< در مراسم افتتاح طرح جوانان صالحین اصفهان عنوان شد: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

در مراسم افتتاح طرح جوانان صالحین اصفهان عنوان شد: :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

در مراسم افتتاح طرح جوانان صالحین اصفهان عنوان شد:

گروه فرهنگی صبح امید | پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ

 

۲ هزار مسجد و پایگاه بسیج در برنامه اوقات فراغت تابستانه اصفهان مشارکت دارند2102106

 حجت‌الاسلام مظاهری گفت: دو هزار مسجد و پایگاه بسیج در سطح استان دربرنامه‌های اوقات فراغت ایام تابستان ۹۶ نوجوانان و جوانان مشارکت می‌کنند.

 

به گزارش صاحب نیوز؛ مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج امام صادق (ع) صبح امروز، در مراسم افتتاح طرح جوانان صالحین در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اظهار کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و خاصه نوجوانان و نونهالان در شرایط امروز بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام امین امینیان تصریح کرد: اوقات فراغت جوانان برای تابستان به نوعی برای جوانان هم تهدید و هم فرصتی مغتنم محسوب می‌شود، چرا که اگر متناسب با نیازها و خلاهای موجود در جامعه برنامه ریزی شود، می توان به بهترین نحو از این ایام بهره برد.

وی با اشاره به جذب جوانان به سمت و سوی مراکز و نهادهای نه چندان دینی در صورت عدم برنامه ریزی صحیح از سوی مساجد و پایگاه بسیج گفت: براساس سیره اهل بیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت ما باید به نحوی باشد که باعث رشد و ترقی شود.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: امروزه مردم به مساجد و پایگاه‌های بسیج اعتمادی ارزشمند دارند که باید از این اعتماد به نحو احسنت استفاده کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح ناحیه بسیج امام صادق (ع) بیش از دو هزار حلقه صالحین تشکیل شده است که بالغ بر 400 مربی، سرمربی و سرگروه این حلقه ها را روحانیون تشکیل می دهند.

حجت‌الاسلام امینیان با بیان اینکه یکی از نمادهایی که مورد اعتماد خانواده‌ها است مسجد و پایگاه بسیج است، تأکید کرد: اگر پایگاه برنامه نداشته باشد مردم به مراکز دیگر مراجعه کرده و این خلأهای فراغت فرزندان خود را پر می‌کنند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های خوب شهر برای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی در مراکز مختلف به خصوص پایگاه‌های بسیج استفاده کنیم.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج امام صادق (ع) اصفهان گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج انتظار دارند تا در سطح ناحیه امکاناتی در اختیارشان قرار گیرد؛ در برنامه امسال بسته‌ای از امکانات به پایگاه‌های بسیج در سطح ناحیه امام صادق (ع) توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام امینیان افزود: در سطح شهر اصفهان 440 پایگاه بسیج و مسجد به صورت فعال مجری طرح جوانان صالحین در ایام تابستان هستند.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری، معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه ابراز کرد: مساجد و پایگاه‌های بسیج عرصه‌ای بسیار مغتنم برای جذب جوانان به سمت انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: فرماندهان پایگاه‌ها باید نیازهای محله ها و مردم را شناسایی و به منظور تأمین و بهبود خلأها برنامه ریزی دقیق کنند.

حجت‌الاسلام مظاهری افزود: مسجد محوری از جمله سیاست های آتی ما در برنامه‌های پیش رو است و نقش پایگاه‌های بسیج و مراکز فرهنگی مرتبط با مساجد در تثبیت اعتقادات و باورهای دینی هویت مذهبی جوانان بسیار تأثیرگذار است.

وی اذعان کرد:  دو هزار مسجد و پایگاه بسیج در این طرح تابستان و اوقات فراغت جوانان در استان اصفهان مشارکت می‌کنند که نقش ائمه جماعات در این عرصه بسیار پررنگ و مهم است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، بیان کرد: تفاوت برنامه‌های تابستانه اوقات فراغت امسال مساجد و پایگاه‌های بسیج با ساله‌های گذشته این است که بعد اجتماعی بخشی به برنامه‌ها پررنگ‌تر شده است و تلاش کرده‌ایم که برنامه‌های اجتماعی و دسته جمعی تفریحی و آموزشی بیشتر را برنامه ریزی کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: استقبال خانواده‌ها و جوانان از برنامه اوقات فراغت تابستانه بسیج در سال گذشته نزدیک به 50 هزار نفر بوده است که پیش بینی افزایش استقبال از برنامه‌های در سال 96 با توجه به تنوع برنامه‌ریزی‌ها می‌شود.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر