< پولدار که باشی قانونی وجود ندارد! :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

پولدار که باشی قانونی وجود ندارد! :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

پولدار که باشی قانونی وجود ندارد!

گروه فرهنگی صبح امید | چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۲ ق.ظ

اندر حکایت ثبت نام در مدارس دولتی؛

/ وجوه سرگردان بدون حسابرسی مالی در ثبت نام مدارس

حکایت تلخی از وجود ناهنجاری بوده که چند سالی است در اداره مدارس دولتی ایجاد شده و کسی هم دلسوز برطرف کردنش نیست.

 

صاحب نیوز– سید رسول زهرایی/ برای ثبت نام که به مدارس می روی، آن هم وقتی اولین بارت باشد در پایه ای ثبت نام می کنی؛ با انواع سد ها مواجه می شوی، از سد آبدارچی مدرسه شروع کن تا ناظم و مدیر ،جدیدا هم سدی به نام بازدید از منزل با هزینه اضافه شده است.

برای تهیه گزارش به چند مدرسه ابتدایی رفتیم و انواع برخوردها را دیدیم برخوردهایی که گاها در شان شخصیت فرهنگی نبود.IMG13064907

در یکی از مدارس مدیرش حتی جواب سلام والدین را نمی داد و اگر از وی می پرسیدند شرایط ثبت نام چیست برای همین پاسخ دادن در ابتدا ۵۰۰۰ تومان وجه دریافت می کرد تحت عنوان احراز سکونت در محدوده مدرسه!

با یک حساب سرانگشتی و با تعداد نفراتی که تاکنون در مقطع اول ابتدایی ثبت نام کرده بودند چیزی حدود یک میلیون تومان تا حال نصیب مدرسه شده بود!

یک میلیونی که نه رسید وجه داشت نه مشخص بود به کدام حساب دولتی واریز می شود و یا در کل محل هزینه کرد آن کجاست؟ اگر هم از مدیر مربوطه می خواستی پاسخگو باشد سریعا موضع می گرفت و با لحنی تند میگفت: نمی خواهید بروید مدارس دیگر!

حتی اگر هم سکونتتان در محدوده احراز شود باید ۱٫۵ میلیون تومان هزینه ثبت نام بصورت نقدی واریز کنید.

گویا سرکار خانم فراموش کرده اند اصل ۳۰ قانون اساسی را که تحصیل رایگان را حق هر ایرانی می داند.

از یکی از والدین خواستم نتیجه ثبت نام را اطلاع دهد ، چند روز بعد تماس گرفت و گفت: روز بازدید مستخدم همان مدرسه آمد و با لحنی تحقیر آمیز شروع به اهانت کرد و می گفت شما دروغ می گوئید که در این منزل سکونت دارید.

گویا برای زندگی کردن و حق تنفس هم باید از همان مدرسه مجوز بگیریم.

روزی هم که برای حصول نتیجه  رفتیم مستخدم مدرسه ورودی مدرسه نشسته بود و گفت شما همانی هستید که مشکل دارید و اجازه ورود به مدرسه را نداد.

به مدرسه بعدی رفتیم، با این ذهنیت که مسئولان گفته اند دریافت هرگونه وجهی ممنوع است اما یکی از والدین می گفت: اول کار به ما اعلام کردند چقدر توان پرداخت دارید و ما مبلغی را اعلام کردیم بعد با ما تماس گرفتند و گفتند: تنها کسانی می توانند ثبت نام شوند که بالای یک میلیون وجه پرداخت کنند.

مدرسه سوم حکایتش جالب تر بود، خانمی آمده بود و می گفت: ماهیانه باید مبلغ ۲۰۰ هزارتومان هزینه سرویس پرداخت کنم محل سکونتش را که پرسیدم متوجه شدم محدوده ها امری قراردادی است برای گرفتن وجه،حدود ۶۰ کیلومتر آن طرف تر از مدرسه!

چیزی حدود ۲٫۵ میلیون پول داده است تا در مدرسه ای دولتی اما شناخته شده ثبت نام کند.

می دانیم که حالا مسئولان هم سکوت می کنند و مثل سال های قبل با تکذیبیه ها و اعلام قوانین توپ را از میدان خود دور می کنند. می دانیم که تمامی این قوانین قراردادی است و اگر کادر مدرسه بخواهند، هیچ قانونی وجود ندارد.

می دانیم که اگر فردی کمتر از یک میلیون تومان بدهد در مدرسه ای ثبت نامش نمی کنند. همه اینها را می دانیم و از همه مهمتر می دانیم اصل سی ام قانون اساسی توسط مدیران مدارس مغفول مانده و مدیرانت آموزش و پرورش هم با سکوت و گاها تکذیبیه های بیجا آنها را همراهی می کنند.

اما با همه دانسته ها اینها حکایت تلخی است از وجود ناهنجاری که چند سالی است در اداره مدارس دولتی ایجاد شده و کسی هم دلسوز برطرف کردنش نیست.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر