< آسوشیتدپرس: آمریکا درصدد بازرسی از سایت‌های نظامی ایران است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

آسوشیتدپرس: آمریکا درصدد بازرسی از سایت‌های نظامی ایران است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

آسوشیتدپرس: آمریکا درصدد بازرسی از سایت‌های نظامی ایران است

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ
به بهانه محک برجام؛

 

بنابر اعلام منابع آگاه، دولت ترامپ درصدد است سایت‌های نظامی ایران به بهانه محک زدن برجام مورد بازرسی قرار گیرند.

آسوشیتدپرس: آمریکا درصدد بازرسی از سایت‌های نظامی ایران استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات ارشد آمریکا اعلام کردند دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درصدد است به منظور محک زدن برجام، خواستار بازرسی از سایت‌های نظامی ایران شود.

به نوشته آسوشیتدپرس، این بازرسی‌ها با هدف اتخاذ رویکردی تهاجمی تر در قبال ایران طراحی شده است.

به گفته چندین مقام آمریکایی، دولت ترامپ می‌کوشد برای دستیابی به این هدف، ایران را وادار کند زیر بار بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برخی تأسیسات نظامی خود برود. آمریکا مدعی است ایران در این مراکز ، برجام را زیر پا گذاشته است.

به گفته یکی از این مقام‌ها، هفته گذشته توماس شانون – معاون سیاسی وزارت امور خارجه آمریکا – در وین – مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی – این پیشنهاد را در حضور اعضای اروپایی ناظر بر برجام مطرح کرد.

آمریکا برای دریافت مجوز در بحث بازرسی باید حمایت آژانس و بیشتر کشورهای درگیر در برجام را جلب کند. اما به گفته این مقامات، از آنجایی که واشنگتن هنوز نتوانسته است برای ترغیب آن‌ها استدلالی موجه مطرح کند، با مخالفت بسیاری از طرف‌های حاضر در توافق هسته‌ای ایران روبرو شده است.

مقامات آمریکایی می‌گویند، تلاش‌های دولت ترامپ همچنین بحث و گفتگو با کشورهای اروپایی برای مذاکره درباره یک توافق ثانویه برای جلوگیری از  توسعه برنامه هسته‌ای ایران بعد از منقضی شدن محدودیت‌های برجام در حدود یک دهه دیگر را نیز شامل می‌شود.

گفتنی است دولت ترامپ تاکنون دو بار در گزارش دوره ای خود به کنگره، پایبندی ایران به برجام را تایید کرده اما پس از هر تایید، با هدف ضربه زدن به برجام، تحریمهای جدیدی را علیه ایران وضع کرده است. 

 رسانه های آمریکایی هفته گذشته گزارش دادند ترامپ پیش از ارسال دومین گزارش 90 روزه دولت خود به کنگره درباره روند اجرای برجام، به شدت با مقامات ارشد وزارت خارجه و شورای امنیت ملی بر سر تایید یا عدم تایید پایبندی ایران به برجام به مشاجره پرداخت اما در نهایت برخلاف خواست خود مجبور شد گزارش وزارت خارجه درباره پایبندی ایران به مفاد برجام را امضا کند.

پس از آن خبر رسید که ترامپ رکس تیلرسون وزیر امور خارجه خود را به دلیل ناتوانی در اثبات عدم پایبندی ایران به برجام از تیم بررسی توافق هسته ای کنار گذاشته و برای تهیه گزارش سه ماهه سوم دولت خود درباره روند اجرای برجام، تیم دیگری را مامور بررسی پایبندی ایران به برجام کرده است.

اکنون با توجه به نقل قول ها و گمانه زنی هایی که درباره تصمیم ترامپ برای تایید نکردن پایبندی ایران به برجام در گزارش 90 روزه بعدی وجود دارد، قصد وی برای درخواست بازرسی از سایت های نظامی ایران به بهانه راستی آزمایی فعالیت های هسته ای ایران را می توان اقدام بهانه جویانه دیگری از جانب وی  برای شانه خالی کردن از زیر بار تعهدات آمریکا در قبال برجام تلقی کرد.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر