< ضرورت تأسیس باشگاه خبرنگاران افتخاری حوزه دین :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ضرورت تأسیس باشگاه خبرنگاران افتخاری حوزه دین :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

ضرورت تأسیس باشگاه خبرنگاران افتخاری حوزه دین

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

/ امروز اسلام ناب و مکتب تشیّع درگیر «نبرد نابرابر رسانه ای» است

حجت الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با اشاره به ظرفیتهای این سازمان، بر ضرورت تأسیس باشگاه خبرنگاران افتخاری حوزه دین تأکید کرد.

tmp_18193-IMG_20170808_205646938751278

به گزارش صاحب نیوز، مدیرکل تبلیغات اسلامی عصر دیروز در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور کارکنان این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: حقیقت آن است که مهمترین ابزار و لوازم قدرت در زمان کنونی عملیات تبلیغاتی، فرهنگی و رسانه ای است.
حجت الاسلام رحمت الله  اروجی تصریح کرد: خبرنگاری شغلی حساس و بسیار مهم است و از آنجا که محصول کار خبرنگار در ویترین عمومی قرار می گیرد، باید تمام ارزشهای آن به ویژه صحت و درستی، به روز بودن و جامع بودن آن رعایت شود.
وی با اشاره به ظرفیتهای سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تشکلهای دینی، جامعه قرآنی، تشکلهای دینی و شبکه تبلیغ دین بر ضرورت استفاده از این ظرفیتها و بسیج آنها تاکید کرد و گفت: با وجود این ظرفیتهای ارزشمند دینی و به سبب انعکاس مطلوب فعالیتهای فرهنگی و مذهبی و نشر گسترده معارف دینی در جامعه، راه اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری حوزه دین ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه رسیدن به اهداف در تهاجم نرم زمان بر است، افزود: با این حال تهاجم نرم برای نیروی متخاصم بسیار به صرفه، پر فایده، اثربخش و به مراتب ماندگارتر از تهاجم سخت است و لذا ابرقدرتها از تبلیغات رسانه‌ای به عنوان یکی از ابزارهای جنگ نرم، برای سلطه بر دیگر کشورها استفاده می کنند.
وی با اشاره به آیه شریفه ” قُلْ کُلٌّ یَعْمَلُ عَلَى شَاکِلَتِهِ…” و تبیین رفتار انسانی بر اساس باورها و اعتقادات گفت: در حقیقت گزاره های خبری و رسانه های سمعی و بصری تولید ذهنیت در جوامع دارند و تثبیت ذهنیتها منجر به تولید باورها و تثبیت باورها منجر به تولید رفتارهای اجتماعی و تغییرات مثبت یا منفی می شود.
حجت الاسلام اروجی همچنین به آیه 39 سوره احزاب اشاره کرده و ضمن تبیین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی از منظر تکلیف دینی افزود: علاوه بر دغدغه های دینی و شرعی باید نسبت به جایگاه عظیم تبلیغات و رسانه در حفظ هویت ملی و سیاسی بیشتر توجه کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: کم نیستند ابرقدرتها و کشورهایی که دارای سرمایه های عظیم و ارزشمند هستند ولی به واسطه جنگ هوشمندانه دشمنان در عرصه فرهنگ، تبلیغات و رسانه، متوجه هویت و داشته های خودشان نیستند و گاهی با دست خودشان چوب حراج به سرمایه هایشان زده اند.
وی به اهمیت و جایگاه تبلیغات در صدر اسلام نیز اشاره و اظهار کرد: وقتی حضرت علی علیه السلام در محراب مسجد ترور شد و به شهادت رسید، در ذهن عده ای سوال پیش آمد که مگر علی بن ابیطالب علیه السلام نماز هم می خوانده است؟ این سوال از آنجا نشأت می‌گیرد که دشمنان دین خدا به روشهای مختلف تبلیغی اعم از حدیث سوزی، تولید احادیث جعلی و منبرهای دروغ و خلاف واقع، فضایل حضرت علی علیه السلام را کتمان کردند و جنگ رسانه ای عجیبی ترتیب دادند؛ اکنون نیز اسلام ناب و مکتب تشیّع درگیر این جنگ نابرابر است.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر