< قول همراهی مهرداد صدیقیان با بچه‌های سرطانی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

قول همراهی مهرداد صدیقیان با بچه‌های سرطانی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

قول همراهی مهرداد صدیقیان با بچه‌های سرطانی

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ب.ظ
 

برنامه شب گذشته خندوانه با میزبانی از مهرداد صدیقیان بازیگر به روی آنتن رفت.

صدیقیان؛ دوست دارم با اصغر فرهادی کار کنم/به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته برنامه تلویزیونی خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان، میزبان مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون شد و همزمان با روز دختر، گزارشی از انجام قول بهاره رهنما مبنی بر خواندن کتاب برای بیماران سرطانی به نمایش درآمد و این بازیگر تئاتر و سینما از اجرای استنداپ کمدی خود در برنامه خندوانه خبر داد.

جوان در ادامه برنامه از مهرداد صدیقیان بازیگر فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» برای حضور در استودیو خندوانه دعوت کرد.

صدیقیان از همان ابتدا به فعالیت این روزهایش اشاره کرد و گفت: از نوروز ۹۵ تا بهمن ماه درگیر بازی در فیلم‌های سینمایی بودم و تصمیم دارم این روزها استراحت کنم.

وی افزود: فیلمنامه‌هایی که سال گذشته به دستم رسید، نزدیک به سلیقه‌ام بود و در آنها بازی کردم، البته این امکان وجود دارد که امسال بیکار باشم. هنوز چهار فیلم دارم که اکران نشده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مدینه» با بیان اینکه آرزوی من فراهم کردن آرامش آنهایی است که دوستشان دارم، خطاب به مادر و پدر خود ابراز داشت: پدر و مادر عزیزم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم تا شما در آرامش باشید.

صدیقیان با اشاره به اینکه از ۱۶ سالگی در نمایش‌های مدرسه بازی می‌کردم، در خصوص آغاز فعالیت حرفه‌ای خود بیان کرد: با اجرای یک نمایش در مدرسه به گروه اتوبوس شب معرفی شدم و در مسیری که برای تست دادن رفتم، با یک آگهی روزنامه به فیلم سینمایی عصر جمعه معرفی شدم و کار حرفه‌ای خودم را شروع کردم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «سقوط یک فرشته» در پاسخ به سوال جوان گفت: در بین همکارانمان یک خانم بازیگر است که خیلی‌ روی اعصابم است و ممکن است شما هم این حس را به وی داشته باشید و در بازیگران شهاب حسینی را خیلی دوست دارم.

صدیقیان عنوان کرد: فوتبالی نیستم اما از بچگی فوتبال خوب بازی می‌کردم و به صورت فطری دوست دارم پرسپولیس ببرد. در واقع علاقه‌ام به فوتبال نبود وگرنه فکر می‌کنم اگر دنبالش می‌رفتم موفق می‌شدم.

وی در ادامه با بیان اینکه تحصیلات دانشگاهی را به خاطر کار کردن در سینما تجربه نکردم، از شروع درس خواندن و کنکور هنر خبر داد.

بازیگر فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» عنوان کرد: دوست دارم با اصغر فرهادی کار کنم و امیدوارم اگر نقشی مناسب من بود، مرا برای بازی دعوت کند.

مهرداد صدیقیان، پیتزا را بهترین اختراع بشر دانست و در پاسخ به یک پرسش دیگر، بهترین بازیگر سینما را شهاب حسینی معرفی کرد و علیرضا قربانی و فریدون اسرایی را بهترین خواننده‌ها ایران دانست. او در پایان تاکید کرد دوست دارد در فیلمی از اصغر فرهادی بازی کند.

وی با اشاره به تجربه کردن خطرها اظهار داشت: علاقه زیادی به کارهای خطرناک دارم و به هر کشوری که بروم اول آدرس شهربازی را می‌پرسم و بعد بقیه مناطق گردشگری را بازدید می‌کنم.

صدیقیان در پایان گفتگوی خود با جوان، قول داد تا یک روز به بیمارستان بچه‌های سرطانی برود و با ترفندهایی بچه‌ها را شاد کند.

گفتنی است؛ در پایان برنامه خندوانه، مهران غفوریان پس از عمل جراحی پای خود، برای اجرای استنداپ کمدی به روی صحنه خندوانه آمد و از خاطرات پدر خود بیان کرد.

 

گزارش از محدثه نعمتی

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر