•  
  •  
فاطمه باباسالاری

اصفهان به رنگ خدا- مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان:

 

باباسالاری با اشاره به برگزاری تریبون آزاد باهدف عمق‌بخشی عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی، گفت: مطالبه وظایف عمل نشده در حوزه عفاف و حجاب از دستگاه‌های متولی آن به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، اظهار کرد: زنان نقش بی‌بدیلی را در انقلاب، دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف پس‌ازآن ایفا کرده‌اند.

فاطمه باباسالاری با اشاره به لزوم رصد، تبیین و کاربردی کردن اندیشه‌های والای حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب در موضوعات فرهنگی، گفت: سازمان بسیج جامعه زنان استان در تلاش است با ایجاد تعامل، همکاری، هم‌اندیشی و هم‌افزایی با دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده در پیش برد بیش‌ازپیش اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد.

وی با تأکید بر تقویت مسجد محوری در بسیج و اجرای برنامه‌های محله محور در حوزه زنان در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: به‌منظور کیفی سازی و عمق‌بخشی بیشتر به برنامه‌های بسیج، ایجاد و تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان در ادامه با اشاره به هفته عفاف و حجاب و اهمیت این موضوع، گفت: این هفته را باید به یاد مبارزان، فعالان و شهدای عرصه ترویج، احیا و حفظ عفاف و حجاب در کشور به‌خوبی گرامی بداریم.

باباسالاری بابیان اینکه امیدواریم اجتماع مردمی روز ملی عفاف و حجاب امسال در اصفهان نیز همچون سال گذشته باشکوه برگزار شود، تأکید کرد: به حول و قوه الهی امسال شاهد همکاری خوبی بین بسیج، دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای برگزاری اجتماع خودجوش و مردمی روز ملی حجاب و عفاف هستیم.

* اجرای 30 برنامه متنوع در هفته عفاف و حجاب در شهرستان‌های اصفهان
وی از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه متنوع متناسب با هفته عفاف و حجاب در شهرستان‌های اصفهان خبر داد و گفت: اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده، تولید و توزیع محتوای مرتبط با خانواده و عفاف و حجاب در فضای مجازی، برگزاری مسابقه‌های کتاب‌خوانی و فرهنگی و هنری، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری نمایشگاه‌ها با رویکرد عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی اسلامی و برگزاری نمایشگاه‌های محصولات عفاف و حجاب ازجمله این برنامه‌ها خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان با اشاره به برگزاری تریبون آزاد باهدف عمق‌بخشی عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی، گفت: مطالبه وظایف عمل نشده در حوزه عفاف و حجاب از دستگاه‌های متولی آن به‌صورت جد پیگیری خواهد شد.

باباسالاری با دعوت از اقشار مختلف مردم به‌ویژه بانوان اصفهان برای حضور در راهپیمایی و اجتماع بزرگ روز عفاف و حجاب، اظهار کرد: توفیق و سربلندی را برای تمامی بانوان فعال و فهیم استان اصفهان آرزومند هستم.

گفتنی است فاطمه باباسالاری فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته فلسفه و کلام هفته گذشته به‌طور رسمی به‌عنوان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان انتخاب شد، پیش‌ازاین عذرا حسینی در این سمت مشغول به فعالیت ب