< سئول: مانورهای نظامی آمریکا می‌تواند به آزمایش‌های موشکی کره شمالی منجر شود :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سئول: مانورهای نظامی آمریکا می‌تواند به آزمایش‌های موشکی کره شمالی منجر شود :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

سئول: مانورهای نظامی آمریکا می‌تواند به آزمایش‌های موشکی کره شمالی منجر شود

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

 

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد ممکن است پیونگ یانگ در پاسخ به مانورهای نظامی آمریکا به آزمایش موشکی جدیدی دست بزند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، با این‌که به نظر می‌رسد تنش‌ها در شبه جزیره کره پس از جدال لفظی سران آمریکا و کره شمالی در چند روز گذشته فروکش کرده باشد، سئول هشدار داده است در صورتی که سران پیونگ یانگ بار دیگر افزایش فعالیت‌های نظامی آمریکا را مشاهده کنند، ممکن است آزمایش موشکی دیگری از جانب این کشور صورت بگیرد.

روز چهارشنبه، رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند مانورهای موسوم به «نگهبان آزادی» از روز دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه‌ای خطاب به قانون‌گذاران این کشور گفت: «این احتمال قوی وجود دارد که کره شمالی در اعتراض به تازه‌ترین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد و مانورهای نگهبان آزادی دست به تهدید‌های استراتژیک یا تاکتیکی بزند.»

روز سه‌شنبه، برایان بِکِر – تحلیلگر رادیو اسپوتنیک – گفت مانورهای نظامی که در آن نیروهای آمریکا حمله به کره شمالی را شبیه‌سازی می‌کنند، برای پیونگ یانگ خوشایند نیست.

وی گفت: کره شمالی در حال «برنامه‌ریزی برای طرحی موسوم به محاصره آتشین بوده است که می‌تواند به پرتاب موشک‌های بالستیک قاره‌پیما به جزیره گوآم منجر شود. با این‌حال، کیم جونگ اون – رهبر کره شمالی – گفته است این برنامه‌ها را مورد بازبینی قرار داده است و پیش از اتخاذ تصمیم، منتظر خواهد ماند تا ببیند آیا آمریکا به اقدامات خطرناک و تحریک‌آمیز خود ادامه خواهد داد یا خیر.»

جان دلوری – تحلیلگر دانشگاه یونسی سئول – روز دوشنبه در گفتگو با لس آنجلس تایمز گفت تصمیم رهبر کره شمالی برای توقف برنامه حمله به پایگاه هوایی اندرسن آمریکا در جزیره گوآم «نشانه بسیار مثبتی است.» با این‌حال، وی گفت کیم جونگ اون «برای مقابله به مثل، منتظر اقدام از جانب طرف آمریکایی است.»

در این میان، جوزف دانفورد – رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به مون جائه این -- رئیس جمهور کره جنوبی – گفته است باید از طریق اعمال فشار دیپلماتیک و اقتصادی بر کره شمالی، این کشور را از توسعه برنامه هسته‌ای خود منصرف کرد. با این‌حال، در صورتی که این روش‌ها کارساز نشوند، آمریکا گزینه‌های نظامی را برای مقابله با کره شمالی بررسی کرده است.

تحلیلگر اسپوتنیک گفت هشدار ترامپ مبنی بر واکنش با «آتش و خشم»، تهدیدی غیرمستقیم درباره وقوع جنگ هسته‌ای بوده است. این تحلیلگر معتقد است چنین سناریویی منجر به تکرار قتل‌عام در کره شمالی در قرن بیست و یکم خواهد شد. گفته می‌شود در خلال درگیری‌های نظامی میان کره شمالی و آمریکا در سال‌های 1950 تا 1953، آمریکا نزدیک به 10 تا 15 درصد جمعیت این کشور را به قتل رساند. این درگیری‌ها اکنون در آمریکا به عنوان «جنگ کره» و در کره شمالی به نام «جنگ آزادسازی میهن» شناخته می‌شود.

به باور این تحلیلگر، با این‌که رسانه‌ها گزارش می‌دهند کره شمالی گوام را تهدید کرده است، اغلب به این موضوع اشاره نمی‌شود که جزیره گوآم در حقیقت خنجری است که شبه جزیره کره را نشانه رفته است؛ زیرا بمب‌افکن‌های استراتژیک آمریکا که می‌توانند علیه چین و یا کره شمالی به کار گرفته شوند، در این جزیره کوچک مستقر شده اند.

روز چهارشنبه، موسسه خدمات سلطنتی انگلیس –اتاق فکر دفاعی و امنیتی انگلیسی – گزارش جدیدی منتشر کرد که در آن هشدار داده شده است به دلیل «بی‌ثباتی رفتاری و ناشکیبایی دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا – اکنون احتمال وقوع مجدد جنگ کره وجود دارد.»

انتهای پیام/

 

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر