< ایرانی‌ها سالانه 10 هزار میلیارد تومان خرج سیگار کشیدن می‌کنند/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ایرانی‌ها سالانه 10 هزار میلیارد تومان خرج سیگار کشیدن می‌کنند/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

ایرانی‌ها سالانه 10 هزار میلیارد تومان خرج سیگار کشیدن می‌کنند/

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۲ ب.ظ
 
 


معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفت: با همکاری مجلس مالیات بر سیگار را افزایش دادیم تا مصرف سیگار در بین مردم کاهش پیدا کند.

 
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت صبح امروز در همایش پویش ملی سرطان که در بیمارستان محک برگزار شد، گفت: در این وزارتخانه سعی شده با خطر سنجی سکته های مغزی و قلبی، با اندازه گیری فشارخون ایرانیان وضعیت آنها را تا 10 سال آینده پیش بینی و فاکتورهایی که مرتبط به سرطان هستند شناسایی و به افراد بازگو کنیم.
 
وی بیان کرد: ما با تشخیص زود هنگام، پیشگیری، کنترل و درمان سعی در کاهش هزینه های این بیماری می کنیم تا جمعیت کمتری از مردم به بیماری سرطان مبتلا شوند. 
 
سیاری اظهار داشت: ۱۶ میلیون نفر در دنیابه سرطان مبتلا و ۹۰۰ هزار نفر از این تعداد فوت می کنند که در ایران در حدود ۵۵ هزار نفر در اثر بیماری سرطان فوت می کنند.
 
وی عنوان کرد: وزارت بهداشت ۸ هزار میلیارد تومان هزینه بابت دارو می کند که از این میزان در حدود هزار و 500 میلیارد تومان خرج بیماران سرطانی در کشور می شود.
 
معاون بهداشتی وزارت بهداشت بیان کرد: ایران برنامه ای برای پیشگیری، کنترل و درمان بیماری سرطان دارد و از سیاست های اقتصادی کشورمان با هدف کاهش هزینه ها استفاده می کند.
 
سیاری با بیان اینکه وزارت بهداشت برنامه جامعی برای مبارزه با عوامل خطر زا رفتاری دارد، افزود: مصرف الکل، کم تحرکی، غذای ناسالم و استعمال دخانیات سبب بروز سرطان در افراد می شود.
 
وی ادامه داد: عفونت هایی که سرطان زا هستند قابل کنترل و با واکسن برطرف می شود که ما باید عوامل محیطی مانند آلودگی هوا را در نظر بگیریم تا ابتلای افراد به بیماری سرطان کاهش یابد.
 
معاون بهداشتی وزارت بهداشت متذکر شد: ملت ایران متاسفانه ۱۰ هزار میلیارد تومان پول خرج خرید سیگار می کنند که متاسفانه سالانه در کشور ۶۰ هزار نفر در اثر استعمال دخانیات فوت می کنند. 
 
وی اظهار داشت: در طرح تحول نظام سلامت برنامه ویژه ای تهیه شده و در آن استراتژیک های جمعیتی جامع  امده است و زیر ساخت های لازم برای دسترسی مردم به خدمات درمانی و بهره مندی ان فراهم شده است.
 
سیاری با بیان اینکه برنامه پویش ملی سرطان از سال ۹۲ با همکاری بخش های مختلف شروع شده، عنوان کرد: ما با همکاری مجلس مالیات بر سیگار را افزایش دادیم تا مصرف سیگار در بین مردم کاهش پیدا کند. 
 
وی ادامه داد: تغذیه نوزاد با شیر مادر سبب می شود از ابتلا به سرطان مصون بمانند و دچار چاقی نشوند. 
 
معاون بهداشتی وزارت بهداشت اظهار داشت: در برنامه جهانی تا سال ۲۰۲۵، باید ۲۵ درصد بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و دیابت کاهش پیدا کند که در کشور ۱۳ هدف از جمله اعتیاد حوادث، روغن ترانس و سلامت دنبال می شود. 
 
وی افزود: بر طبق برنامه سازمان جهانی بهداشت ایران مسئول ارائه گزارش به سازمان ملل در بیماری سرطان است که هم اکنون بسته های آموزشی در مقوله سرطان داده شده است.
 
انتهای پیام/ 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر