< آزادگان برخلاف سکوت بعضی از مدعیان، به ندای ولی فقیه لبیک گفتند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

آزادگان برخلاف سکوت بعضی از مدعیان، به ندای ولی فقیه لبیک گفتند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

آزادگان برخلاف سکوت بعضی از مدعیان، به ندای ولی فقیه لبیک گفتند

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ق.ظ

امام جمعه بادرود:

 

حجت الاسلام قاسمی، امام جمعه بادرود گفت: آزادگان سرافراز در زمانی که عده ای در لباس مدعی سکوت کرده و نسبت به تعرض دشمن بعثی بی تفاوت بودند به ندای ولی فقیه لبیک گفتند…

 

به گزارش صاحب نیوز، همه ساله به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این روز از طرف اقشار مختلف مردم و مسئولان گرامی داشته می شود.

به همت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) بادرود شامگاه چهارشنبه در مراسمی که در مسجد محمد رسول الله (ص) و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و بخش برگزار شد از آزادگان سرافراز بادرود نیز قدردانی شد.

امام جمعه بادرود در این مراسم اظهار کرد: آزادگان در ابعاد مختلف مایه خیر و برکت در نظام جمهوری اسلامی هستند و به طور حتم الگو شدن آن ها در موضوع ایستادگی و مقاومت بر این اقتدار و برکت در نظام افزوده است.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی افزود: بسیاری از دستاوردهای کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را همین آزادگان در کنار شهدا برای انقلاب به ارمغان آورده اند و نقش این شهدای زنده نیز هرگز فراموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: آزادگان سرافراز در زمانی که عده ای در لباس مدعی سکوت کرده و نسبت به تعرض دشمن بعثی بی تفاوت بوده و حتی برضد ارزش ها تبلیغ می کردند به ندای ولی فقیه لبیک گفته و پا به عرصه ای گذاشتند که برای ورود به آن باید از همه دارایی های خود می گذشتند.

امام جمعه بادرود ادامه داد: متاسفانه این عده که هنوز بی تفاوت و یا مغرض هستند در جامعه وجود دارند، اما این ها بدانند که بدون شک تعداد کسانی که امروزه با ایمان، اراده و بصیرت در تلاش هستند تا سنگر آزادگان و شهدا در گذشته را حفظ کنند به مراتب بیش از دهه های گذشته است.

وی با تاکید بر این که دشمن در تلاش است تا امثال شهید حججی ها در جامعه ما ظهور نکنند، خاطر نشان کرد: آنچه که در پرورش شهدا، ایثارگران و آزادگان نقش مهمی دارد و اقتدار و عزت جامعه اسلامی ما نیز در گرو آن خواهد بود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر است.

یادواره شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم و همچنین مراسم یادبود شهیدان شفیعیان و چراغی نیز از دیگر برنامه هایی بود که دیشب در بادرود برگزار شد.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر