< با این ترفندهای فوق‌العاده هورمون‌های چربی‌سوز را از خواب بیدار کنید :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

با این ترفندهای فوق‌العاده هورمون‌های چربی‌سوز را از خواب بیدار کنید :: (معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

سالروز شهادت امام صادق (ع ) تسلیت باد

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آیا برای اداره حکومت نیاز به مذهب هست؟

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

محور فراخوان مقالات ومسابقه انشاء نویسی اعلام شد-برای پوستر طرح بدهید- فامه ام ابیها

آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir/ کانال تلگرام: @moalemejavid/ کانال سروش: معلم جاوید

(معلم جاوید (طرح مطالعاتی شهید مطهری

پوستر فراخوان همایش معلم جاوید -
با 09138109484 از ساعت 19 الی 22 تماس بگیرید.

نماهنگ تصویری/ فرم /پوستر همایش هم روی از روی محل منو دانلود کنید
آدرس :www.moalemejavid1@chmai.ir
کانال تلگرام: @moalemejavid
کانل سروش: معلم جاوید



آهنگ
آهنگ اول:
..ی...
آهنگ دوم:
به زودی...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
ملازمان حرم 313

حرف دل

سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
معبر سایبری فندرسک


استخاره آنلاین با قرآن کریم

['entezarezohoor d8'-'entezarezohoorb3'-'nabi'-'bnazanin'-'broya'-'byekan'-'btraffic'-'bbcnassim']

سوپر کد مرجع کد و قالب های زیبا

گردا سایبری خیبر

Google Pagerank, SEO tools images/bjrzvdqp1
پیوندها
همایش
:
:

با این ترفندهای فوق‌العاده هورمون‌های چربی‌سوز را از خواب بیدار کنید

گروه فرهنگی صبح امید | جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ق.ظ
 
 
چاق‌ها بخوانند؛

 

به کمک رعایت این رژیم چند مرحله‌ای ساده هورمون‌های چربی سوز شما فعال و به سرعت وزن کم می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اضافه وزن و چاقی از معضلات زندگی مدرن بشر در بیشتر جوامع است که متخصصان کاهش وزن را به منظور حفظ سلامتی توصیه می‌کنند و در این میان کاهش مصرف شکر، افزایش مصرف سبزیجات به خصوص لوبیا و سبزیجات پروتئینی به کاهش وزن کمک می‌کند.

به منظور کاهش وزن باید به موادغذایی مصرفی توجه داشت و از خوردن غذا بعد از ساعت ۷ بعدازظهر اجتناب کرد و از تمرینات سبک برای لاغری کمک گرفت.

با این حال، گاهی اوقات افزایش وزن نتیجه عملکرد هورمون‌هایی است که در بدن شما کار می‌کنند، برای مثال، ترشح هورمون استرس به طور مداوم در بدن منجر به افزایش وزن می‌شود، علاوه بر استرس، ژنتیک در زمره عواملی است که می‌تواند بر عملکرد هورمونی شما تاثیرگذار باشد.

ما به شما یک رژیم سه مرحله‌ای توصیه می‌کنیم که با فعال کردن هورمون‌های چربی سوز منجر به کاهش وزن و لاغری می‌شود.

رژیمی که هورمون‌های چربی سوز را بیدار می‌کند

مرحله یک: مصرف مواد قندی را متوقف کنید

برای کاهش وزن باید مصرف سبزیجات نشاسته دار، آبمیوه ها، شیرینی و محصولات حاوی قند مثل آب نبات و شکلات را از رژیم غذایی حذف کرد، البته مصرف میوه‌های کم شکر مانند سیب را می‌توان جایگزین آبمیوه‌ها و میوه‌های شیرین یا با کالری بالا کرد.

در صورتی که از کربوهیدرات‌های ساده در رژیم غذایی خود مصرف کنید، بدن فقط انرژی خود را از این راه تامین کرده و از ذخایر چربی بدن استفاده نمی‌کند.

رژیمی که هورمون‌های چربی سوز را بیدار می‌کند

مرحله ۲:بشقاب غذایتان را پر از سبزیجات کنید

به منظور کاهش وزن سبزیجات (خام، سرخ شده و آب پز) را در صبحانه گنجانده و در وعده ناهار و شام حتما سالاد‌ها را مصرف کنید، به طوری که نیمی از بشقاب غذای شما را سبزیجات تشکیل دهد.

افرادی که قندخون بالا دارند سبزیجات برگ سبز تیره مانند اسفناج، کرفس، جعفری و کلم بروکلی مصرف و برای افزایش پروتئین لوبیا، مارچوبه و گل کلم را به سبد غذایی خود اضافه کنند،  از آب سیب و هویج استفاده کرده و بین ۲ تا ۶ قاشق چای خوری بذر تازه کتان را در هز وعده غذایی مصرف کنید.

رژیمی که هورمون‌های چربی سوز را بیدار می‌کند

چه قدر برنج بخوریم تا لاغر شویم؟

یکی دیگر از تغییرات مهم در رژیم غذایی جایگزینی پروتئین حیوانی با حبوبات مانند لوبیا و عدس است، همچنین روغن نارگیل یک جایگزین عالی برای کره و روغن زیتون جایگزین روغن آفتابگردان است علاوه بر این باید به تدریج مصرف کربوهیدرات‌هایی مانند برنج را به نصف برسانید.

باید بدانید که بدن شما به پروتئین برای عضله سازی و تشکیل بافت‌های بدن نیاز دارد، علاوه بر این پروتئین و روغن ناسالم در روند کاهش وزن اختلال ایجاد کرده و به همین دلیل شما باید یک روغن و پروتئین سالم در هر وعده غذایی داشته باشید.

رژیمی که هورمون‌های چربی سوز را بیدار می‌کند

مرحله ۳: جلوی شکمتان را بگیرید

- شام را قبل از ساعت ۷ بعد از ظهر مصرف کرده و سعی کنید قبل از ساعت ۴ یا ۵ بعدازظهر میوه بخورید.
- در روز ۳ وعده غذای کم حجم یا ۲ وعده غذا کامل خورده وشام را با سالاد جایگزین کنید.
- تمام نوشابه‌های شیرین و آب میوه‌ها را با آب و لیمو یا چای‌های گیاهی جایگزین کنید.
- صبحانه را دیر و شام را زود میل کنید.
- یکی از بهترین راه حل‌ها برای کاهش اشتها این است که غذا را خودتان طبخ کرده و آن را به آرامی میل کرده و قبل از سیر شدن از غذا دست بکشید.

نکته مهم: این مرحله ساده نیست و ممکن است شما یک یا چند هفته یا حتی یک ماه با مشکل رو به رو شوید. 

رژیمی که هورمون‌های چربی سوز را بیدار می‌کند

مرحله ۴ (اختیاری): ۳۰ دقیقه درروز ورزش کنید

ابتدا با ۱۰ دقیقه دویدن یا دوچرخه سواری ضربان قلبتان را بالا برده و یک دقیقه استراحت کنید و سپس تمرینات عضلانی انجام داده و بر روی عضله سازی تمرکز کنید.

رژیمی که هورمون‌های چربی سوز را بیدار می‌کند

انتهای پیام/ 

 

  • گروه فرهنگی صبح امید

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

http://file.mihanblog.com//public/user_data/user_files/439/1316729/gh/583/soroush.jpg