< مشاور بین‌الملل دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

مشاور بین‌الملل دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

مشاور بین‌الملل دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ب.ظ
مشاور بین‌الملل دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب در اجرای تعهدات خود در برجام خلف وعده کرده است.

طرف غربی تغییری در رویکرد اعتمادسوز خود در اجرای برجام نداده است"سیدمحمدعلی حسینی" مشاور بین الملل دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظامدر گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیش از یک سال از توافق ایران و 1+5 می گذرد اقدامات طرف غربی در  عمل به تعهدات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: طرف غربی بویژه طرف آمریکایی در اجرای تعهدات خود در رفع تحریم‌ها که تسهیل تعاملات بانکی و مالی از الزامات اساسی آن است خلف وعده کرده و طی یک سال گذشته تغییری در رویکرد اعتماد سوز و مخرب خود نداده‌اند.
 
وی با بیان اینکه لغو تحریم‌ها روی کاغذ و تظاهر برخی از مسئولین آمریکایی به تلاش برای حل مشکلات و رفع موانع تنها یک فریبکاری سیاسی می‌تواند به حساب آید، افزود: بهانه‌جویی‌های مغرضانه مقامات خزانه داری این کشور که همراه با ایجاد نگرانی و هراس در بانک‌های کوچک و بزرگ اروپایی و غیر اروپایی در انجام معاملات با ایران صورت می‌گیرد، اساس برجام را با مخاطرات جدی مواجه نموده است. آمریکایی ها طی ماه های اخیر نه تنها بداخلاقی های خود را جبران نکرده اند بلکه با کمال گستاخی ،مطالبات جدیدی را مطرح کرده و رفع تحریم‌ها را به موضوعات دیگری پیوند می‌زنند؛ رویکردی که انتظار می رود تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا و پس از آن، با شیب تندتری ادامه یابد.
 
حسینی ادامه داد: طرف های اروپایی که همواره نسبت به پایبندی جمهوری اسلامی ایران به انجام تعهدات خود اذعان داشته اند و مدعی هستند که برجام و صیانت از آن به نفع همه طرف های 1+5 و سایر کشورهاست باید اقدامات عملی جدیتری در راستای رفع تحریم‌ها و ایجاد تسهیلات لازم بانکی و مالی بردارند و طرف آمریکایی را نیز ملزم به این امر نمایند.

مدیرکل امور بین الملل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی به عنوان فردی که خودش در ماجرا قرار دارد از عمل نکردن به تعهدات از سوی غربی‌ها سخن میگوید با  توجه به این مهم ایران و مشخصا دستگاه دیپلماسی باید در چه مسیری حرکت کند؟ اظهار داشت: وظایف دستگاه های مختلف مشخص است. رصد دقیق اقدامات و تخلفات طرف مقابل و بدعهدی های او توسط ستاد برجام در وزارت امور خارجه و همچنین نظارت بر فرآیند اجرای برجام توسط هیات نظارت بر برجام که برمبنای چارچوب تعیین شده توسط مقام معظم رهبری تشکیل شده و مقامات عالیرتبه کشورمان در آن حضور دارند و احیانا تصمیمات لازم را در قبال بدعهدی‌ها و کار شکنی های طرف مقابل اتخاذ می نمایند. لذا بنظر می رسد به لحاظ شکلی و ساختاری مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: شاید مهمترین مسئله این است که پس از روشن شدن و قطعیت تخلفات طرف مقابل در نقض برجام و ارزیابی و سنجش میزان آن، اقدام موثرمتقابلی که جمهوری اسلامی باید انجام دهد نیز به روشنی مشخص و سپس پیگیری شود. در این راستا مسیردستگاه دیپلماسی کشور مسیری روشن است ؛ در بخش رصد اقدامات و تخلفات طرف مقابل، نقش محوری دارد؛ همچنین وزیر امور خارجه یکی از 12 عضو شورای نظارت بر برجام است و بالاخره طبعا در پیگیری و اجرای مصوبات این شورا نیز سهم مهمی دارد.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر