< انتخاب خسیس ها برای هیئت مدیره استقلال :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

انتخاب خسیس ها برای هیئت مدیره استقلال :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

انتخاب خسیس ها برای هیئت مدیره استقلال

گروه فرهنگی صبح امید | دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ق.ظ
شاهکار وزارت ورزش و جوانان جواب معکوس داد؛

 

برگزار نشدن جلسات هیئت مدیره استقلال یکی از معضل های نفرات جدید هیئت مدیره این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  خساست در برگزاری جلسه در باشگاه استقلال تهران به هر دلیلی که باشد نشان از افراد بی انگیزه  و شاید دو شغله بودن افراد است.

طبق تصمیم و صلاح دید وزارت ورزش و جوانان در نهایت طی روز های گذشته اعضای جدید هیئت مدیره استقلال انتخاب و معرفی شدند و در همین راستا نیز جلسه ای میان نفرات جدید با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که در این نشست رئیس ،نایب رئیس و مدیر عامل انتخاب گردید .

با این وجود پس از انتخاب پست های هیئت مدیره افتخاری به عنوان مدیر عامل اعلام کرد به زودی اولین نشست این هیئت برگزار می شود اما همچنان از این صحبت ها روز ها می گذرد و خبری از برگزاری نشست هیئت مدیره به گوش نمی رسد .

حتی برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال از برگزاری اولین نشست هیئت مدیره مطلع نیستند در حالی که گفته می شود افتخاری طی تماسی که با اعضا داشته موفق به برقراری ارتباط و مشخص کردن نشست نشده است .

با توجه به این مسائل باید بدانیم برخی از اعضای هیئت مدیره نیز اصلا تماسی را از سوی افتخاری دریافت نکردند و نکته قابل توجه دیگر اینکه اصلا اعضا نباید منتظر هماهنگی برگزاری جلسه از سوی مدیر عامل یعنی افتخاری باشند چرا که اعضای هیئت مدیره با رئیس هیئت نشست هیئت مدیره را برگزار می کنند .

با تمام این تفاسیر می توان یک احتمال داد و آن هم این است که اعضای هیئت مدیره یا به دلیل مشغله کاری هنوز موفق به برگزاری جلسه نشده اند و یا اینکه اصلا شاید اعضای جدید با افتخاری اختلاف دارند چرا که در هر صورت هیئت مدیره می بایست در اولین نشست مدیر عامل انتخاب کند نه اینکه مدیریت از سوی راس وزارت ورزش و جوانان انتخاب شود .

حسن روشن درباره برگزار نشدن جلسه هیئت مدیره اظهار داشت:به نظر من باید در ابتدا جلسه هیئت مدیره تشکیل می شد و در نهایت مدیر عامل انتخاب می گردید .زمانی که به نظر هیئت مدیره احترام نمی گذارند آنها نیز حق دارند در جلسات شرکت نکنند .

وی ادامه داد:به این ترتیب باید در ابتدا هیئت مدیره جلسه تشکیل می دادند و با رای خود مدیر عامل انتخاب می کردند اما وقتی مدیر عامل پیش از نشست انتخاب می شود یعنی اینکه اعضای هیئت مدیره کشک هستند و عملا نقشی ندارند .باید مدیر عامل زیر نظر هیئت مدیره باشد نه اینکه هیئت مدیره زیر نظر افتخاری باشد .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:به همین دلیل من احتمال می دهم که اعضا با وجود چنین موضوعاتی جلسه را برگزار نمی کنند .اصلا با انتخاب مدیر عامل از سوی وزارت دیگر نیازی به هیئت مدیره نیست.از طرفی نیز باید بگویم وزیر ورزش و جوانان انسان خوبی است و می دانم انتخاب های ایشان با مشورت داورزنی و دیگر افراد بوده اما باید بدانیم که اعضای جدید که انتخاب شدند هر کدام قرار است چه کاری را انجام دهند .

وی افزود:مدیر عامل نباید نشست هیئت مدیره را تعیین کند بلکه این اعضای هیئت است که نشست را برگزار می کنند

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر