< آغاز لیگ هفدهم در جوار حرم امام رضا(ع)/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

آغاز لیگ هفدهم در جوار حرم امام رضا(ع)/ :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

آغاز لیگ هفدهم در جوار حرم امام رضا(ع)/

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۴ ب.ظ
آغاز شور و هیجان فوتبال؛

سوت آغاز لیگ هفدهم فوتبال پنج شنبه شب زده مى شود و شاهد رقابت جذاب و دیدنى تیمهاى لیگ برترى خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ هفدهم فوتبال در حالى از پنج شنبه آغاز مى شود که اهالى فوتبال و هواداران منتظر چنین روزى بودند تا چهره جدید تیم هاى خود را مشاهده کنند و بار دیگر تنور لیگ برتر با حضور هواداران در استادیوم ها داغ شود.

پرسپولیس با کوله بارى از موفقیت و دو قهرمانى پیاپى در لیگ شانزدهم و سوپر جام در حالى پا به مسابقات لیگ هفدهم مى گذارد که همگان این تیم را شایسته قهرمانى در لیگ پیش رو مى دانند.

برانکو بدون از دست دادن بازیکنان کلیدى خود توانست نقاط ضعف تیم را برطرف کند تا یکى از مدعیان اصلى قهرمانى باشد.

استقلال دیگر مدعى قهرمانى با ترمیم نقاط ضعف تیم خود از همین حالا براى سایر تیمها خط و نشان مى کشد و ناگفته نماند که برانکو براى تکرار قهرمانى رقیب سرسختى به نام على منصور را پیش رو دارد.

تیم هاى سپید رود رشت و پارس جنوبى هم به سطح اول فوتبال آمدند و باید ببینیم که آنها در نبرد با تیم هاى صاحب نام چه توانى دارند.

جدال قهرمانان دو فصل اخیر در آزادى

 به طور حتم نکته مثبت لیگ هفدهم حضور پر تعداد جوانان در تیم هاى لیگ برتر است و از نقل و انتقالات تیم ها مشخص بود که مدیران جوانگرایى کردند و مى خواهند لیگ را بر پایه دوندگى و سرعت و نه تجربه شروع کنند.

نکته منفى لیگ هفدهم هم حضور اندک مربیان جدید بر روى نیمکت تیمها است. ویسى به تیم سابق خود استقلال خوزستان بازگشت، پورموسوى از استقلال خوزستان به فولاد خوزستان رفت، یحیى گل محمدى بعد از یک نیم فصل دورى از لیگ برتر هدایت پرشورهاى تبریزى را بر عهده گرفت و قلعه نویى هم به زاینده رود برگشت.

چرخش مربیان قدیمى در تیمها و حضور اندک مربیان جدید بر روى نیمکت تیمها خبر از این موضوع مى دهد که مدیران جرّأت میدان دادن به مربیان جدید را ندارند و این تفکر اجازه نداد برخلاف یارگیرى در خرید بازیکن ، مربیان جدیدى وارد چرخه مربیان لیگ برتر شوند.

شواهد نشان مى دهد امسال لیگ منظم تَر برگزار مى شود و با توجه به قطعى شدن حضور تیم ملى در جام جهانى کمتر شاهد تنش و درگیرى کى روش با مربیان لیگ برترى خواهیم بود.

البته در سال جام جهانى قرار داریم و بازیکنان براى حضور در تیم ملى باید توانایى هاى خود را به کى روش نشان بدهند تا آنها هم مسافر جام جهانى روسیه شوند.

آغاز لیگ هفدهم بهانه اى شد تا مرورى بر بازى هاى هفته اول لیگ هفدهم داشته باشیم.

 پرسپولیس- فولاد خوزستان/ ورزشگاه آزادى ساعت ٢١

سرخپوشان پایتخت با شایستگى توانستند قهرمان لیگ شانزدهم شوند و چند روز پیش هم موفق به کسب دومین جام قهرمانى خود در سوپر جام برابر نفت تهران شدند.

آنها به دنبال تکرار قهرمانى در فصل هفدهم هستند اما خوب مى دانند که کار سختى براى دفاع از عنوان قهرمانى خود دارند چرا که همه تیمها با تمام قوا در زمین مسابقه حاضر مى شوند تا قابلیت هاى خود را به رخ قهرمان لیگ شانزدهم بکشند.

 سرخپوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات عملکرد درخشانى داشتند و بازیکنان مدنظر برانکو جذب کردند. آنها علاوه بر حفظ شاکله اصلى خود چند بازیکن شاخص از جمله منشا، خلیل زاده، نعمتى و مصلح را جذب کردند تا از عنوان قهرمانى خود در لیگ هفدهم بتوانند دفاع کنند.

علاوه بر این بازیکنان قرار است بشار رسن هافبک ملى پوش عراقى هم چند روز دیگر به تهران بیاید و به سرخپوشان پایتخت بپیوندد.

جدال قهرمانان دو فصل اخیر در آزادى

به هر حال با عقد قرارداد با بشار رسن و بازگشت نوراللهى پرونده نقل و انتقالاتى پرسپولیس بسته مى شود و آنها با یاران جدید خود به مصاف حریفان قدرتمندشان مى روند.

البته چند بازیکن جوان از جمله آبدین رضایى، احسان حسینى، سعید حسین پور، شاهین عباسیان و محمد امین اسدى هم به جمع سرخپوشان پیوستند تا ترکیب تیم پرسپولیس براى فصل هفدهم تکمیل شود. رضا کرملا چعب، حامد آقایى، رامین رضاییان و سروش رفیعى هم از سرخپوشان پایتخت جدا شدند و سامان نریمان جهان، محمد امین آرام طبع و شهاب کرمى هم در آستانه جدایى از پرسپولیس هستند.

پرسپولیسى ها در بازى هاى نخست١٦ دوره قبل به ٨ برد، ٦ مساوى و ٢ باخت دست پیدا کردند و در این تعداد بازى ٢٩ کل زدند و ٢١ بار هم دروازه شان باز شد.

این تیم پیش از بازى پنج شنبه برابر فولاد خوزستان تاکنون ٧ دیدار از ١٦ بازى افتتاحیه خود را میزبان بوده که ٣ برد و ٤ مساوى نصیب آنها شده و هنوز باختى را تجربه نکردند. این تیم تاکنون دو بار با فولاد در هفته اول مواجه شده که با بازى روز پنج شنبه این تعداد به سه بازى افزایش پیدا مى کند. در دو مسابقه اخیر یک مساوى و یک باخت براى سرخپوشان به ثبت رسیده است . یک بار در لیگ چهارم تیم اهوازى توانست با نتیجه ٣ بر ١ به برترى برسد و یک بار هم در لیگ نخست پرسپولیس با هدایت پروین در آزادى برابر فولاد با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

به هر حال سرخپوشان با اتکا به نباختن در ١٠ بازى افتتاحیه اخیر خود به مصاف فولاد مى روند .

سید جلال حسینى و گادوین منشا مصدومان پرسپولیس هستند که نمى توانند این تیم را مقابل فولاد خوزستان همراهى کنند.

براین اساس به نظر مى رسد برانکو همان ترکیب بازى سوپر جام را در بازى روز پنج شنبه برابر فولاد استفاده کند.

شجاع خلیل زاده و محمد انصارى زوج خط دفاع پرسپولیس در غیاب سید جلال حسینى کاپیتان تیم باشند و علیپور و طارمى هم زوج خط حمله پرسپولیس در غیاب منشا باشند.

در آن سوى میدان، تیم فولاد خوزستان لیگ شانزدهم را با ٣٦ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه دهم به پایان برد.

مسئولان این تیم انتظار جایگاه بهترى براى تیم خود دارند، بر همین اساس پورموسوى را به عنوان سرمربى فصل آینده خود انتخاب کردند تا این مربى بتواند فولاد را به رتبه خوبى در فصل جارى برساند.

فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات چراغ خاموش حرکت کرد و در نهایت توانست نقاط ضعف خود را با جذب چند بازیکن پوشش بدهد. إیمان مبعلى ، رحیم زهیوى ، حامد لک بازیکنان شاخصى بودند که جذب فولاد شدند و احمد آل نعمه، امیر ارسلان مطهرى و مسعود حق جو هم در آستانه پیوستن به این تیم هستند.

همچنین فولادیها بازیکنان بزرگى همچون بختیار رحمانى ، اسماعیل شریفات، مهرداد جماعتى و میثم دورقى هم از دست دادند.

پیمان شیرزادى،امیر زلیکانى و مجتبى نجاریان را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

محمد حسین زاهدى فرد، محمد رضا منصورى، رحیم شاهین و رضا عادل هم تیم داورى این بازى هستند و حسین عسگرى هم ناظر این بازى است.

استقلال خوزستان- تراکتور سازى/ ورزشگاه غدیر اهواز ساعت ٢١

آبى پوشان اهوازى در فصل شانزدهم نتوانستند از عنوان قهرمانى خود دفاع کنند و لگ شانزدهم را با عنوان هفتمى به پایان بردند.

این تیم اهوازى با مشکلات مالى زیادى مواجه است و امسال با بازگشت ویسى قصد دارد قهرمانى فصل پانزدهم را تکرار کند اما کار سختى برابر حریفان قدرتمند خود پیش رو دارد.

آبى پوشان اهوازى چند بازیکن شاخص خود را همچون حسن بیت سعید، آلویس نانگ، محمد طیبى ، مهدى زبیدى ، مهدى مومنى، دانیال ماهینى و پیمان شیرزادى را در فصل نقل و انتقالات از دست دادند و همانند سالهاى گذاشته چند بازیکن بى نام و نشان جذب کردند.

جدال قهرمانان دو فصل اخیر در آزادى

در آن سوى میدان، تراکتورسازان با تمام مشکلات فصل گذاشته از جمله محرومین توانستند لیگ را با ٥٦ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم به پایان ببرند.

مسىئولان تراکتورسازى به علت محرومیت نقل و انتقالاتى اجازه جذب بازیکن براى لیگ هفدهم نداشتند، بر همین اساس آنها قرارداد بازیکنان سابق خود را تمدید کردند تا مشکلى براى فصل جدید نداشته باشند.

البته چند بازیکن از جمله محمد رضا اخبارى، سعید آقایى، لوسیانو ادینهو، کرار جاسم ، خالد شفیعى را از دست دادند و قرار است با تلفیقى از بازیکنان جوان و با تجربه پا به زمین مسابقات بگذارند.

امیر قلعه نویى هم وقتى دید با این وضعیت نمى تواند در تراکتورسازى کار کند بقایش را به لقایش بخشید و این تیم تبریزى ترک کرد.

به هر حال یحیى گل محمدى جایگزین قلعه نویى شد تا کشتى به گل نشده تراکتور سازى را با جوانان جویاى نام به ساحل آرامش هدایت کند.

اگر چه تاکنون تراکتورسازى هیچ یک از بازیهاى افتتاحیه خود را در بیرون خانه با پیروزى پشت سر نگذاشته است اما آمار خوبش مقابل استقلال خوزستان مى تواند نکته امیدوار کننده اى براى شاگردان گل محمدى باشد.

تراکتور سازى تاکنون ٨ بار مقابل استقلال خوزستان به میدان رفته که هرگز به این تیم نباخته است. ٤ برد و ٤ مساوى حاصل تقابل هاى این تیم با حریف اهوازى خود است.

به هر حال هواداران تراکتور سازى امیدوارند تیم محبوبشان روز پنج شنبه براى اولین بار لیگ برتر را با پیروزى خارج از خانه شروع کنند.

آغاسى بازیکن تراکتورسازى مصدوم است و نمى تواند تراکتورسازى در این بازى همراهى کند. همچنین هادى محمدى هم رباط صلیبى پاره کرده و به مدت ٦ ماه دور از میادین فوتبال است.

یاسر همرنگ، رضا سخندان، یعقوب سخندان و سید مهدى مرجان زاده تیم داورى این بازى هستند و ابراهیم میرزا بیگى هم ناظر بازى است.

سیاه جامگان مشهد- ذوب آهن اصفهان/ ساعت ٢٠:٤٥

تیم سیاه جامگان مشهد فصل گذشته با هدایت میثاقیان توانست در لیگ برتر باقى بماند.

مسئولان سیاه جامگان تصمیم گرفتند امسال هم هدایت تیم خود را به میثاقیان بسپارند تا این مربى بتواند جایگاه تیم مشهدى را در جدول رده بندى ارتقا ببخشد.

سیاه جامکانى ها با اینکه یکى از فعال ترین تیم ها در بازار نقل و انتقالات بودند اما بازیکنان بى نام و نشانى جذب کردند تا با این جوانان بتوانند از سد حریفان قدرتمند خود عبور کنند.

جدال قهرمانان دو فصل اخیر در آزادى

در آن سوى میدان، تیم ذوب آهن فصل گذشته با هدایت حسینى توانست رتبه چهارم بدست آورد.

به هر حال مسئولان ذوب آهن امسال تصمیم گرفتند که هدایت تیم خود را به قلعه نویى بدهند تا شاید سهمیه آسیایى را کسب کنند.

ذوبى ها در نقل و انتقالات فعالیت چندانى نداشتند و فقط سه بازیکن به نامهاى اسماعیل شریفات، حمید بوحمدان و محمد باقر صادقى جذب کردند و سه بازیکن به نامهاى حق وردى، قنبرى و بنگستون را از دست دادند.

به هر حال بازگشت قلعه نویى به دیار زاینده رود از نکات جالب این بازى محسوب مى شود.

ورزشگاه محل بازى این دو تیم هم هنوز مشخص نشده است و همه منتظر تصمیم شوراى تأمین هستند.

حسن اکرمى، بابک داورى، محمد رضا مدیر روستا و على باى تیم داورى این بازى است و محمود رفیعى هم ناظر بازى است.

نفت تهران- سپیدرود رشت/ ورزشگاه تختى تهران ساعت ٢١

تیم نفت تهران فصل گذشته با وجود مشکلات فراوان توانست با هدایت على دایى در جایگاه نهم قرار بگیرد و در جام حذفى هم با غلبه بر تراکتورسازى قهرمان این دوره از مسابقات حذفى شود.

على دایى بعد از قهرمانى تیم نفت تهران در جام حذفى به علت مشکلات مالى و مشخص نبودن مالک این باشگاه تصمیم گرفت که از نفت تهران جدا شود و در تیم سایپا فعالیت خود را دنبال کند.

در ابتدا مسئولان نفت تهران موفق شدند که رضایت على کریمى براى هدایت تیمشان جلب کنند. آنها با استفاده از نام جادوگر توانستند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبى جذب کنند اما کریمى یک روز مانده به بازى سوپر جام تصمیم گرفت از نفت تهران جدا شود تا به حیثیت فوتبالى خود لطمه نزند.

نفتى ها خیلى زود توانستند رضایت درخشان را براى هدایت تیمشان را جلب کنند و در خشان جایگزین کریمى در نفت تهران شد.

جدال قهرمانان دو فصل اخیر در آزادى

درخشان در اولین حضورش در تیم نفت تهران نتوانست تیم سابقش پرسپولیس در سوپر جام شکست بدهد و اولین باخت را در تیم نفت تجربه کرد.

تیم نفت تهران در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مسن را به خدمت گرفته و به نوعى تیم مدرسه پیرمردها را تشکیل داده است .

امیر حسین فشنگچى، محسن بنگر، محمد نصرتى، هاشم بیگ زاده، سامان آقا زمانى و مهدى دغاغله بازیکنان شاخصى هستند که جذب نفت تهران شدند.

این تیم بازیکنان بزرگى همچون سجاد شهباززاده، محمد قاضى، آندرانیک تیموریان، ارسلان مطهرى، ایمان مبعلى ، میلاد فخرالدینى ، ایگور پراهیچ و محمد دانشگر از دست داد.

در آن سوى میدان، تیم سپید رود رشت که به تازگى به لیگ برتر فوتبال صعود کرده است. این تیم با هدایت على نظر محمدى توانست نائب قهرمان لیگ دسته اول شود و استان گیلان را بعد از مدتها صاحب تیم لیگ برترى کند.

این تیم بازیکنان بى نام و نشان در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است و بازیکنان شاخص خود از جمله شایان مصلح هم از دست داده است.

به هر حال شاگردان نظر محمدى قصد ندارند که زنگ تفریح دیگر تیمها باشند و براى اعاده حیثیت فوتبال گیلان پا به مسابقات لیگ برتر مى گذارند.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر