< قرارداد توتال برای نمایندگان مجلس محرمانه نیست :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

قرارداد توتال برای نمایندگان مجلس محرمانه نیست :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

قرارداد توتال برای نمایندگان مجلس محرمانه نیست

گروه فرهنگی صبح امید | سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ
نوبخت در نشست خبری:

سخنگوی دولت گفت: هیچ چیزی برای نمایندگان محرمانه نیست، وکلای ملت می‌توانند از ابزار‌های قانونی خود استفاده کنند.

نشست هفتگی نوبخت با اصحاب رسانه آغاز شدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت سخنگوی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (سه‌شنبه، 20 تیرماه) برگزار شد، گفت: تا تاریخ  18تیر ماه بالغ بر 5 میلیون و 700 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، ارزش ریالی این میزان، 7 هزار و 470 میلیارد تومان است که تاکنون 4 هزار میلیارد و 360میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شد.

وی با اشاره به جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تصریح کرد: در بخش جایگزینی تاکسی فرسوده تا 18 تیرماه 51 هزار و 301 دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل خارج شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: اینکه عده‌ای می‌گویند دولت برنامه ششم توسعه را اجرا نمی‌کند درست نیست.

نوبخت گفت: قرار نیست همچون گذشته برنامه توسعه را در پاکت بگذاریم و به تک تک مدیران و مجریان بدهیم زمانی که رئیس مجلس برنامه را ابلاغ کرد قانون می‌شود و ما هم مجریان را توجیه کرده‌ایم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه نمره اش به عملکرد ایران در برجام و طرف امریکایی چند است، اظهار داشت: برجام یک قرارداد چند جانبه است؛ در کلیات بحث یه قرارداد برد- برد بود.

وی افزود: امروز کشور‌های اروپایی طرف مقابل که تعهداتی را امضا کرده‌اند آنها هم نسبت به دولتمردان امریکا اظهار نگرانی می‌کنند. دیوار تحریمی که به دور اقتصاد ایران کشیده بودند، فرو ریخت.

نوبخت در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان درباره گلایه برخی از نمایندگان مجلس از محرمانه بودن قرار داد توتال، تصریح کرد: هیچ چیزی برای نمایندگان محرمانه نیست، وکلای ملت می‌توانند از ابزار‌های قانونی خود استفاده کنند، حق تحقیق و تفحص دارند. هرجایی که فکر می‌کنند کار خلاف قانونی صورت گرفته می‌توانند به دستگاه‌های نظارتی اطلاع بدهند.

وی اضافه کرد: اگر نمایندگان مدارکی دارند به محاکم قضایی اطلاع بدهند طرح دادن حق نمایندگان است. کشور به سمت پیشرفت حرکت می‌کند. جلوی کار را نگیرند مردم این را می‌فهمند.

سخنگوی دولت در مورد تشکیل کابینه دوازدهم و ایجاد کارگروه‌هایی به منظور بررسی و تعیین مصادیق اظهار داشت: رئیس جمهور کار گروهی تشکیل نداده است و هر کسی حسب مسئولیت اجتماعی و سیاسی خود فکر کرده که باید لیستی بدهد رئیس جمهور لیست‌ها را با علاقه گرفتند که مطالعه کنند لذا هیچ کار گروهی از سوی آقای روحانی مسئول چنین موضوعی نشده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه گفته شده رئیس جمهور در مورد کابینه دوازدهم با رهبر معظم انقلاب دیداری داشته است، گفت: رئیس جمهور جلسات منظمی با مقام معظم رهبری دارند و در مورد مسائل مختلف کشور صحبت می کنند، ممکن است یکی از این موارد هم در مورد کابینه بوده باشد البته بنده در جریان نیستم.

نوبخت ادامه داد: رهبر انقلاب به عنوان شخص اول مملکت و رئیس جمهور به عنوان شخص دوم وقتی کنار هم می نشینند صحبت می کنند و همه مسائل را مورد توجه قرار می دهند، این موضوعی که شما اشاره کردید می تواند جز بحث هایشان بوده باشد.

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر