< امروز جوانان مورد هجمه‌های سنگین دشمنان هستند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

امروز جوانان مورد هجمه‌های سنگین دشمنان هستند :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

امروز جوانان مورد هجمه‌های سنگین دشمنان هستند

گروه فرهنگی صبح امید | يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ
 
آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

مرجع تقلید شیعیان گفت: کتاب دوم دبیرستان سعودی‌ها را مطالعه می‌کردم که در آن خون و مال زائران قبور را حلال شمرده بود و دانش‌آموزان را از همان سنین کودکی با افکار وهابیت آشنا می‌کرد.

امروز جوانان مورد هجمه‌های سنگین دشمنان هستند/ آموزش افکار وهابیت از سنین کودکی از سوی سعودی‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید دسمی مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) تهران و برخی از اساتید برجسته تهران، با اشاره به اهمیت ورود به عرصه‌های جدید اظهار داشت: باید عرصه‌های جدید را به‌خوبی شناخت و با علم به سراغ این حوزه‌ها رفت و برای هر دردی دارویی مناسب با آن داشت.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به آیه نفی در سوره توبه افزود‌: جهاد علمی از جهاد نظامی بالاتر و با ارزش‌تر است و همیشه باید افرادی باشند تا در دین تفقه پیدا کنند.

وی با اشاره به کاربردی‌کردن تفقه در دین افزود: باید بتوانیم علوم حوزوی را در جامعه پیدا کنیم تا شاهد اثرگذاری آن باشیم و این علوم در کنج حوزه‌ها مغفول نماند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اهمیت شناخت نیاز‌ها تصریح کرد: باید نیاز‌های جامعه امروز را درست بشناسیم و طلاب را طبق آن نیاز‌ها تربیت و سپس وارد جامعه کنیم.

وی با بیان برخی از مشکلات اساسی جامعه گفت: باید برای تمامی معضلات و مشکلات جامعه دارویی متناسب با آن را داشته باشیم همچنین عرصه شبهه‌ها یکی دیگر از مواردی است که حتماً باید در آن بیشتر کار کرد.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: طلبه‌ها باید به دو سلاح قلم و بیان مسلح شوند تا بتوانند در جامعه کارکرد داشته باشند و سخن خود را به گوش مخاطبان خود برسانند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به خطرات موجود در فضای مجازی گفت‌: باید خطرات و راه‌های مقابله با آن را به طلاب آموزش داد و همچنین مشکلات جوانان و نحوه ارتباط‌گیری با جوان‌ها را به طلاب یاد داد چراکه امروز جوانان مورد هجمه‌های سنگین دشمنان هستند.

وی بابیان اینکه به‌زودی کتاب زادگاه تروریست انتشار خواهد یافت، ادامه داد: در این کتاب ۸۰ دلیل و سند برای تروریست‌پروری سعودی‌ها و وهابی را بیان کردیم و نشان داده‌ایم که نشو و نموی این گروه‌های سلفی و تکفیری به پشتوانه حمایت‌های مالی و فکری کدام کشور‌ها صورت می‌گیرد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به برخی از عناوین کتاب‌های درسی مدارس سعودی‌ها گفت: کتاب دوم دبیرستان سعودی‌ها را مطالعه می‌کردم که در آن خون و مال زائران قبور را حلال شمرده بود و دانش‌آموزان را از همان سنین کودکی با افکار وهابیت آشنا می‌کرد.

وی با اشاره خطرات پیرامون طلاب و حوزه‌های علمیه گفت: فضای مجازی و نحوه ارتباط‌گیری با آن‌یکی از عرصه‌هایی است که حوزه‌ها را تهدید می‌کند همچنین باید هوشیار بود.

انتهای پیام /ف

 

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر