< شهدا؛ بازهم شرمنده ایم! :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

شهدا؛ بازهم شرمنده ایم! :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

شهدا؛ بازهم شرمنده ایم!

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۳ ب.ظ

آنها از همه چیزشان گذشتند

 

شهدا بازهم شرمنده ایم که شما از جوانی، خانواده، پدر، مادر و بذل جان خود برای دفاع از اسلام و میهن گذشتید و امروز کسانی وارث خون شما شدند که حرمتی برای آن همه گذشت و بزرگواری شما قائل نیستند.42594_505

 

صاحب نیوز– زهراسادات امیری/ 16 مرداد سالروز شهادت شهید، مهندس ولی الله نیکبخت بود که با سه روز تأخیر، مراسم بزرگداشت این شهید عزیز در سالن اجتماعات شهرداری مبارکه برگزارشد.
وقتی بنر برگزاری این مراسم، در فضای مجازی منتشر شد؛ هم خوشحال شدیم که بالاخره نامی از شهدای شهرستان شده و هم متعجب که علت چیست؟ چون یاد و نام شهدا به دلایل واهی و توطئه‌های دشمنان، به فراموشی سپرده می شود!
وارد سالن اجتماعات شهرداری که شدیم تازه بر اساس نوشته ای که روی بنر داخل سالن بود؛ متوجه شدیم شهید نیکبخت، شهید شاخص مهندسین در سال96 است!
چه شده که امثال شهید نیکبخت، در زادگاه خود نیز چنین غریب هستند که باز همانند همایش عفاف و حجاب که چندی پیش، در شهرستان برگزار شد؛ مسئولان شهرستان حضور ندارند؟
قرار است به کجا رویم وقتی برای استقبال از شهدای گمنامی که به تازگی وارد شهرهای مختلف استان اصفهان شدند؛ در شهر مبارکه تبلیغات بسیار ضعیف بود تا جایی که عده زیادی از مردم، خبر از ورود شهدا نداشتند.

در جای دیگر اما، به بهانه جشن میلاد امام رضا (ع)، هیئتی در شهرستان، تبلیغ برگزاری شعبده بازی در مسجد صاحب الزمان (عج) منتشر می کند و مسئولان فرهنگی و مذهبی شهرستان مبارکه در خواب غفلت هستند و اکنون برای مقام بزرگداشت شهید شاخص سال، اینگونه در حق این شهید بزرگوار جفا می شود؟
مگر غیر از این است که شهدا از بذل جان خود گذشتند و امثال شهید نیکبخت ها هجرت به مناطقی محروم چون سیستان و بلوچستان را برگزیدند تا امروز، مسئولان و مردم به آسودگی و در امنیت کامل، روزگار بگذرانند؟
چرا نام شهدا و راه امام خمینی (ره)، لقلقه زبان شده و در عمل، به فراموشی سپرده می شوند؟
چند در صد مردم شهرستان، شهید شاخص سال را که همشهری آن هاست می شناسند و اصلا چند نفر می دانند شهید ولی الله نیکبخت، به عنوان شهید شاخص سال بسیج مهندسین معرفی شده است؟
اطلاع رسانی، ضعیف و ناقص و مسئولان نا آگاه است که نتیجه چنین می شود و حتی فریاد سخنران ِ مهمان، سردار احمدیان، هم بلند می شود که چرا باید انقدر مسئولان و به ویژه روحانیون و امام جمعه، نسبت به مراسم بزرگداشت شهید، بی تفاوت باشند؟
درد بر سینه سنگینی می کند و فقط می توانیم بگوییم شهدا بازهم شرمنده ایم که شما از جوانی، خانواده، پدر، مادر و بذل جان خود برای دفاع از اسلام و میهن گذشتید و امروز کسانی وارث خون شما شده اند که حرمتی برای آن همه گذشت و بزرگواری شما قائل نیستند.
شهدای عزیز! شما گواه باشید گرچه دستمان کوتاه است و گرچه در راه پاسداشت خون شما، راهی جز خون دل خوردن نداریم اما از زخم زبان ها، توهین ها و حتی تهمت ها و تهدیدها نمی هراسیم که هرچند شما پیرو مولا و جدم حسین (ع)، بودید اما رسالت زینبی اجازه نخواهد داد در برابر جفا به خون شهدا سکوت کنم و ان شاءالله تا آخر در راه دفاع از بزرگداشت مقام شهدا و پدران و مادران این عزیزان، قلم خواهم زد و سخن خواهم گفت.

انتهای پیام/ ی

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر