< 1400 زائر افغانستانی برای عزیمت به کربلا با مشکلات قانونی مواجهند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

1400 زائر افغانستانی برای عزیمت به کربلا با مشکلات قانونی مواجهند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

1400 زائر افغانستانی برای عزیمت به کربلا با مشکلات قانونی مواجهند

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ب.ظ
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

 

سرپرست هیأت افغانستانی‌های مقیم قم گفت: 1400 زائر افغانستانی که برای رفتن به کربلا به ایران آمده‌اند بامشکلات ترانزیت مواجهند.

1400 زائر افغانستانی برای عزیمت به کربلا با مشکلات قانونی مواجهندمحمد عبادی سرپرست هیات افغانستانی‌های مقیم قم (علمدار کربلا) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سفر هیأتی از مردم افغانستان به ایران برای شرکت در راهپیمایی اربعین سرور و سالار شهیدان اظهارداشت: واقعه عاشورا و اربعین شهیدان کربلا بزرگترین عامل اتحاد مسلمانان در جهان است به همین دلیل مسلمانان اعم از شیعه و سنی این ایام را برای حضور در عتبات عالیات بر می‌گزینند.

وی با بیان اینکه سفر به کربلا سختی‌هایی دارد که مردم به عشق امام  حسین(ع) آن را به جان می‌خرند، تصریح کرد: دریافت ویزا به دلیل حجم متقاضیان سفر به عراق با مشکلاتی مواجه بود.

سرپرست هیأت افغانستانی‌های مقیم قم تاکید کرد: اکنون 1400 زائر از افغانستان به ایران آمده‌اند که بتوانند از این طریق وارد خاک عراق و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین شوند، اما متاسفانه به دلایل قانونی برای خروج و مراجعت مجدد خود به ایران دچار مشکل شده‌اند و نمی‌توانند ویزای عراق دریافت کنند.

وی تصریح کرد: ویزایی که این عزیزان دریافت کرده‌اند طبق قوانین بین‌المللی برای یک بار تردد در ایران است. بنابراین زمانی که اینها از ایران وارد عراق شوند، برای بازگشت دچار مشکل خواهند بود و دیگر نمی‌توانند به ایران بازگردند.

عبادی اضافه کرد: از سوی دیگر به دلایل اقتصادی درخواست ویزای هوایی نیز برای این زوار حسینی متصور نخواهد بود.

مسئول هیات علمدار با بیان اینکه من و همکارانم در هیأت علمدار در حال رایزنی با مسئولان و ارگان‌های ذی‌ربط برای رفع این مشکل هستیم، خاطرنشان کرد: تاکنون با نهاد رهبری، دفاتر مراجع عظام تقلید، پلیس مهاجرت و دفاتر اتباع و مهاجرین رایزنی‌هایی را صورت داده‌ایم که امیدواریم این مشکل به زودی حل شود.

عبادی با اشاره به اینکه تا اربعین حسینی تنها یک هفته باقی مانده و این مسأله باید هرچه زودتر به نتیجه برسد تا این عزیزان بتوانند به کربلای معلی مشرف شوند، بیان داشت: از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران تقاضا داریم هر چه زودتر به این مسئله رسیدگی کنند تا شاهد حضور بیش از پیش زائرین افغانستانی همگام با دیگر زائران از سراسر دنیا در راهپیمایی عظیم اربعین امسال باشیم.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر