< ای‌بی‌سی: کدام کشورها از حملات تروریستی، بیشتر زیان می‌بینند؟ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ای‌بی‌سی: کدام کشورها از حملات تروریستی، بیشتر زیان می‌بینند؟ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

ای‌بی‌سی: کدام کشورها از حملات تروریستی، بیشتر زیان می‌بینند؟

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ق.ظ
میلیون ها نفر رویای سفر به اماکن دیدنی در کشورهای اروپایی و خاورمیانه را به دلیل نگرانی از حملات تروریستی، به فراموشی سپرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اِی بی سی، جهان جای ترسناکی است و چند کشور هستند که برای گردشگران، بیش از حد ترسناک شده اند.

تهدیدهای تروریستی موجب شده میلیون ها مسافر رویای دیدار از مکان هایی مانند اهرام مصر، برج ایفل پاریس، ساحل تونس و ایاصوفیا استانبول را به فراموشی سپارند.

بر این اساس این کشورها برای گردشگران از همه خطرناک تر هستند: ترکیه، عنوان ششمین کشور گردشگر پذیر دنیا، درست بعد از ایتالیا را داشت اما به شدت در معرض خطر است. این کشور در سال گذشته، پذیرای 40 میلیون گردشگر بود.

اما میلیون ها نفر در پی حملات تروریستی ماه ژوئن به فرودگاه استانبول و کودتای خونبار روز جمعه، در تصمیم خود تجدید نظر کرده اند. یکی از متخصصان ارشد سفر در یورومانیتور اینترنشنال هشدار داد: «رویدادهای سیاسی اخیر ترکیه، برای صنعت سفر آن، فاجعه بار خواهد بود.»

به گزارش اطلاعات فورواردکیز، از آغاز سال جاری، رزرو بلیط برای استانبول، در حال کاهش بوده است و در هفته پس از حمله به فرودگاه، 69 درصد کاهش داشته است.

دیوید اسکاویل، مدیر عامل شورای جهانی مسافرت و گردشگری می گوید چندین حمله تروریستی و بمب گذاری در استانبول و آنکارا، قبل از رویداد فرودگاه و کودتا، باعث شده است بسیاری از مسافران اروپایی عمدتا آلمانی و انگلیسی، تعطیلات خود را جای دیگری سپری کنند.

آلمان و انگلیس با 8 میلیون گردشگر از ترکیه در سال، بزرگترین مشتریان بخش گردشگری ترکیه بودند. روسیه نیز که دومین بازار بزرگ ترکیه بود، اتباع خود را هشت ماه پس از ساقط کردن هواپیمای جنگی اش توسط ترکیه در ماه دسامبر، از سفر به ترکیه منع کرد. البته این ممنوعیت به تازگی برطرف شده است.

فرانسه با استقبال از 80 میلیون گردشگر در سال، برترین مقصد گردشگری دنیا است. به گزارش یو بی اس، فرانسه بیش از هر کشور اروپایی دیگری، از صنعت گردشگری اش درآمد زایی دارد. اما این کشور هم به دنبال حملات تروریستی، با کاهش گردشگر روبه رو شده است. حمله روز جمعه به نیس که باعث تلفات 84 نفری شد، سومین حمله 18 ماه اخیر بود.

داده های فورواردکیز نشان می دهد که دیدار گردشگران بین المللی از فرانسه، در پنج ماه پس از حملات ماه نوامبر پاریس، 11 درصد کاهش داشته است. بعد از حمله به نیس هم، رزرو بلیط برای این شهر به شدت افت کرد.

تحلیل گران یو بی اس می گویند صرف پول در فرانسه، ظرف 8 ماه گذشته، کاهش داشته اما در ماه ژوئن به تنهایی، 18 درصد افت کرده است.

مصر که در سال های اخیر، آشوب سیاسی و فجایع هوایی داشته است، دورنمای صنعت گردشگری تاریکی دارد. داده های سازمان گردشگری جهانی سازمان ملل متحد نشان می دهد تعداد بازدید کنندگان سالانه این کشور در سال 2010 به 14 میلیون نفر می رسید اما سال گذشته به 9 میلیون نفر کاهش یافت. یورومانیتور پیش بینی می کند تعداد گردشگران این کشور در سال جاری، 20 درصد افت کند.

ابتدا تصور می شد سقوط هواپیمای پرواز 804 اجیپت ایر در ماه می، حمله تروریستی بوده باشد و برنامه بسیاری از گردشگران را عوض کرد. هنوز مشخص نیست چه چیزی باعث سقوط هواپیما شد اما در تحقیقات، نشانه های آتش سوزی در هواپیما یافت شد.

از همه مهم تر، در ماه مارس نیز یکی از هواپیماهای پروازهای داخلی مصر به دست ربایندگان افتاد و تروریست ها در ماه اکتبر، باعث سقوط یک هواپیمای روسی شدند که از فرودگاه گردشگری مصری برخاسته بود.

تونس، کشور کوچکی که بین الجزیره و لیبی در شمال آفریقا قرار دارد، در چهارماه نخست سال 2016 و به دنبال دو حمله تروریستی که گردشگران را هدف قرار داده بود، شاهد کاهش 20 درصدی گردشگری بود. داعش مسوولیت هر دو حمله را بر عهده گرفت.

تونس قبلا سالانه 6 تا 7 میلیون گردشگر داشت. بر اساس آمار فورواردکیز، ظرفیت ایرلاین بین المللی تونس، در تابستان، 25 درصد کاهش داشته است.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر