< همسر مرحوم پورحیدری اسناد بدهکاری و اقدامات غیر قانونی استقلال را رو کرد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

همسر مرحوم پورحیدری اسناد بدهکاری و اقدامات غیر قانونی استقلال را رو کرد :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

همسر مرحوم پورحیدری اسناد بدهکاری و اقدامات غیر قانونی استقلال را رو کرد

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۵ ب.ظ
 
پرونده بزرگترین ضرر معنوی باشگاه استقلال کلید خورد؛

 

پس اینکه باشگاه استقلال اعلام کرد مرحوم پورحیدری طلبی از استقلال ندارد، فریده شجاعی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان وجود این اسناد را تایید کرد.

گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، منصور پورحیدری اسطوره استقلال یا به نوعی پدر استقلال از دنیا رفت تا آنهایی که در  مراسم ختم وی در همه عکس ها خود نمایی می کردند امروز از زیر بار دیون استقلال به منصور پورحیدری شانه خالی کنند تا فریده شجاعی به دنبال احقاق حق اسناد و مدارک قرارداد های منصورخان با استقلال و تخلفات هیئت مدیره و مسئولان را  جمع آوری کند و این باشگاه را تهدید به شکایت در آینده ای نزدیک کند و این را حق ورثه پورحیدری بداند.

فریده شجاعی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره مطالبات مرحوم پورحیدری و شکایت از باشگاه استقلال اظهار داشت: منصور تمام زندگی اش را برای استقلال گذاشت و حتی در این 2 سال اخیر که ناتوان و مریض هم بود اما با تمام توان در نیمکت تیم حاضر می شد و وظیفه خود را به نحو احسن انجام می داد.

او ادامه داد: پورحیدری برای 2 سال اخیر با استقلال قرارداد داشت اما باید بگویم من از سال های پیش قراردادهایی را در منزل پیدا کردم که منصور مطالبات خود را نگرفته اما به طور حتم برای دریافت مطالبات 2 سال اخیر او اقدام می کنم چرا که این حق بازماندگان است . البته می دانم اگر پورحیدری زنده بود اصلا این پول را نمی گرفت اما به هر حال وقتی به این قرارداد رسیدگی نمی شود ما هم این پرونده را به جریان انداختیم تا شکایت کنیم.

شجاعی افزود:طی صحبت هایم با افتخاری، او به من اعلام کرد قرارداد منصور غیر قانونی بوده چرا که عضو هیئت مدیره نمی توانند سرپرست هم باشد اما باید خطاب به این آقا بگویم قرارداد غیر قانونی را باشگاه منعقد و فدراسیون و هیئت نیز ثبت کرده اند. آقای افتخاری به جای اینکه سمت هیئت مدیره را برای منصور غیر قانونی اعلام کند، پست سرپرستی را که برایش درآمدزایی داشته را غیر قانونی اعلام کرده است.

همسر مرحوم پورحیدری بیان کرد: در هر صورت قرارداد قانونی در دست ما وجود دارد و وظیفه باشگاه این است که مبلغ این قرارداد را پرداخت کند. این آقایان با گفتن غیر قانونی بودن قرارداد نمی توانند بر این موضوع سرپوش بگذارند. البته شاید پول در باشگاه نیست و یا به فکر تامین پول هستند اما اینکه می خواهند اعلام کنند قرارداد منصور غیر قانونی است مطمئن باشند که با این موضع برخورد می کنم. اصلا این موضوع امکان پذیر نیست که به فردی که قرارداد دارد بگویند قراردادش غیر قانونی است. قرارداد منصور را باشگاه و فدراسیون ثبت کردند پس اگر این قرارداد غیر قانونی بوده یعنی باشگاه استقلال کار غیر قانونی انجام داده است. من درباره این قرارداد هم اطلاعاتی را کسب کردم و کاملا قانونی است و جا دارد از همین جا اعلام کنم که صحبت های مسئولان باشگاه غیر قانونی است نه قرارداد منصور و به طور حتم با شکایت به دنبال وصول مطالبات همسرم هستم.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر