< ایران شکست ناپذیر مقابل پاراگوئه :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ایران شکست ناپذیر مقابل پاراگوئه :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

ایران شکست ناپذیر مقابل پاراگوئه

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ
تیم ملی فوتسال ایران یک گام تا صعود به جمع چهار تیم برتر فوتسال جهان و درج نام ملی پوشان در فهرست افتخارآفرینان ابدی ورزش ایران فاصله دارد.

یک گام تا پیوستن به تاریخ و تحقق آرزوی دیرین/ایران شکست ناپذیر مقابل پاراگوئهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شروع نا امید کننده فوتسال ایران مقابل اسپانیا، برد ضعیف تیم مراکش و تساوی مقابل آذربایجان سرنوشت ما را به مقابله با برزیل بزرگ گره زد. مبارزه ای که با سلاح غیرت،توانمندی،تمرین و اراده فوتسالیستهای ایران و حمایت پیشکسوتان و کارشناسان و دعای خیر علاقه مندان به ورزش به سود ما به پایان رسید.

برزیل بزرگ با سابقه پنج قهرمانی جهان تا کنون فقط و فقط توسط اسپانیا از کسب جام بازمانده بود و هیچ تیمی در جهان اجازه عرض اندام مقابلش نداشت اما این بار شیر بچه های فوتسال ایران با ارائه بازی زیبا و با شایستگی این غول فوتسال جهان را با کاپیتان فضایی اش به زانو درآوردند.

فالکائو بازیکن افسانه ای فوتسال برزیل سه بار بغضمان را تا گلویمان رساند اما امیدمان را حفظ کردیم تا نزدیک سحر، تا پنالتی اسماعیل پور.

حیف... حیف که نیمه شب بود و حرکات موزون و بالا و پایین پریدنمان بی صدا بود. حیف که نیمه شب بود و فقط عاشقان فوتسال رقص چشم نواز فوتسالیستهای ایرانی را مقابل ابرقدرت جهان دیدند. رشته مظلوم فوتسال همیشه با کم مهری رسانه ها ساخته ، هرچند که کلیپ ها و تصاویر گزیده این بازی به سرعت به همه ورزشی ها رسید اما برای این نسل فوتسال ایران متاسفیم که همه ایران نتوانستند بهترین بازی عمرشان را ببینند فالکائو نتوانست اشکمان را درآورد اما بعد از برد تا می توانستیم گریستیم و افتخار کردیم به این تیم. برای تیمی که بازی تدارکاتی نداشت، پاداش فوتبالی نداشت، حقوق بازیکنانش ناچیز بود، حتی لباسهایی که توسط فوتبالیستها پس زده شده بود به تنشان نشسته بود.

افتخار برد برزیل و حضور در هشت تیم برتر جهان برای درج نام این تیم در افتخارافرینان ایران کافی است اما یادمان نمی رود که آرزوی همیشگی ما در جام جهانی حضور در نیمه نهایی است. ما می خواهیم و شما ملی پوشان می توانید.

تیم ملی فوتسال ایران که از سد قدرت اول جهان گذشته حالا باید به مصاف پاراگوئه برود که در پنج دیدار رو در رو مقابل ایران هیچگاه طعم برد را نچشیده است. پاراگوئه در دیدار حذفی خود مقابل کلمبیا به تساوی بدون گل رسید و مانند ایران در ضربات پنالتی به این مرحله رسیده است.

تیم های ایران و پاراگوئه تا کنون پنج بار با هم روبرو شده اند که سهم ایران چهار برد و یک تساوی است.

این بازی که از ساعت ٠٠:٠٠ بامداد یکشنبه برگزار می شود اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی است و برنده ان باید برای صعود به فینال با برنده دیدار تیمهای اسپانیا و روسیه پیکار کند. در این دیدار قدرت بهادری غایب است و وضعیت حسین طیبی همچنان نامشخص می باشد.

امیدواریم ملی پوشان فوتسال با برتری در این دیدار به ارزوی دیرینه فوتسال ایران دست یابند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر