هاشمیان، یحیی گل محمدی و ... افتخار می کند.
 
برانکو با تمجید از استانکو مربی کروات گفت: استانکو اولین مربی بود که مکتب فوتبال کرواسی را در ایران اجرا کرد. استانکو سرمربی تیم ملی کرواسی بوده و مقطع کوتاهی نیز در ایران سرمربیگری کرده است. از آنجا بود که عشق کروات ها به ایران شروع شد و کروات ها نتایج خوبی در فوتبال ایران کسب کردند.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد نوروزی کاپیتان سابق سرخپوشان عنوان کرد: هادی نوروزی کاپیتان ابدی ما است و نام وی در پرسپولیس ثبت شده است. افتخار بزرگی برای تمام ما بوده که همه خدماتی که مرحوم هادی به پرسپولیس کرده در یادها مانده است و حیف شد سال گذشته قهرمان نشدیم.
 
وی در خصوص احتمال حضور رامین رضاییان در جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا خبرنگاران این قدر به مسئله رامین می پردازند، او حتی دو سال کامل هم در پرسپولیس نماند اما نمی دانم چرا تا این اندازه از او صحبت می شود. وی دیگر عضو باشگاه ما نیست و تمام است و نمی تواند در جشن قهرمانی شرکت کند. چرا در مورد عالیشاه، نوراللهی، گولچ یا ولادیمیر سوال نمی کنید؟ 
 
سرمربی پرسپولیس با اشاره به جدایی عالیشاه و نوراللهی خاطرنشان کرد: این دو بازیکن به خدمت سربازی رفتند تا به کشورشان خدمت کنند، به نظر شما آیا می توانستند این کار را به تعویق بیاندازند یا خیر؟ باید به آنان حق داد که به تیم دیگری بروند و به فوتبال خود ادامه دهند.
 
برانکو در مورد جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: بعد از بازی با الهلال راجع به جذب بازیکن تصمیم گیری می کنیم و این کار پس از تحلیل عملکرد بازیکنان تیم صورت خواهد گرفت.
 
سرمربی تیم پرسپولیس درباره اهمیت جام قهرمانی گفت: در ایران پیروزی در دربی اهمیت ویژه ای دارد اما کسب جام نیز از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.
 
برانکو در خصوص انتقادات جعفر کاشانی عنوان کرد: هر کدام از پیشکسوتان پرسپولیس حق اظهار نظر دارند و من در این رابطه نظری ندارم.
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر