< تحقیق مشترک پلیس و کمیته بین المللی المپیک:چه کسی باعث مرگ گلبارنژاد شد؟ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

تحقیق مشترک پلیس و کمیته بین المللی المپیک:چه کسی باعث مرگ گلبارنژاد شد؟ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

تحقیق مشترک پلیس و کمیته بین المللی المپیک:چه کسی باعث مرگ گلبارنژاد شد؟

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ق.ظ

بهمن گلبار نژاد، اولین ورزشکار تاریخ پارالمپیک بود که بعد از رخ دادن یک تصادف دلخراش در مسیر مسابقات دوچرخه سواری، جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشیریه معتبر گاردین با ارائه گزارشی بعد از این اتفاق تلخ اذعان داشت که کمیته ملی پارالیمپیک، پلیس شهر ریودوژانیرو، کمیته پزشکی مسابقات و جامعه دوچرخه سواری جهان، با انتشار بیانیه هایی، حادثه رخ داده را بسیار تاسف برانگیز قلمداد کردند.

 مسعود اشرفی، رئیس کمیته پارالمپیک ایران در این خصوص گفت: "ورزشکار 42 ساله شیرازی، کنترل خود را در مسیر مسابقه و در ساعت 10:35 دقیقه به وقت محلی از دست داد و با برخورد به حصار حاشیه میسر مسابقه، دچار این حادثه شد”.

 

 تحقیق مشترک پلیس و کمیته بین المللی المپیک:چه کسی باعث مرگ گلبارنژاد شد؟


 
در حال حاضر تحقیقات در رابطه با احتمال قصور یک دوچرخه سوار دیگر در بر هم خوردن تعادل گلبار نژاد یا تصادفی بودن این اتفاق تلخ آغاز شده است.

 تحقیق مشترک پلیس و کمیته بین المللی المپیک:چه کسی باعث مرگ گلبارنژاد شد؟


رئیس سازمان مسابقات پارالیمپیک ریو اذعان داشت که حادثه در سمت راست باند برگزاری مسابقه در "آونیدو استدو" در منطقه "گوانبارا" رخ داده است.

 بعد از این اتقاق و با حضور تیم پزشکی در محل حادثه،  علیرغم ضربه ای که به سر او وارد شده، ابتدا وضعیت جسمی ورزشکار متوفی خوب گزارش شده است اما بعد از دقایقی، حال عمومی ورزشکار ایرانی به وخامت گراییده و به همین دلیل با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است.

  درگذشت گلبار نژاد، بعد از سکته دوم او اتفاق افتاده است. سکته اول این ورزشکار 42 ساله، در مسیر بیمارستان و در آمبولانس در ساعت 11:50 دقیقه رخ داده است.
 
"سر فیلیپ کروان"، رئیس کمیته جهانی المپیک در این خصوص گفت: "بدون شک این اتفاق، لحظات تلخی را برای تمامی مجموعه پارالیمپیک ریو رقم زده است. این تراژدی وحشتناک، سایه بزرگی بر روی روند خوب مسابقات پارالیمپیک ریو 2016 انداخته و مسابقات را تحت الشعاع قرار داده است. تمامی مسائل برای حفظ جان بهمن گلبار نژاد رعایت شد و در آمبولانس اعزام شده به محل نیز چند پزشک متخصص حضور داشتند".

 مدیر ورزشی کمیته جهانی المپیک، پیرس جونس با دفاع از شرایط برگزای مسابقه و فضای حاکم بر آن رابطه گفت: "فاجعه رخ داده، در تندترین شیب مسیر مسابقه رخ نداده است. مراحل طراحی شده برای مسابقات دوچرخه سواری کاملا بر اساس رقابت دوچرخه سواران بوده است و همه ورزشکاران شرکت کننده، تجربه حضور در چنین شرایطی را دارا هستند. در مسابقات دوچرخه سواری، مسیرهایی مختلف با شرایط متفاوت طراحی می شود تا تمام قابلیت های ورزشکاران در این بخش سنجیده شود”.

 با این تفاسیر، به نظر می رسد برای روشن شدن جزئیات این حادثه تلخ کمی زمان لازم است و احتمالا طی روزهای آینده اخبار بیشتری در این رابطه شنیده خواهد شد.

 منبع:ورزش سه

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر