< پرسپولیس در آستانه انفجار قرار گرفت :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

پرسپولیس در آستانه انفجار قرار گرفت :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

پرسپولیس در آستانه انفجار قرار گرفت

گروه فرهنگی صبح امید | شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ب.ظ

 

برخی از بازیکنان پرسپولیس این روزها تمرکزشان روی مسائل حاشیه ای است که این مسئله روی بازی آنها تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت با وجود اینکه لیگ هفدهم را با برد آغاز کردند اما اظهارات طارمی و مسلمان بعد از بازی با فولاد خوزستان رنگ و لعاب حاشیه ای داشت.  

طارمی و مسلمان در روزهای اخیر انتقادات زیادی علیه مدیریت باشگاه می کنند و بعد از بازی هم دست از انتقاد برنداشتند و از پرداخت نشدن پاداش های خود گلایه مند بودند.  

باشگاه پرسپولیس مدتی پیش مبلغی از قراردادهای بازیکنان خود را پرداخت کرد اما گفته می شود مهدی طارمی 16 میلیون کمتر از مابقی بازیکنان دریافت کرد و 6 میلیون هم جریمه شده است.همین موضوع باعث شده که طارمی از کوره در برود و مصاحبه های تندی  علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام بدهد.

این همه ماجرا نبود چرا که مصاحبه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با یکی از رسانه ها که طارمی و مسلمان را برهم زننده تیم دانسته است باعث عصبانیت طارمی و مسلمان شد وآنها مسئول مربوطه را فرد بی وجود قلمداد کردند.  

به هر حال پرسپولیسی ها این روزها دعوای خود را به رسانه ها کشاندند و به جای اینکه اختلافات خود را درون خانواده حل کنند، دعوای خود را رسانه ای کردند.

با توجه به اینکه سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا بازی حساس و مهمی با الاهلی عربستان پیش رو دارند اختلافات پیش آمده در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته و آنها نمی توانند با تمام قدرت به مصاف حریف تا دندان مسلح خود بروند.

مهدی طارمی و محسن مسلمان بیان کردند که مسائل حاشیه ای بر روی بازیشان تاثیر نمی گذارد اما آنها در بازی با فولاد خوزستان تمرکز لازم را نداشتند و در نهایت هم از سوی برانکو تعویض شدند.

منکر این قضیه نیستیم که بازیکنان باید مطالبات خود را بگیرند و دریافت دستمزد حق طبیعی آنها است اما طارمی و مسلمان باید بدانند روزگاری غیرت و تعصب در میان بازیکنان حرف اول را می زد.

بازیکنان بزرگی در تیم پرسپولیس بازی می کردند که برخی از آنها در عرصه های بین المللی بازیکنان شاخصی محسوب می شوند و هیچ وقت به خاطر پول حاشیه برای پرسپولیس درست نکردند اما متاسفانه فوتبال آن قدر بی رحم شده است که بازیکنان مسائل مالی را به موفقیت تیم خود ترجیح می دهند و در صورت تعویق در پرداخت مطالباتشان فریاد اعتراضشان بلند می شود.

باشگاه پرسپولیس پرونده های حقوقی زیادی در فیفا دارد و با وجود اینکه مسئولان توانستند چند پرونده را حل و فصل کنند با این حال هنوز خطر محرومیت در کمین پرسپولیسی ها است.

مسئولان پرسپولیس  بر سر دو راهی قرار گرفتند که پرونده های حقوقی را ببندند یا مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس فقط اسم دولتی بودن را یدک می کشد اما حمایت چندانی از این باشگاه به اصطلاح دولتی صورت نمی گیرد و حتی از دریافت حق پخش تلویزیونی هم محروم است و فقط به حمایت های هواداران دلخوش کرده است.

البته باشگاه پرسپولیس شفاف سازی مالی انجام نداده است تا همگان بدانند که چه مبلغی به باشگاه آمده  و در چه مسیری هزینه شده است. به هر حال اگر بازیکنان این موضوع را بدانند شاید دست از اعتراض بردارند و فقط به بازی کردن بپردازند و کاری به مسائل دیگر نداشته باشند.

همه این موضوعات  نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز به همدلی و رفاقت میان مجموعه مدیریتی و اعضای تیم خود دارد تا دچار مسائل حاشیه ای نشود.

فرشاد گلزاده عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت:  مشکلات مالی زیادی داریم  اما با این همه مشکلات توانستیم مطالبات بازیکنان را در موعد مقرر پرداخت کنیم . پاداش های تشویقی در قرارداد بازیکنان وجود دارد که به علت مشکلات مالی نتوانستیم این پاداش ها را پرداخت کنیم. به هر حال پول که به باشگاه ترزیق شود، پرداخت پاداش بازیکنان را در اولویت قرار می دهیم.

 وی درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس نسبت به جریمه های صورت گرفته بیان کرد: بازیکنان باید بدانند که نظم و انضباط در باشگاه پرسپولیس اهمیت دارد و در صورت تخطئی از مقررات انضباطی جریمه می شوند و تبعیضی میان بازیکنان قائل نمی شویم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تفاوت مبالغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس بیان کرد: من اطلاعی از مبالغ قرارداد بازیکنان استقلال ندارم اما باشگاه ما منابع مالی اندکی دارد و به اندازه بودجه مان می توانیم با بازیکنان قرارداد ببندیم.

به هر حال باشگاه پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز به همدلی و رفاقت میان مجموعه مدیریتی و اعضای تیم خود دارد تا دچار مسائل حاشیه ای نشود.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر