< اربعین باید مردمی باشد نه دولتی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اربعین باید مردمی باشد نه دولتی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

اربعین باید مردمی باشد نه دولتی

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ
رحمانی فضلی در نشست خبری مطرح کرد

وزیر کشور گفت: هیچ اعتبار دولتی برای برگزاری مراسم اربعین نداشتیم و همه از طریق کمک های مردمی تامین شد، لذا باید مردمی باشد، نه دولتی.


اربعین باید مردمی باشد، نه دولتیبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز سه‌شنبه( 2اذرماه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در محل وزارت کشور برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره عملکرد وزارت کشور در برگزاری مراسم اربعین گفت: بنده به نمایندگی از طرف دستگاه های متعدد باید توضیح کاملتری نسبت به این مسئله بدهم، منتقل و جابجا کردن بیش از 2 میلیون نفر در بازه زمانی دو هفته ای کار ساده ای نیست.

رحمانی فضلی افزود: امسال بیش از 2 میلیون و 100 هزار روادید صادر شد. بیش از 10 هزار اتوبوس فقط برای حمل و نقل زوار و بیش از 230 هزار پارکینگ تعیین کردیم، 1 میلیون و 620 هزار زائر تاکنون وارد کشور شده اند، هیچ مورد ترافیکی تاکنون گزارش نشده است.

وزیر کشور ادامه داد: در زمینه امنیت با همکاری دولت عراق تا الان یک مورد مشکل امنیتی در اربعین نداشتیم و این تامین امنیت کار ساده ای نیست.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که مواجه شدیم بحث حضور افرادی بود که بصورت غیرمجاز و بدون داشتن روادید در مرزها حضور داشتند، گفت: ما این عشق به اباعبدالله را ستایش می‌کنیم، اما هیچ پیش بینی برای این حجم حضور غیرقانونی نشده بود با این وجود این حجم افراد هم کنترل شدند.

وزیر کشور اظهار داشت: فشار زیادی در مرزها بود؛ خانم، مرد جوان، کودک و پیر بودند اما وظیفه داشتیم مانع خروج این افراد غیرقانونی بشویم که برخی جاده ها را به مهران را بستیم تا جلوی فشار را بگیریم.

رحمانی فضلی افزود: از مردم های استان خوزستان و ایلام به ویژه استان ایلام که بیشترین تردد را داشته است تشکر می‌کنیم. بیش از 50 درصد زوار از مرز مهران جابجا شدند.

وی افزود: هیچ اعتبار دولتی برای برگزاری مراسم اربعین نداشتیم و همه از طریق کمک های مردمی تامین شد، لذا باید مردمی باشد، نه دولتی.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مراسم سخنرانی نائب رئیس مجلس در مشهد را کسی تعهد امنیتی داده بود یا خیر، تصریح کرد: معاون سیاسی استاندار اعلام و مکاتبه کرده بود که ما امنیت را تامین می‌کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره مکان برگزاری سخنرانی علی مطهری در یک مکان دولتی، اظهار داشت: این سخنرانی قرار بود یک سخنرانی مذهبی باشد، اما بازهم با مخالفت دادستان همراه بود، برگزار کنندگان هم به مکان دیگری رفتند اما مجددا مخالفت ادامه پیدا کرد.

وی افزود: خود آقای مطهری با من تماس گرفت، این درحالی است که پیش از برگزاری مراسم به استاندار گفتم که به عنوان رئیس شورای تامین امنیت استان، به دادستان نامه بنویس و تامین امنیت مراسم را بر عهده بگیرید، اگر تامین امنیت مراسم به شورای امنیت استانداری سپرده می‌شد، هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد اما متاسفانه این چنین نشد.

رحمانی فضلی ادامه داد: استنباط دادستان این بود که خود مستقیم وارد قضیه شود، درحالی که این به نظر بنده درست نیست، چراکه ما در آستانه انتخابات هستیم و طرح اینگونه مسائل درست نیست.


وی هچنین درباره برگزارى نشست خبرى امروز گفت: افرادی اعلام کردند که به منظور تهدید برخى این نشست تشکیل شده، اما بنده اعلام می‌کنم اهل تهدید نیستم و کسی را تهدید نمی‌کنم.

وزیر کشور درباره دریافت کارت زرد از مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گردن من از مو باریکتر است، دوستان می‌توانستند قبل از جلسه علنی مجلس، مسائل را مطرح کنند، اما این کار را نکردند و خواستند در مجلس بیان کنند، ما هم از خودمان دفاع کردیم.

رحمانی فضلی تاکید کرد: بصورت مکتوب به آقای احمدى نژاد تذکر داده شد که باید براى سخنرانى هایش مجوز داشته باشد.

وی در مورد انتخابات اظهار داشت: به هیچ وجه در تجمعات مشکلى نخواهیم داشت، از یک یا دو ماه قبل براى انتخابات اماده شدیم و موضوعات مشابه را با قوه قضاییه بررسی کردیم.

رحمانى فضلی همچنین درباره جواب نامه لاریجانى رئیس مجلس شورای اسلامی پیرامون برگزاری کنسرت ها گفت: صدور مجوز کنسرت بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد است لذا اگر این مجوز با عرفیات مردم هماهنگ باشد، مشکلى وجود نخواهد داشت.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر