< توافق سنا و مجلس نمایندگان آمریکا برای هموار کردن مسیر تحریم‌ها علیه ایران، روسیه و کره شمالی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

توافق سنا و مجلس نمایندگان آمریکا برای هموار کردن مسیر تحریم‌ها علیه ایران، روسیه و کره شمالی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا بر سر بسته‌ای از اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، ایران و کره شمالی توافق کردند.

توافق سنا و مجلس نمایندگان آمریکا برای هموار کردن مسیر تحریم‌ها علیه ایران، روسیه و کره شمالیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا بر سر بسته‌ای از اعمال تحریم های جدید مالی علیه روسیه، ایران و کره شمالی توافق کردند تا بدین ترتیب راه برای کنگره به منظور تبدیل آن به قانون و کسب امضای دونالد ترامپ، رئیس جمهور هموار شود.

به موجب این گزارش سناتور جمهوریخواه، باب کورکر از ایالت تنسی و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا شب گذشته در بیانیه ای اعلام کرد وی و کوین مک کارتی، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان به توافقی دست پیدا کرده اند که آخرین موانع را بر سر تصویب این طرح در کنگره هموار می سازد.

مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع 419 رای موافق در برابر تنها سه رای مخالف این طرح را تصویب کرده است. ولی کورکر با برخی از تحریم‌های اعمال شده علیه پیونگ یانگ در این طرح مخالف بود. وی خواهان آن بود که مجازات کره شمالی در طرحی جداگانه که سنا مورد بررسی قرار دهد، اعمال شود. ولی بعدا دست از این مخالفت برداشت و اعلام کرد سنا نیز پس از دریافت اطمینان از اینکه بخش مربوط به کره شمالی بعدا مورد بررسی کلی قرار خواهد گرفت، در جهت تصویب آن گام بر خواهد داشت.

تحریم های ضد مسکو به علت دخالت ادعایی این کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و نیز دخالت نظامی در اوکراین و سوریه وضع شده است. بر اساس این طرح ترامپ از هر گونه تلاش برای کاهش تحریم های روسیه بدون کسب اجازه از کنگره منع خواهد بود، خواسته ای که ممکن است تلاشهای ترامپ را برای بهبود روابط با مسکو نقش بر آب کند.

بخش مربوط به قانون تحریم های ایران و روسیه شش هفته پیش با 98 رای در سنای آمریکا به تصویب رسیده بود.

کورکر پیشتر در تشریح نگرانی های خود درباره کره شمالی به خبرنگاران گفته بود حتی یک کلمه از مفاد مربوط به کره شمالی در سنا مورد بررسی قرار نگرفته است ، حتی یک کلمه.

با این همه قانونگذاران مجلس نمایندگان ضمن رد این ادعا اعلام کردند مجلس نمایندگان در ماه مه یک طرح جداگانه مربوط به مجازات کره شمالی را از تصویب گذرانده بودند در حالیکه سنا هرگز نگاهی به آن نینداخت. آنها با استناد به گزارش مقامات اطلاعاتی آمریکا درباره توانمندی‌های موشکی و هسته ای کره شمالی بر ضرورت و اهمیت اجرای این تحریم ها تاکید کردند.

مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه طرح مربوط به اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، ایران و کره شمالی را با اکثریت بسیار بالا در شرایطی تصویب کرد که هنوز مشخص نیست این طرح چه زمانی برای امضا یا وتو ترامپ در اختیار کاخ سفید قرار خواهد گرفت زیرا می بایست در سنا نیز تصویب شود.

سنای آمریکا پیشتر نسخه دیگری از این طرح را با اجماع تقریبی تصویب کرده بود. در نسخه جدید این طرح که اکنون در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد به اقدامات علیه کره شمالی نیز اشاره شده است. مجلس نمایندگان پس از آن نام کره شمالی را به این طرح اضافه کرد که تصویب نسخه قبلی در این مجلس با بن بست روبرو شده بود. اما این طرح ترکیبی با مخالفت هایی از سوی برخی سناتورها روبرو است که از اقدام مجلس نمایندگان به اضافه کردن نام کره شمالی پس از بن بست بیش از یک ماهه طرح قبلی در این مجلس راضی نیستند.

سناتور بن کاردین از مریلند و عضو ارشد دموکرات‌ها در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا اعلام کرد وی و دیگر دموکرات‌ها با اضافه کردن تحریم های کره شمالی در قالب بخشی از بسته کلی تحریم‌ها ضد روسیه و ایران مخالفتی ندارند.

وی افزود چیزی در این طرح وجود ندارد که به اعتقاد من دردسرساز باشد و من امیدوارم این طرح مسیر تصویب را طی کند.

 

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر