< ممانعت روسیه از تصویب پیش نویس بیانیه آمریکا علیه کره شمالی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ممانعت روسیه از تصویب پیش نویس بیانیه آمریکا علیه کره شمالی :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

دبیر خانه جدید همایش معلم جاوید- اصفهان - میدان قدس - خیابان ابن سینا- پشت بیمارستان امین - آستان درب امام

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
ی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1

مرجع معرفی و نقد معارف آیین یهود، مبانی صهیونیسم و سیاست های ضداسلامی فرق و جریان های معاند

پیوندها
همایش
:
:

ممانعت روسیه از تصویب پیش نویس بیانیه آمریکا علیه کره شمالی

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ
 
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
 
 

روسیه مانع از تصویب پیش نویس بیانیه آمریکا علیه کره شمالی در شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیپلمات ها اعلام کردند روسیه روز پنجشنبه در شورای امنیت سازمان ملل متحد مانع از تصویب پیش نویس بیانیه آمریکا علیه کره شمالی شد که در آن، آمریکا اتخاذ «‌ تدابیر قابل توجه » را علیه پیونگ یانگ خواستار شده بود.

 آمریکا که روز چهارشنبه تحریم های جدیدی را علیه کره شمالی خواستار شد این پیش نویس را برای ارائه به 15 کشور عضو شورای امنیت منتشر کرده بود.

در این متن آمده بود: شورای امنیت با اتخاذ « تدابیر قابل توجه » جدید در صورت آزمایش هسته ای یا شلیک موشک بالستیک موافق است و نهاد اجرایی سازمان ملل متحد بلافاصله بررسی این تدابیر را شروع خواهد کرد.

یک دیپلمات شورای امنیت اعلام کرد روسیه با استدلال اینکه در این بیانیه آزمایش موشک قاره پیما مشخص نشده است، مانع از تصویب آن شد.

آمریکا و سازمان ملل متحد موشک هواسونگ چهارده « Hwasong - 14 » را که روز سه شنبه توسط کره شمالی شلیک شد، دارای برد بین قاره ای توصیف کردند.

در این بیانیه شورای امنیت، این آزمایش موشکی که راه را بر پیش نویس قطعنامه تحریم های سخت گیرانه علیه کره شمالی باز می کند، به شدت محکوم شده بود.

این در حالی است که نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه اعلام کرد پیش نویس تحریم های جدید را در روزهای آتی ارائه خواهد کرد.

هیلی اعلام کرد آزمایش این موشک تشدید تنش نظامی از سوی کره شمالی است و هشدار داد آمریکا برای استفاده از نیروی نظامی آماده است اما ترجیح می دهد در این راه وارد نشود.

وی افزود: شلیک یک موشک قاره پیما موفقیتی بزرگ برای رژیم پیونگ یانگ و هدف از آن رسیدن به شرایطی برای تهدید خاک قاره آمریکا با موشک هسته ای است.

در همین حال، ولادیمیر سافرونکف، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد تحریم ها نمی تواند مسئله ای را حل کند و هر اقدامی برای توجیه راه حل نظامی غیر قابل قبول است.

کره شمالی روز سه شنبه نخستین بار یک موشک قاره پیما شلیک کرد و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی شلیک این موشک در 4 ژوئیه روز استقلال آمریکا را هدیه ای برای « آمریکایی های حرام زاده » توصیف کرده بود.

 

 

 

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر