< ترامپ نه فقط روح برجام بلکه متن برجام را نیز نقض کرده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ترامپ نه فقط روح برجام بلکه متن برجام را نیز نقض کرده است :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

ترامپ نه فقط روح برجام بلکه متن برجام را نیز نقض کرده است

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ
 
ظریف در گفتگو با سی ان ان:

وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه سی ان ان تاکید کرد ترامپ در اجلاس گروه ۲۰ روح و متن برجام را به طور همزمان نقض کرد.

آژانس هفت بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرده است/ ترامپ نه فقط روح برجام بلکه متن برجام را نیز نقض کرده است+عکسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه اختصاصی با فرید زکریا مجری سرشناس شبکه سی‌ان‌ان اظهار کرد وقتی ما درباره توافقنامه هسته ای مذاکره کردیم تصمیم گرفتیم که آژانس را تنها مرجع پذیرفته شده برای نظارت بر اجرای بخش هسته ای توافقنامه قرار دهیم و آژانس نیز از روز اجرای توافقنامه هفت بار تایید کرده که ایران توافقنامه هسته ای را صادقانه، کامل و بدون نقص اجرا کرده است. متاسفانه ما نمی توانیم درباره آمریکا همین حرف را بزنیم. آمریکا به بخش مربوط به خود در برجام عمل نکرده است. 

وی افزود: وقتی کاخ سفید چند روز پیش اعلام کرد رئیس جمهور دونالد ترامپ از حضور خود در هامبورگ در جریان اجلاس گروه بیست برای منصرف کردن رهبران کشورهای دیگر برای تعامل تجاری و اقتصادی با ایران استفاده کرد، این کار او نقض نه فقط روح بلکه متن برجام است. 

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد به نظر من آمریکا لازم است که خودش به تعهداتش در چارچوب این توافقنامه (برجام) عمل کند. ایران همیشه به توافقنامه عمل کرده است و این مسئله را آژانس هم تایید کرده  است.

 ظریف افزود: ایران در جریان توافق و پیش از توافق به صراحت اعلام کرده که به دنبال یک برنامه تسلیحات هسته‌ای نیست و بارها ادعاها در مورد ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران را بی‌پایه خوانده است.

 وی تصریح کرد ایران در طول تاریخ قربانی تسلیحات شیمیایی بود، اما هرگز از این تسلیحات استفاده نکرد. گرچه ایران توانش را داشت، اما هرگز به سمت ساخت تسلیحات شیمیایی نرفت. زیرا این تسلیحات نه فقط مخالف ایدئولوژی ما هستند، بلکه امنیت ما را هم تقویت نمی‌کنند. معتقدیم که تسلیحات هسته‌ای، تهدیدی برای امنیت ما خواهد بود و کمکی به برقراری امنیت نمی کند.

وزیر خارجه کشورمان اظهار کرد ایران از ابتدای جنگ با داعش در سمت صحیح جنگ قرار گرفت اما برخی دیگر از کشورها قبل از جنگ با داعش و در حین آن، مسیر غلط را انتخاب کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره عربستان افزود: همه می‌دانیم کسانی که به برج‌های دوقلو حمله کردند تابعیت کدام کشورها را داشتند. هیچ یک از آنها ایرانی نبودند؛ بلکه تمامی آنها از کشورهایی بودند که خود را متحد آمریکا می دانند.

ظریف تصریح کرد سیاست ما همواره ثابت بوده است. ما همواره مخالف تروریسم و افراطی‌ گری بوده‌ایم و همواره به یاری کسانی شتافته‌ایم که در حال مبارزه با تروریسم بوده‌اند. این وضعیت در افغانستان و عراق رخ داد و در سوریه هم به همین وضع است.در حال حاضر، ایدئولوژی که از سوی همسایه ما عربستان ترویج می‌شود، عامل گسترش افراط‌ گرایی در منطقه است.

وی همچنین در مورد جنگ یمن گفت: بمباران مردم بی‌گناه در یمن بیش از دو سال است که ادامه دارد، در حالی که سعودی‌ها امیدوار بودند که آن را ظرف دو هفته به پایان برسانند. ما با این موضوع هم مخالف بودیم و طرحی چهار ماده‌ای شامل آتش‌بس،کمک‌های بشردوستانه، گفتگوی یمنی-یمنی و ایجاد دولتی براساس خواست مردم یمن، ارائه کردیم و معتقدیم تنها راه حل این بحران، پذیرش این واقعیت است که هیچ راهکار نظامی برای حل بحران یمن وجود ندارد.

انتهای پیام/

  • گروه فرهنگی صبح امید

نظرات  (۱)

  • حصار آسمان
  • بابا برجام برجامه دیگه! نقض شده تمام
    دیگه روح و جسم و متن چیه :)))
    حتما فردا هم دماغش نقض میشه

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر