< برخورد قاطع با متخلفان بلیت اربعین/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

برخورد قاطع با متخلفان بلیت اربعین/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

برخورد قاطع با متخلفان بلیت اربعین/

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ

فروش بلیت بدون اعتبار به مردم؟!

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ضمن بیان برخورد قاطع با متخلفان از مردم خواست تا با مراجعه به سایت این انجمن از صحت و اعتبار بلیت خریداری شده اطمینان حاصل کنند.
برخورد قاطع با متخلفان بلیط اربعین/مردم بلیط خود را اعتبار سنجی کنندمقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تخلفات برخی از دفاتر فروش بلیت عتبات برای ایام اربعین حسینی گفت: تاکنون تخلفی از سوی دفاتر مجازی که در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی درج شده بود گزارش نشده است.
 
وی افزود:تخلفات بیشتر مربوط به شرکت هایی بوده که به صورت واسطه ای اقدام به فروش بلیت کرده بودند و طبق قوانین با متخلفان برخورد شده است.
 
سامانی اظهار داشت: با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان هواپیمایی کشوری بازرسی هایی از  آژانسهای هوایی صورت گرفته و متخلفان شناسایی،جریمه و در برخی موارد پرونده برای صدور حکم تعلیق در سازمان هواپیمایی کشوری در دست پیگیری است.
 
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص میزان جریمه ها بیان کرد: رقم دقیق جریمه ها را سازمان تعزیرات باید اعلام کند اما بصورت غیر رسمی 40 تا 60 میلیون تومان جریمه برای دفاتر هواپیمایی متخلف در نظر گرفته شده است.
 
وی بیان کرد: طبق گزارشات برخی دفاترکه هیچ مجوزی ندارند از اشتیاق مردم برای سفر اربعین  سوء استفاده کرده و اقدام به فروش بلیت بی اعتبار کرده اند از این رو ضروری است همه زائران قبل از اقدام به سفر با مراجعه به سایت انجمن شرکت های هواپیمایی از اعتبار و صحت بلیت خود اطمینان حاصل نمایند.
 
سامانی در پایان تصریح کرد: چند مورد از دفاتر بدون مجوز که اقدام به فروش بلیت کرده اند شناسایی و برخورد شده و سازمان تعزیرات حکومتی پروند های متخلفان را پیگیری خواهد کرد.
 
  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر