< کم لطفی دولت نسبت به عزت مردم و انقلاب :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

کم لطفی دولت نسبت به عزت مردم و انقلاب :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

کم لطفی دولت نسبت به عزت مردم و انقلاب

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۶ ب.ظ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

/ اروپایی ها در ارتباط با ایران براساس خطوط قرمز آمریکا حرکت می کنند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مشکل در ارتباط با کشورهای اروپایی از آن جا شروع می شود که اروپایی ها به آمریکایی ها نگاه کرده و براساس خطوط قرمز آمریکایی ها حرکت می کنند

 

غلامرضا عرب در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ پیرامون تعامل با دنیا و شیوه صحیح آن، اظهارکرد: اسلام بر یکپارچگی و امت واحده بودن تاکید دارد و همیشه به انسجام و اتحاد بوِیژه در آیات و روایات کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این دعوت به یکپارچگی حتی با سایر ادیان تا زمانی که به دنبال براندازی و معارضه نباشند، وجو دارد، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) در زمان حیات خود در میدنه با یهودیان در صلح زندگی کردند و تا زمانی که آن ها اقدامی برای براندازی انجام دادند، پیامبر با آن ها برخورد کرد.

اسلام به دنبال همزیستی با مردم جهان براساس اصول است
وی با بیان اینکه اسلام به دنبال همزیستی با تمام مردم است؛ گفت: شرط این همزیستی این است که نیتی برای براندازی، سقوط و ایجاد خدشه بر اسلام وجود نداشته باشد.

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه مبانی انقلاب اسلامی و قانون اساسی ما هم برگرفته از دین مبین اسلام و دستورات آن است، تاکید کرد: بنا بر دیدگاه انقلاب اسلامی، ما با کشورهای دنیا همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بر سه عزت، حکمت و معرفت ارتباط داریم؛ تنها مشکل ما با دو گروه است که یکی رژیم اشغالگر قدس بوده که نامشروع محسوب شده و کشور نیست و دیگری نیز آمریکا به دلیل سیاست های خصمانه و براندازانه اش علیه اسلام، انقلاب و مردم است.

عرب با بیان اینکه همان طور که سیاست های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و انقلاب بر تعامل با دنیا به غیر از این دو گروه استوار است، تصریح کرد: ما دعوایی با هیچ شخصی نداشته و با روی باز به استقبال کسانی که به دنبال همزیستی با اسلام هستند، می رویم اما این سه شرط عزت، مصلحت و حکمت اسلام و مسلمان را اصل ارتباط خود می دانیم.

ارتباط با دنیا موجب دستکشی از عرت ملی نشود
وی با اشاره به لزوم پیگیری ین سیاست ها در تعامل با دنیا، عنوان کرد: نباید به گونه ای رفتار کرد که برای اینکه با دنیا ارتباط برقرار کنیم، از منافع و عزت و مصلحت خود دست بکشیم.

کارشناس مسائل روز تعامل براساس اصول را موجب برطرف شدن جو رسانه ای علیه اسلام دانست و تصریح کرد: تعامل براساس  اصول اسلامی موجب می شود، این فضایی که رسانه های غربی علیه ما ایجاد کرده و ما را مسلمانان تندرویی معرفی می کنند در جامعه از بین برود.

کم لطفی دولت نسبت به عزت مردم و انقلاب
عرب در پاسخ به خبرنگار ما در مورد میزان رعایت اصول اولیه سیاست خارجی توسط دولت یازدهم، گفت: آقای روحانی پرچم تعامل را در دست گرفت اما در بسیاری از مواقع نسبت به عزت اسلام، مسلمین و انقلاب کم لطفی کرده و بنا را بر حل مشکلات اقتصادی گذاشتند و به هر قیمتی به دنبال رسیدن به این خواسته شدند.

دولت از افتخارات کشور چشم پوشی کرد
وی با اشاره به چشم پوشی دولت از بسیاری از افتخارات نظام و انقلاب، تصریح کرد: تیم اقتصادی به بسیاری از خواسته های مستکبران تن داده و از افتخارات ما چشم پوشی کرد تا شاید مشکلات اقتصادی حل شود.

افزایش فشارها، نتیجه کوتاه آمدن طرف ایرانی در مذاکرات است
این تحلیلگر ادامه داد: طرف مقابل وقتی به این نتیجه رسید که این تحریم ها و فشارها تاثیرگذار بوده و طرف ایرانی به دنبال تعامل است و هر نوع فشاری وارد کنند، ایرانی ها از مذاکره دست نمی کشند؛ هر روز فشارها را زیاد کردند و ما نیز مدام کوتاه آمدیم، اما در عمل هیچ اتفاقی نیافتاده است.

عرب خاطرنشان کرد: اگر طرف مقابل بخشی از خواسته های ما را انجام می داد و فشار تحریم ها را کم می کرد، باز مورد رضایت بود، اما متاسفانه در مقابل این چیزهایی که از ما گرفتند، چیزهایی که به ما دادند، قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه اگر خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی و مجلس مشخص کردند و قانون هم شد؛ رعایت می شد، مذاکرات عادلانه تر اتفاق می افتاد، گفت: به دلیل اینکه خطوط قرمز رعایت نشد و آن ها را زیر پا گذاشتند، در بحث مذاکرات در حق جمهوری اسلامی اجحاف صورت گرفت.

اذعان وزیر امور خارجه به خدشه وارد شدن بر روح و جسم برجام
این کارشناس با بیان اینکه خود تیم دیپلماسی اقرار دارد که ما به خواسته های مورد نظر خود در مذاکرات نرسیده ایم، عنوانن کرد: بنا برگفته آقای ظریف از برجام نه روحی باقی مانده و نه جسمی و آمریکایی ها آن را به طور کامل زیرپا گذاشتند.

اروپایی ها در ارتباط با ایران براساس خطوط قرمز آمریکا حرکت می کنند
عرب در پاسخ به خبرنگار ما که آیا ارتباط اروپا به سرنوشت گفت و گو با آمریکا دچار می شود، اظهار کرد ما در کشورهای اروپایی مشکل زیادی در اجرای توافقنامه نداریم، اما مشکل از آن جا شروع می شود که اروپایی ها به آمریکایی ها نگاه کرده و براساس خطوط قرمز آمریکایی ها حرکت می کنند، تا زمانی که آمریکا به اروپا نهیبی نزده، اروپایی ها به دنبال اجرا هستند اما، زمانی که آمریکا این نهیب را می زند، اروپا نیز از او تبعیت می کند.

وی با بیان اینکه اروپایی ها از خود اختیاری ندارند، تصریح کرد: پس از برجام حجم زیادی از سفرهای مقامات اروپایی به ایران صورت گرفت و تعهدنامه هایی هم اجرا شد؛ اما هیچ کدام اجرایی نشد گویا آنچه مانع اجرایی شدن این توافقنامه های اقتصادی و تجاری شد شده، سیاست های آمریکایی ها است.

عدم برقراری تبادلات ارزی، نمومه بارز فشار آمریکا بر اروپا است
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اروپا به دهان کدخدای خود، آمریکا نگاه می کنند، خاطرنشان کرد: نمونه بارز این توافقنامه های، تبادلالت پولی و ارزی است؛ بانک های اروپایی به دلیل ترس از جریمه آمریکا جرئت تبادل ارزی با ما ندارند.

عرب با بیان اینکه تا زمانی که ترس اروپایی ها از آمریکا پابرجاست، ما با کشورهای این قاره به جایی نمی رسیم، افزود: اگر زمانی اروپا به استقلال سیاسی و اقتصادی در جهان برسد، ما نیز می توانیم با آن ها کار کنیم.

پایداری بر اصول به هم صدایی در جامعه نیاز دارد
وی با بیان اینکه اگر ما به اندازه کشورهای غربی بر روی منافع ملی خود پافشاری کنیم و به طرف مقابل بفهمانیم که این موارد جز خطوط قرمز ما است، آن ها نیز بر روی این مسائل پافشاری نمی کنند، گفت: پایداری و استقامت که به حمایت مردم و مسئولان نظام نیاز دارد، موجب پیشبرد اهداف ما در سطح جهان می شود.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر در کشور یک صدایی و یک نوایی باشد هم سیاست خارجی پیش می رود و هم مشکلات اقتصادی ما حل می شود، اما اگر دولت صدایی به جز صدای نظام و انقلاب سرداد، اوضاع نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر می شود.

انتهل پیام

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر