< اقدام رژیم بحرین در لغو تابعیت «شیخ قاسم» یادآور یاوه‌گویی‌های شاه نگون‌بخت ایران است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اقدام رژیم بحرین در لغو تابعیت «شیخ قاسم» یادآور یاوه‌گویی‌های شاه نگون‌بخت ایران است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:
لاریجانی در نطق پیش از دستور:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام بحرین در لغو تابعیت «شیخ قاسم»، یادآور یاوه‌گویی‌های شاه نگون‌بخت ایران است.

اقدام رژیم بحرین در لغو تابعیت «شیخ قاسم» یادآور یاوه‌گویی‌های شاه نگون‌بخت ایران استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز(سه شنبه، یک تیرماه) بهارستان با اشاره لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم بحرین گفت: یکی از حوادث تأسف آور که روز گذشته در میان کارزار پرآشوب جریان تروریسم منطقه توجه همگان را به خودش جلب کرد اقدام ناشیانه و ماجراجویانه رژیم بحرین در مورد عالم بزرگوار دینی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بود که تصور نمودند با لغو تابعیت این مرد بزرگ می‌توانند بحران سیاسی داخلی خود را به سوی آرامش سوق دهند.

رئیس مجلس اظهار کرد: البته این اقدام را باید در زنجیره‌ای از رفتارهای سبک‌سرانه این رژیم ارزیابی دقیق کرد که از طرفی حاکمیت خود را زیر سلطه پایگاه نظامی غربی و همچنین دخالت تانک‌های یک کشور عربی را به ذلت کشاندند و تمامی نیروهای آزادی خواه را که به صورت مسالمت آمیز می‌خواستند اعتراضات دموکراتیک خود را ظهور دهند به زندان افکنده‌اند از جمله شیخ سلمان عالم دیگر دینی بحرین بود.

لاریجانی افزود: آنها رجال سیاسی را سرکوب کردند و به اموال مسلمانان و وجوهات شرعی مردم دستبرد زدند و عده زیادی از مردم به خصوص جوانان را به خاک و خون کشیدند و این امری که دیروز انجام دادند یک حلقه جدیدی از این سری اقداماتی است که بیان شد و همگی ضد انسانی است.

وی تصریح کرد: این اقدام رژیم بحرین یادآور یاوه گویی‌های شاه نگون بخت ایران است که می‌گفت هرکه که داخل حزب رستاخیز نشود از تابعیت ایران باید خارج شود که همین درشت گویی‌ها سلطنت وی را واژگون کرد.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: سلطنت آل خلیفه نیز باید به این سابقه تاریخی به دقت بنگرد که آنها یک هزارم شاه ایران عده و عُده ندارند و این اقدامات نشانه‌های نفس‌های آخر یک رژیم است که بزرگان خود را به لغو تابعیت تهدید کند.

لاریجانی گفت: مگر وابستگی یک شهروند به آب و خاک کشورش با تصمیمات نابخردانه سلاطین تغییر می‌کند، وابستگی به میهن را شما به مردم خود ندادید که بستانید.
 
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها که امروز بر مقدرات این کشور کوچک مسلط شده‌اند حالا در آزمون دیگری قرار گرفته‌اند که در مقابل دعوای زیاد خود در زمینه حقوق بشر این رفتار بدوی را چگونه توجیه می‌کنند.

رئیس مجلس گفت: آنها با برخی از سلطنت نشینان ماجراجوی منطقه، سخن از آرامش در منطقه سرمی‌دهند آیا این رفتار آرامش بخش است؟!

لاریجانی تصریح کرد: مگر مردم بحرین چه می‌خواهند که با لغو تابعیت مواجه شده‌اند امر مردم بحرین یک امر روشن و ساده است که همه در انتخابات با رأی مساوی شرکت کنند این توقع زیادی است که چند سال آنها را دراین ماجرا به خاک و خون کشیده‌اند.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی این اقدام ناشیانه آل خلیفه را محکوم می‌کند و حاکمان بحرین هشدار می‌دهد که این اهانت به ساحت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم  ماجراجویی گستاخانه است و تمام امیدها در وصول به راه حل مسالمت آمیز از بین می‌برد و مردم زجرکشیده و محروم از حقوق اولیه خود را عصیان وامی‌دارد.

رئیس مجلس تأکید کرد: لازم می‌دانم پیروزی مردم عراق برعلیه تروریست‌ها در فلوجه را تبریک عرض می‌کنم، فلوجه یک حادثه مهم بود در این سالهای اخیر که حوادث بسیار نگران کننده تروریستی در منطقه مخصوصا در عراق رخ داد.

لاریجانی افزود: دژی که تروریست‌ها برای خود درست کرده بودند با یک اقدام سنجیده و حساب شده و طراحی دقیق مردم عراق و مخصوصا نیروهای مسلح عراق توانستند از دست تروریست‌ها این شهر را دربیاورند و به دست ملت عراق بازگردانند، امیدواریم که این مسئله شروعی برای بیرون راندن تروریست‌ها در منطقه باشد.

رئیس مجلس افزود: از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (ع) در وزارت اطلاعات که توانستند توطئه‌های اخیر تروریست‌ها را خنثی کنند، تشکر کنم.

لاریجانی گفت: مجلس امنیت ملت را در اولویت کار خود قرار داده است و پشتیبانی از اقدامات وزارت اطلاعات را در ایجاد امنیت پایدار مورد حمایت قرار خواهد داد.

گفتنی است؛ وزارت کشور بحرین، روز دوشنبه با متهم کردن «شیخ عیسی احمد قاسم» رهبر شیعیان بحرین به «تبلیغ طائفی‌گری و فتنه‌انگیزی در بحرین» اعلام کرد که تابعیت وی را لغو کرده است.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر