< آغاز به کار ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در کشور :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

آغاز به کار ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در کشور :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

آغاز به کار ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در کشور

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۳ ب.ظ

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خبر داد؛

/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ جناحی نیست13920307140533765_PhotoL

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد حاکمیتی است و ذیل هیچ جناح، گروه و حزبی نیست، گفت: همواره سعی کرده بر اساس اصول نظام و رعایت خطوط قرمز حرکت کنیم و از جناحی شدن پرهیز می‌کنیم.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به‌منظور تشریح برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محدود به چند نفر کارمند و مدیر نیست، بلکه شامل مجموعه ارگان‌ها، نهادها و خاصه اصحاب رسانه است که در راستای حاکمیت جمهوری اسلامی فعالیت و خدمت می‌کنند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بابیان اینکه یقین داریم که عامل اصلی ایجاد انقلاب اسلامی و رمز تداوم و حفظ آن مردم هستند تصریح کرد: حضور پرشور مردم در همه میدان‌ها و ایام‌الله یک شاخصه مهم در عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند «تا مردم رادارید خوفی از دشمن نداشته باشید» گفت: همواره اعلام کرده‌ایم و می‌کنیم که عامل خنثی‌سازی همه توطئه‌های دشمن خاصه فتنه 78 و 88 حضور مردم و پشتیبانی همیشگی آن‌ها از نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: برای تجلی مردمی بودن این نظام و حمایت مردم بصیر و فهیم از این نظام، به دو مقوله می‌توان پرداخت، نخست صحنه‌های انتخاباتی که عمدتاً بالاترین حضور و مشارکت را در جهان داشته‌ایم و تجلی دیگر صحنه‌های ایام‌الله است که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اتحاد ملت رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ حزب، جناح و گروهی نیست، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حقیقت یک مجموعه مردمی و نهاد حاکمیتی است که خود را ملزم به رعایت خطوط قرمز و چهارچوب‌های نظام جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

لطفی عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال جنگ سخت با ایران نیست بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال تحقق اهداف کوتاه‌مدت (ایجاد ناامنی در ایران)، میان‌مدت (در مضیقه گذاشتن معیشت مردم ایران و فشار اقتصادی) و بلندمدت (پیگیری بحث براندازی نظام از طریق تغییر در رفتار مردم) هست.

وی یادآور شد: چندی قبل منافقین و اپوزیسیون خارج نشین به صراحت در همایش خود در پاریس اعلام کردند که خواهان ایجاد حداکثر اختلال در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستند که قطعاً این آرزو را به گور خواهند برد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ابراز کرد: شناخت دشمن، پی بردن به حربه دشمن و مهیا شدن برای مقابله با دشمن از لوازم بصیرت دینی است.

وی بیان کرد: بر اساس اهمیت و حساسیت امر، ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کار خود را آغاز کرده است، چرا که ما خواهان برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن ایستادگی 40 ساله ملت و نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار هستیم.

وی در پایان نسبت به شائبه به وجود آمده در ماه‌های قبل از سوی دولتمردان نسبت به دعوت از سخنران‌های کشور برای مراسم‌های ایام‌الله در اصفهان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به دولت نیست چرا که اگر بود حتماً به دلیل تغییر دولت‌ها و سلایق شکست می‌خورد، در دعوت از سخنران‌ها ما اصول و چهارچوب‌های نظام را در نظر گرفته و سعی در برگزاری پرشور مراسم‌ها هستیم، ولی هرگز عامل فتنه، ساکت فتنه و حامی فتنه را برای سخنرانی‌هایی چون 9 دی دعوت نخواهیم کرد.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر